|
Post by kratluskeren on May 5, 2020 12:59:24 GMT 1
Jeg tror, Tobias er en anelse arbejdsramt! Fordi det er hårdt med alle de liv på samvittigheden o_O !? Dun dun duuuuun
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 13:00:10 GMT 1
Jeg tror, Tobias er en anelse arbejdsramt! Fordi det er hårdt med alle de liv på samvittigheden o_O !? Dun dun duuuuun Hahahahaha! Well, det er jo ikke mange liv, han i så fald har taget. Det er like.. 1?
|
|
|
Post by kratluskeren on May 5, 2020 13:02:53 GMT 1
Fordi det er hårdt med alle de liv på samvittigheden o_O !? Dun dun duuuuun Hahahahaha! Well, det er jo ikke mange liv, han i så fald har taget. Det er like.. 1? Ja men det virker lidt pres lige nu, så kan være han havde brug for en pause Men altså, jeg stoler ikke på nogen pt
|
|
|
Post by flksgrd on May 5, 2020 13:41:47 GMT 1
Lad mig lige prøve at forklare, hvorfor jeg ville have nakket Stubbe for hårdt, hvis jeg var loyal. Hvis man arbejder ud fra teorien om, at det er en PGO, der har taget flskgrd ud, så arbejder man også ud fra tesen om, at mafiaen ved hvem vedkommende er. Det vil sige, at de sandsynligvis ikke prøver det samme igen. Ved at de loyale ikke ved hvem PGO'en er, så er der en reel risiko for at vedkommende tager loyale ud fra nu af. Oven i hatten så kunne en eventuel PGO stå frem og sige: Hey, det er mig. De loyale kunne derefter sige: LOL, du er en illoyal, der prøver at gemme dig! Så hænger de det claim og så viser det sig enten at være en, der talte sandt eller ikke sandt. Either way it's a fucking win for de loyale. Det er et straight up numbers game. 1 illoyal for en loyal er et sindssygt godt trade. Så det, at Stubbe advokerer for at holde ting skjult ville sikre ham min stemme! Du spiller ikke igennem dengrimmeprins vel Søvis? 😉 Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Post by flksgrd on May 5, 2020 13:42:20 GMT 1
I forhold til hvad han “fandt ud af” i nat 😂
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Post by kratluskeren on May 5, 2020 13:46:56 GMT 1
Jeg har også siddet og tænkt at Søvis godt kunne finde på noget lignende, bare for at være rigtigt med i legen 😂
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 15:36:51 GMT 1
Jeg kan hverken be- eller afkræfte det
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 17:05:09 GMT 1
Så kom den første illoyale på banen og sagde, at det bliver for svært, hvis folk ved hvordan rollerne fungerer. Nogen mærker presset
|
|
|
Post by kratluskeren on May 5, 2020 19:07:30 GMT 1
Så kom den første illoyale på banen og sagde, at det bliver for svært, hvis folk ved hvordan rollerne fungerer. Nogen mærker presset Den besked kan jeg slet ikke se - jeg synes kun de diskuterer de mulige scenarier for mig og Sunny
|
|
|
Post by flksgrd on May 5, 2020 19:10:15 GMT 1
Så kom den første illoyale på banen og sagde, at det bliver for svært, hvis folk ved hvordan rollerne fungerer. Nogen mærker presset Den besked kan jeg slet ikke se - jeg synes kun de diskuterer de mulige scenarier for mig og Sunny Det er i illoyal tråden 😉 Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Post by flksgrd on May 5, 2020 19:11:13 GMT 1
Duncan Sunny Victoria Ditlev Stubbe Tobias Alberte Toke
Hvem er ellers med?
|
|
|
Post by kratluskeren on May 5, 2020 19:33:28 GMT 1
Duncan Sunny Victoria Ditlev Stubbe Tobias Alberte Toke Hvem er ellers med? Sent from my iPhone using Tapatalk Ham der thorkild - om det så er Christina, marc eller alex kan jeg ikke vide med sikkerhed
|
|
|
Post by flksgrd on May 5, 2020 20:38:54 GMT 1
Og selvfølgelig dig Sasja 😅
|
|
|
Post by Admin on May 6, 2020 15:59:27 GMT 1
Så blev der sgu dropped some knowledge af thorklidfoged! Om det er rigtigt eller forkert, det må tiden vise!
|
|
|
Post by kratluskeren on May 6, 2020 17:47:57 GMT 1
Jeg holder altså på at Stubbe er ond indtil jeg ser ham hænge
|
|