|
Post by tsb on May 8, 2020 9:11:56 GMT 1
Hvem troede du at du besøgte da du døde kratlusker? Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg gjorde ingenting! Så der må være mere på spil end bare rollebyt ? Ej, det er da mærkeligt. Det kan jeg ikke lige gennemskue hvad der så kan være sket. Du er jo kommet hen til mig på en eller anden måde... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 9:14:23 GMT 1
Nej, kratluskeren døde straight up bare af mafiaen. Den du skød, tsb, blev beskyttet af en Doctor.
|
|
|
Post by tsb on May 8, 2020 9:16:03 GMT 1
Nej, kratluskeren døde straight up bare af mafiaen. Den du skød, tsb, blev beskyttet af en Doctor. Ahhh... Det giver mening. Jeg troede faktisk ikke at man kunne tage en doktor 'med på besøg', så at sige, og på den måde beskytte sig. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 8, 2020 9:16:22 GMT 1
Og velkommen til den grimme prins. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 9:19:34 GMT 1
Doctoren besøger jo ikke dig Men besøgeren gør! Se det som om, at Doctoren lapper vedkommende sammen, når de kommer hjem.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 8, 2020 9:23:25 GMT 1
Godmorgen mennesker. Hyggeligt at være med på den anden side. Har fået bekræftet at jeg ikke en gang har brugt min rolle til noget brugbart 😂
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by kratluskeren on May 8, 2020 9:24:50 GMT 1
Godmorgen mennesker. Hyggeligt at være med på den anden side. Har fået bekræftet at jeg ikke en gang har brugt min rolle til noget brugbart 😂 Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Haha altid nice jo. Velkommen på den anden side 😃
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 8, 2020 9:26:17 GMT 1
Fuck jeg synes ikke ligefrem døden giver visdom 😂😭
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 9:32:24 GMT 1
Hvad vil du vide?! Hva?!
|
|
|
Post by kratluskeren on May 8, 2020 9:33:00 GMT 1
Nej men jeg synes whomeverassist taler lidt mistænkeligt pt, fordi hun nævner at hun har set du var bodyguard. Men det har du selv fortalt tidligere i spillet, og derfor er det en ret let udlægning fra hendes side
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 8, 2020 9:33:49 GMT 1
EVERYTHING!
|
|
|
Post by tsb on May 8, 2020 9:35:06 GMT 1
Nej men jeg synes whomeverassist taler lidt mistænkeligt pt, fordi hun nævner at hun har set du var bodyguard. Men det har du selv fortalt tidligere i spillet, og derfor er det en ret let udlægning fra hendes side Whomever... er SÅ skyldig. Det er jeg stadig sikker på. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 9:40:18 GMT 1
Se hvor meget information, der kommer på bordet, når man ikke holder kortene tæt til kroppen
|
|
|
Post by kratluskeren on May 8, 2020 9:41:18 GMT 1
Se hvor meget information, der kommer på bordet, når man ikke holder kortene tæt til kroppen Næste spil - fordi det skal vi - kommer til at gå noget mere heftigt til
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 9:41:56 GMT 1
Se hvor meget information, der kommer på bordet, når man ikke holder kortene tæt til kroppen Næste spil - fordi det skal vi - kommer til at gå noget mere heftigt til Yeeees! Endelig nogen der har set lyset!
|
|