|
Post by flksgrd on May 2, 2020 23:22:45 GMT 1
Fint med mig.. Hvordan vil byboerne tolke det tror I? Ingen ved det, lad os krydse den bro når vi når dertil Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 2, 2020 23:38:43 GMT 1
Jeg tror det bliver set som et let offer
Hvis vi nakker dengrimmepris nakker vi en strategisk spiller ( med så er alle andre aktive mistænkte tror jeg) Det samme med Tobias, han er strategisk (Jeg tror jeg har peget på Tobias, så er jeg mistænkt)
Duncan er loaded gun, behold ham Vic følger med Duncan, er pt medløber.
Kratluskeren undersøger vi så vedkommende skal ikke nakkes.
Stubbe er let offer. Tbs er let offer.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 2, 2020 23:44:16 GMT 1
Jeg er på vej i seng. Men hold jer helst fra Duncan, Tobias, Den grimmeprins, kratluskeren. Det er for risky.
Hvis vi kan snakke tbs er det fint. Det ser dog ud til at vi der har snakket om stille typer får en hård dag, når det blive opdaget...
|
|
|
Post by flksgrd on May 2, 2020 23:51:19 GMT 1
Hvem kunne tsb være?
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Post by flksgrd on May 3, 2020 0:05:05 GMT 1
Nå, jeg hopper også i seng Admin - Jeg overvåger kratluskeren og dræber TBS
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 0:06:31 GMT 1
Jeg er på vej i seng. Men hold jer helst fra Duncan, Tobias, Den grimmeprins, kratluskeren. Det er for risky. Hvis vi kan snakke tbs er det fint. Det ser dog ud til at vi der har snakket om stille typer får en hård dag, når det blive opdaget... Men kan vi ikke bruge det som strategi.. Det kan ses som en måde for mafiaen, at forsøger at få os, der har talt om "stille typer", til at se skyldige ud (hvilket vi selvfølgelig er - men det ved de jo ikke). Det kunne Tobias i al fald godt finde på.. eller måske kratluskeren. Jeg har ikke evnerne til at overvåge, tror jeg, men hvis en af jer kan, så skal kratluskeren selvfølgeligt overvåges. Jeg kan vist kun myrde
|
|
|
Post by flksgrd on May 3, 2020 0:18:23 GMT 1
Ret sikker på at TBS er Toke (Bundgaard) men nu dør han ihvertfald 😅 Jeg har heller ikke evnen til at overvåge, så det virker til at kratluskeren får frit spil i nat 😊 Så rettelse Admin - jeg dræber bare TBS og overvåger IKKE kratluskeren
|
|
|
Post by Admin on May 3, 2020 0:18:50 GMT 1
Ret sikker på at TBS er Toke (Bundgaard) men nu dør han ihvertfald 😅 Jeg har heller ikke evnen til at overvåge, så det virker til at kratluskeren får frit spil i nat 😊 Så rettelse Admin - jeg dræber bare TBS og overvåger IKKE kratluskeren Det er modtaget.
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 9:25:00 GMT 1
Fuck..
|
|
|
Post by whomeverassist on May 3, 2020 9:27:53 GMT 1
Gad vide om han er paranoid gun owner?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 3, 2020 9:38:36 GMT 1
Ellers har vi måske Nexus, eller bus driver???
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 9:56:07 GMT 1
Gad vide om han er paranoid gun owner? Hvis det er Toke, så er han helt sikkert paranoid gun owner... Lad os holde et minuts stilhed for Sunny?..
|
|
|
Post by whomeverassist on May 3, 2020 10:44:13 GMT 1
Danm. Det bliver spændende. Jeg kan stadig ikke helt regne ud hvad der skete.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 3, 2020 10:47:15 GMT 1
Btw, jeg snoopede på kratluskeren og har fundet ud af at de er vigilante. Kan dræbe 1 i løbet af spillet
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 16:54:49 GMT 1
Danm. Det bliver spændende. Jeg kan stadig ikke helt regne ud hvad der skete. Jeg tror Toke er paranoid gun owner..
|
|