|
Post by drno on May 3, 2020 16:58:11 GMT 1
Btw, jeg snoopede på kratluskeren og har fundet ud af at de er vigilante. Kan dræbe 1 i løbet af spillet Mon vi skulle forsøge at gå efter kratluskeren som den næste?? Vedkomne kunne potentielt være farlig. Måske TBS kun kan dø ved at blive hængt af familien.. hvordan får vi det til at ske? Og så vil jeg gerne af med enten Vic eller duncan
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 17:45:29 GMT 1
Btw, jeg snoopede på kratluskeren og har fundet ud af at de er vigilante. Kan dræbe 1 i løbet af spillet Mon vi skulle forsøge at gå efter kratluskeren som den næste?? Vedkomne kunne potentielt være farlig. Måske TBS kun kan dø ved at blive hængt af familien.. hvordan får vi det til at ske? Og så vil jeg gerne af med enten Vic eller duncan Jeg vil faktisk også gerne af med stubbe
|
|
|
Post by whomeverassist on May 3, 2020 18:21:48 GMT 1
Ja fordi han er så strategisk! Det kan være en af os skal tale for at han er illoyal?
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 20:13:13 GMT 1
Ja fordi han er så strategisk! Det kan være en af os skal tale for at han er illoyal? Jeg har forsøgt lidt.. men lige nu er folk inde i en lang åndssvag diskussion, hvor Duncan er pisse irriterende (her taler jeg ikke strategi). Det er som om han ikke kan spille for sjovs skyld - han tager alt så pisse alvorligt.
|
|
|
Post by Admin on May 3, 2020 20:15:19 GMT 1
Nu skal jeg jo ikke blande mig, men hvis I synes, at Duncan tager det for alvorligt, så skal I være glade for ikke at spille med mig
|
|
|
Post by whomeverassist on May 3, 2020 20:30:33 GMT 1
Uh, ja jeg holder lidt søndag pt. Jeg skal nok prøve at være lidt mere 'på' i morgen. Hen helt fint at du har din mission lige nu. Haha, Admin det er altid svært når nogen er mere "intens" end andre
|
|
|
Post by Admin on May 3, 2020 20:33:55 GMT 1
whomeverassist Jeg synes, at det er en meget chill omgang mafia. Der er en mellow vibe.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 3, 2020 20:34:50 GMT 1
Jeg føler ikke det er chill!! Jeg var mega stresset i går
|
|
|
Post by whomeverassist on May 3, 2020 21:08:19 GMT 1
Yes, så er der heksejagt
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 23:08:00 GMT 1
Er jeg lidt tarvelig overfor Duncan?? (evil laughter) Der er bare så mange knapper at trykke på! Og vi skal jo forhelvede af med nogle loyale... Stubbe startede hele den der Lie detector ting.. mon han har den rolle? I så fald skal han dø! Dog ved vi dybest set ikke om det rent faktisk ER en rolle i dette spil. Som jeg læser rollelisten, så er det ikke hver nat en Lie detector kan bruges sin kraft, men "kun" et givet antal gange i løbet af spillet. Jeg forestiller mig derfor, at man med den kraft lidt skal overveje hvem og hvad det bruges på. Hvis kratluskeren er vigilante, er det en temmelig farlig karakter for os.. Peace out!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 8:21:21 GMT 1
Godmorgen. Fint du får Duncan ud, også i plenum. Han spiller lidt som om han er werewolf, så klø bare på!! Jeg tror ikke helt de andre er med på at lie Detector ikke "bare" kan teste alle på en nat men jeg tror jeg har kommet et farligt statement ud, der jo så kan bruges senere. I nat tænker jeg at vi kan besøge Stubbe og se om han er lie Detector, Kratluskeren skal bare være sikker på en anden er mafia, så kan vi jo godt bruge dered kraft.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 8:33:23 GMT 1
Ahh, og dog. Du må heller ikke blive upopulær. du kan sagtens skrive det er mistænkelig spil-teknik, men ikke fordi det lige præcis er Duncan (særligt fordi alle der havde stemt på dig på den baggrund tænker jeg du havde stemt på i selvforsvar. Hvis de ikke havde en god grund, tænker jeg også de kunne være endt i samme situation )
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 16:28:07 GMT 1
Jeg overvejer at skrive at jeg har en rolle der ikke har givet meget pote endnu...
Eller at skrive at det jeg ved kan bruges af de illoyale?
Jeg ved at kratluskeren er vigilante, så hvis der er nogen der tjekker min rolle er det jo smart jeg har talt sandt.
Men så er spørgsmålet om der er flere der har samme power som mig... Hvis ikke der er kan jeg lyve og fx. lade som om jeg er doctor. Men så igen... Hvis jeg lyver og den eneste rolle der går igen er doctor er jeg rimelig afsløret.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 17:04:54 GMT 1
Mistro all around
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 20:13:58 GMT 1
Jeg overvejer at skrive at jeg har en rolle der ikke har givet meget pote endnu... Eller at skrive at det jeg ved kan bruges af de illoyale? Jeg ved at kratluskeren er vigilante, så hvis der er nogen der tjekker min rolle er det jo smart jeg har talt sandt. Men så er spørgsmålet om der er flere der har samme power som mig... Hvis ikke der er kan jeg lyve og fx. lade som om jeg er doctor. Men så igen... Hvis jeg lyver og den eneste rolle der går igen er doctor er jeg rimelig afsløret. Det kunne måske godt være en idé, at skrive noget med at den rolleinfo du har vil kunne gøre mere skade end gavn i de forkerte hænder.. spørgsmålet er om det er bedre at gemme den udtalelse til senere - er lidt i tvivl om hvad der er bedst Jeg tænker at vi ikke skal stemme sammen denne gang.. vil det være en fordel, at jeg holder helt kæft for nu og beholder min stemme hvor den er, eller skulle jeg evt skifte til Stubbe? Måske med samme begrundelse som kratluskeren..?
|
|