|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:39:41 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 20:39:41 GMT 1
Jeg er stadig mistænkelig over at Duncan og Dengrimmeprins var så hurtige til at ville hænge nogen den første dag uden en rigtig grund, og jeg tror at duncans stemme på ham selv er en taktik for så i sidste øjeblik at kunne fjerne stemmen på ham selv, jeg ved ikke om de andre stemmer på duncan også er fra illoyale af samme grund. Jeg synes at den der er flest ting der peger på er illoyal er duncan, Derfor: Vote: duncan Jeg synes det er vildt underligt at du, i den tid hvor vi alle peger på Duncan vælger ikke at stemme med, men nu da stemningen var på vej en anden retning, blandt andet imod dig, så stemmer du pludselig på ham? Vel og mærke imens hans egen stemme stadig er på ham selv. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk God pointe. Hvis du Stubbe var loyal, ville du i stedet for at pege fingre på en anden, ikke bare prøve at forklare hvorfor vi ikke skal stemme på dig?
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:40:44 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 4, 2020 20:40:44 GMT 1
Ok im gonna die in 20 min, it was fun while it lasted. Og ja jeg pegede ikke fingre tidligere på dagen, fordi det var der absolut ingen grund til at gøre, og som sagt så mistænker jeg at det fra duncans egen side var en stategi at stemme på sig selv for at kunne flytte stemmer i sidste øjeblik.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 20:41:58 GMT 1
Ok im gonna die in 20 min, it was fun while it lasted. Og ja jeg pegede ikke fingre tidligere på dagen, fordi det var der absolut ingen grund til at gøre, og som sagt så mistænker jeg at det fra duncans egen side var en stategi at stemme på sig selv for at kunne flytte stemmer i sidste øjeblik. Jep got that, synes stadig det er mærkeligt at du så ikke stemte på ham tidligere, og mistanken på mig? Hvorfor er den først blevet luftet nu? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:43:20 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 4, 2020 20:43:20 GMT 1
Jeg synes det er vildt underligt at du, i den tid hvor vi alle peger på Duncan vælger ikke at stemme med, men nu da stemningen var på vej en anden retning, blandt andet imod dig, så stemmer du pludselig på ham? Vel og mærke imens hans egen stemme stadig er på ham selv. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk God pointe. Hvis du Stubbe var loyal, ville du i stedet for at pege fingre på en anden, ikke bare prøve at forklare hvorfor vi ikke skal stemme på dig? Det er jo det jeg gør, jeg siger ikke at folk ikke skal stemme på mig, jeg argumenterer bare for min egen stemme og svarer på folks spørgsmål. Jeg skriver ikke engang hvem jeg ellers tror er illoyale, kun min egen stemme.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 20:46:01 GMT 1
God pointe. Hvis du Stubbe var loyal, ville du i stedet for at pege fingre på en anden, ikke bare prøve at forklare hvorfor vi ikke skal stemme på dig? Det er jo det jeg gør, jeg siger ikke at folk ikke skal stemme på mig, jeg argumenterer bare for min egen stemme og svarer på folks spørgsmål. Jeg skriver ikke engang hvem jeg ellers tror er illoyale, kun min egen stemme. Jeg synes heller ikke det giver mening det vic skriver her, men vil du svare på mit spørgsmål om mistanken på mig, og hvorfor den kommer nu? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 20:46:09 GMT 1
Jeg er mega splittet. Duncan er stille. Chancen for at de begge er illoyale må værre relativ lille. Men sandsynligheden for at een af dem er, er til stede. Kunne Duncan finde på at spille fornærmet? Det har Duncan ikke kommenteret alt for meget på, andet en da en stemme blev flyttet, så ville han vente med at gå i seng til 22. Stubbe lyder lidt som en der prøvet at sno sig ud af noget, men kan ikke læse om det er reelt opgivende, eller som en illoyal ville prøve det.
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 20:47:01 GMT 1
Jeg er mega splittet. Duncan er stille. Chancen for at de begge er illoyale må værre relativ lille. Men sandsynligheden for at een af dem er, er til stede. Kunne Duncan finde på at spille fornærmet? Det har Duncan ikke kommenteret alt for meget på, andet en da en stemme blev flyttet, så ville han vente med at gå i seng til 22. Stubbe lyder lidt som en der prøvet at sno sig ud af noget, men kan ikke læse om det er reelt opgivende, eller som en illoyal ville prøve det. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk tsb velkommen til spillet 😂 Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:47:54 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 4, 2020 20:47:54 GMT 1
dengrimmeprins, du har nu mulighede for med din stemme enten at slå mig eller duncan ihjel, men du har også muligheden for at komtrastemme og holde alle i live, men jeg nægter at sige hvad du bør gøre fordi jeg er ikke helt 100% sikker på duncan... Måske 75%...
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 20:48:12 GMT 1
😂. Tak.
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:48:48 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 4, 2020 20:48:48 GMT 1
Jeg er mega splittet. Duncan er stille. Chancen for at de begge er illoyale må værre relativ lille. Men sandsynligheden for at een af dem er, er til stede. Kunne Duncan finde på at spille fornærmet? Det har Duncan ikke kommenteret alt for meget på, andet en da en stemme blev flyttet, så ville han vente med at gå i seng til 22. Stubbe lyder lidt som en der prøvet at sno sig ud af noget, men kan ikke læse om det er reelt opgivende, eller som en illoyal ville prøve det. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Du må have overset mine posts, blandt andet en for 28 min siden...
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 20:49:07 GMT 1
dengrimmeprins, du har nu mulighede for med din stemme enten at slå mig eller duncan ihjel, men du har også muligheden for at komtrastemme og holde alle i live, men jeg nægter at sige hvad du bør gøre fordi jeg er ikke helt 100% sikker på duncan... Måske 75%... I know. Men hvorfor vendte du din mistanke mod mig på det her tidspunkt i spillet, og ikke tidligere? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 20:49:07 GMT 1
Jeg synes det kunne være interessant at høre fra duncan luge nu... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 20:49:58 GMT 1
10 minutter tilbage:
Stemmeopdatering:
Duncan 3 (tobias, drno, stubbe) kratluskeren: 1 (dengrimmeprins) Stubbe 3 (kratluskeren, thorkildfogde, duncan)
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:51:03 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 4, 2020 20:51:03 GMT 1
Og igen dengrimmeprins det var på ingen måde ment som at lufte nogen form for mistanke mod dig. Det var kun fordi at det ville være usant hvis jeg sagde at duncan var den første til at pege fingre, og jeg ville ikke lyve.
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 20:51:08 GMT 1
10 minutter tilbage: Stemmeopdatering: Duncan 3 (tobias, drno, stubbe) kratluskeren: 1 (dengrimmeprins) Stubbe 3 (kratluskeren, thorkildfogde, duncan) Så ingen dør lige nu, hvis jeg forstår det rigtigt? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|