|
Post by tobias on May 9, 2020 6:38:21 GMT 1
Altså, hvad kan jeg sige - jeg er loyal. Selvfølgeligt har drno ret i, jeg kunne være i gang med at forsøge at vinde alene, men det er altså en lidt søgt forklaring. Og jeg tror nu heller ikke mine handlinger helt passer med teorien. Husk, det ville kræve, at jeg var illoyal. Jeg har svært ved at se, hvordan det på nogen måde ville have givet mening for en illoyal at tale vics sag. Hvorfor skulle man som illoyal løbe risikoen og overhovedet gå ind i den diskussion? Det ville give uendeligt meget mere mening at lade loyale dræbe loyale. Derudover, og måske mere vigtigt, hvis jeg havde været illoyal, så giver det simpelthen ingen mening give ikke at slå vic eller thorkild ihjel - hun er den eneste, der ville kunne afsløre, hvem der besøgte offeret, og han er den eneste, der kan kontrollere loyalitet. Vic spurgte endda, hvem hun skulle besøge, så det havde været så uendeligt oplagt, at aftale, at hun skulle besøge enhver anden end thorkild, så jeg kunne myrde ham i fred og ro uden at blive set. I stedet aftaler jeg ingenting .. og risikerer at få kontrolleret min loyalitet OG blive set på gerningsstedet, mens jeg myrder, den spiller, der enabler min power? Jeg ville simpelthen ikke kunne have taget et mere meningsløst valg, hvis jeg havde været illoyal. Vote drnoTobias, du siger at du byttede dig selv og mig, Vic så, at du besøgte mig og Stubbe blev dræbt. Tobias kan have gjort følgende i nat: 1; Tobias bytter sig selv med drno. Hvis du har byttet dig selv med mig, så vil den info en cop, der har tjekket dig, få, at du var loyal, fordi det i så fald i virkeligheden er mig, Cop'en har besøgt. En cop, der i det scenarie tjekkede mig, ville i så fald få at vide, at jeg var illoyal, fordi det i virkeligheden var Tobias Cop'en kiggede på. Det er dog svært at tro på det scenarie i kraft af den info Vic siger hun har fået. Vic så mig blive besøgt af Tobias. Hvis Tobias og jeg var blevet byttet, så betyder det at Vic i virkeligheden har kigget på Tobias i nat - har Tobias besøgt sig selv??? 2; Tobias har byttet mig med Vic. Hvis en cop i det tilfælde undersøgte mig og vi antager at Vic er loyal, så vil Thorkildfogdes info være, at jeg er loyal. Samme hvis Thorkildfogde i stedet havde kigget på Vic i det scenarie. Fordi det i så fald ikke var Vic, men derimod mig Cop'en så på, så ville copens info være, at Vic er loyal. Hvis Vic har kigget på mig i det tilfælde, så er det i virkeligheden sig selv, hun har Watcher. Da bus driveren i den forbytningen både har besøgt mig og vic, så vil den info Vic har fået efter i nat være den samme - nemlig: Tobias har været på besøg hos én. I så fald er den eneste måde dette vil kunne tjekkes på være hvis Thorkildfogde har kigget på Tobias og set at han er Illoyal! 3; Tobias har byttet Thorkildfogde og mig. I det scenarie vil den info Vic har fået fra natten, stadig være at Tobias var på besøg, netop fordi den Tobias forbyttede mig med, også har haft besøg af Tobias. Hvis thorkildfogede i dette tilfælde tjekkede mig, ville det i virkeligheden være Thorkildfogde selv han tjekkede, hvorfor det for Thorkildfogde vil se ud som om, jeg er loyal, og jeg tvivler på at Cop'en ville tjekke sig selv! Hvis Cop'en derimod ville kigge på Tobias, så ville copens være blevet redirektet til min position. Her må jeg så indrømme, at jeg faktisk ikke er helt klar over, hvad Thorkildfogde ville se/få af info, eftersom jeg ikke har en powerrolle. Enten ville Thorkildfogde kigge må mig og få info om loyalitet eller sit egentlige mål Tobias og få info om illoyalitet eller som sidste mulighed slet ikke få nogen info, fordi min rolle ikke kan noget! Bus driveren er den ENESTE af os alle fire, der VED hvad der i virkeligheden skete i nat og de forgående nætter. Spørgsmålet er blot, kan man stole på det han siger? Til dét vil jeg gerne have lov til at sige ..blah ... blahblahblah. Jeg henviser til mit ovenstående indlæg: Mine handlinger passer ikke med "teorien", og beslutningerne giver ikke nogen objektiv mening.
|
|
|
Post by drno on May 9, 2020 6:43:29 GMT 1
Tobias, du siger at du byttede dig selv og mig, Vic så, at du besøgte mig og Stubbe blev dræbt. Tobias kan have gjort følgende i nat: 1; Tobias bytter sig selv med drno. Hvis du har byttet dig selv med mig, så vil den info en cop, der har tjekket dig, få, at du var loyal, fordi det i så fald i virkeligheden er mig, Cop'en har besøgt. En cop, der i det scenarie tjekkede mig, ville i så fald få at vide, at jeg var illoyal, fordi det i virkeligheden var Tobias Cop'en kiggede på. Det er dog svært at tro på det scenarie i kraft af den info Vic siger hun har fået. Vic så mig blive besøgt af Tobias. Hvis Tobias og jeg var blevet byttet, så betyder det at Vic i virkeligheden har kigget på Tobias i nat - har Tobias besøgt sig selv??? 2; Tobias har byttet mig med Vic. Hvis en cop i det tilfælde undersøgte mig og vi antager at Vic er loyal, så vil Thorkildfogdes info være, at jeg er loyal. Samme hvis Thorkildfogde i stedet havde kigget på Vic i det scenarie. Fordi det i så fald ikke var Vic, men derimod mig Cop'en så på, så ville copens info være, at Vic er loyal. Hvis Vic har kigget på mig i det tilfælde, så er det i virkeligheden sig selv, hun har Watcher. Da bus driveren i den forbytningen både har besøgt mig og vic, så vil den info Vic har fået efter i nat være den samme - nemlig: Tobias har været på besøg hos én. I så fald er den eneste måde dette vil kunne tjekkes på være hvis Thorkildfogde har kigget på Tobias og set at han er Illoyal! 3; Tobias har byttet Thorkildfogde og mig. I det scenarie vil den info Vic har fået fra natten, stadig være at Tobias var på besøg, netop fordi den Tobias forbyttede mig med, også har haft besøg af Tobias. Hvis thorkildfogede i dette tilfælde tjekkede mig, ville det i virkeligheden være Thorkildfogde selv han tjekkede, hvorfor det for Thorkildfogde vil se ud som om, jeg er loyal, og jeg tvivler på at Cop'en ville tjekke sig selv! Hvis Cop'en derimod ville kigge på Tobias, så ville copens være blevet redirektet til min position. Her må jeg så indrømme, at jeg faktisk ikke er helt klar over, hvad Thorkildfogde ville se/få af info, eftersom jeg ikke har en powerrolle. Enten ville Thorkildfogde kigge må mig og få info om loyalitet eller sit egentlige mål Tobias og få info om illoyalitet eller som sidste mulighed slet ikke få nogen info, fordi min rolle ikke kan noget! Bus driveren er den ENESTE af os alle fire, der VED hvad der i virkeligheden skete i nat og de forgående nætter. Spørgsmålet er blot, kan man stole på det han siger? Til dét vil jeg gerne have lov til at sige ..blah ... blahblahblah. Jeg henviser til mit ovenstående indlæg: Mine handlinger passer ikke med "teorien", og beslutningerne giver ikke nogen objektiv mening. Det skal du jo sige.. du har set SÅÅÅ MANGE sæsoner af Survivor over de sidste mange år og er derfor helt hjemme i taktisk strategisk spil!!!
|
|
|
Spil-tråd
May 9, 2020 7:18:01 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 9, 2020 7:18:01 GMT 1
Til dét vil jeg gerne have lov til at sige ..blah ... blahblahblah. Jeg henviser til mit ovenstående indlæg: Mine handlinger passer ikke med "teorien", og beslutningerne giver ikke nogen objektiv mening. Det skal du jo sige.. du har set SÅÅÅ MANGE sæsoner af Survivor over de sidste mange år og er derfor helt hjemme i taktisk strategisk spil!!! Hahaha “Set sååå mange afsnit af Survivor”. Hvad tænker du, Thorkild F? Hvem tjekkede du i nat?
|
|
|
Post by tobias on May 9, 2020 7:30:49 GMT 1
Til dét vil jeg gerne have lov til at sige ..blah ... blahblahblah. Jeg henviser til mit ovenstående indlæg: Mine handlinger passer ikke med "teorien", og beslutningerne giver ikke nogen objektiv mening. Det skal du jo sige.. du har set SÅÅÅ MANGE sæsoner af Survivor over de sidste mange år og er derfor helt hjemme i taktisk strategisk spil!!! Så dit argument for at jeg skulle tager håbløse beslutninger er, at jeg er godt hjemme i strategisk spil? Hvis nu det havde været mange sæsoner af Paradise Hotel, haha
|
|
|
Post by tobias on May 9, 2020 8:21:36 GMT 1
Som jeg ser det, så er der i dag to ting for mig at gøre: 1) argumentere for, at jeg ikke er illoyal 2) resonere mig frem til, hvem der med størst sandsynlighed er illoyal. ... Punkt 1:Jeg har argumenteret for punkt 1, der er nok ikke meget at tilføje - jeg skulle tage en hel serie af ulogiske beslutninger, for at påstanden hænger sammen. Punkt 2:Jeg har mest grund til at tro, at drno er illoyal. Det er rigtigt, at vi alle i princippet kunne være illoyale, men har jeg nogen grund til at tro det? Vic: Der er ikke rigtigt grund til at mistænke dig. De ting du har sagt - og holdt fast i selvom det var tæt på at koste dig livet - har været i loyalt regi. Jeg ville næsten tro, at dine illoyale kolleger selv ville have taget dig ud om natten, hvis du konsekvent arbejdede for de loyales sag. thorkild: Nærmest det samme. Jeg tror, at whomever ville kæmpe med næb og kløer for at tage dig med i faldet, hvis du var illoyal, efter du pegede på hende. Det gjorde hun ikke, og derfor har jeg meget svært ved at tro, at du er illoyal. drno:
- Belejligt undgik drno at stemme på whomever. Jeg ved ikke om drno er klar over, at man kan se, at hun loggede ind mange gange i løbet af dagen, og havde masser af mulighed for at give sit besyv med. Det taler ikke til drnos fordel
- drno har ikke været en hjælp for de loyale gennem spillet. Jeg kan ikke rigtigt pege på noget, som som jeg kan med vic og thorkild. det taler ikke til drnos fordel
- drnos reaktion i dag minder mig meget om whomevers i går. Hvis drno er loyal, er en af os andre illoyal - men udgangspunktet var tillid til både vic og thorkild, anklage mod mig, ikke mistillid til os alle. Det virker på mig ikke som en naturlig reaktion. Det taler ikke til drnos fordel
- drno ser Paradise Hotel. Det taler ikke til drnos fordel
Altså: vics og thorkilds (og min egen) historik taler til fordel for loyalitet. drnos historik taler ikke til fordel for loyalitet. Alt andet lige er det i mine øjne derfor langt overvejende sandsynligt, at det er drno, der er illoyal, og derfor holder jeg fast i min stemme på drno. vote drno
|
|
|
Spil-tråd
May 9, 2020 8:40:45 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 9, 2020 8:40:45 GMT 1
Som jeg ser det, så er der i dag to ting for mig at gøre: 1) argumentere for, at jeg ikke er illoyal 2) resonere mig frem til, hvem der med størst sandsynlighed er illoyal. ... Punkt 1:Jeg har argumenteret for punkt 1, der er nok ikke meget at tilføje - jeg skulle tage en hel serie af ulogiske beslutninger, for at påstanden hænger sammen. Punkt 2:Jeg har mest grund til at tro, at drno er illoyal. Det er rigtigt, at vi alle i princippet kunne være illoyale, men har jeg nogen grund til at tro det? Vic: Der er ikke rigtigt grund til at mistænke dig. De ting du har sagt - og holdt fast i selvom det var tæt på at koste dig livet - har været i loyalt regi. Jeg ville næsten tro, at dine illoyale kolleger selv ville have taget dig ud om natten, hvis du konsekvent arbejdede for de loyales sag. thorkild: Nærmest det samme. Jeg tror, at whomever ville kæmpe med næb og kløer for at tage dig med i faldet, hvis du var illoyal, efter du pegede på hende. Det gjorde hun ikke, og derfor har jeg meget svært ved at tro, at du er illoyal. drno:
- Belejligt undgik drno at stemme på whomever. Jeg ved ikke om drno er klar over, at man kan se, at hun loggede ind mange gange i løbet af dagen, og havde masser af mulighed for at give sit besyv med. Det taler ikke til drnos fordel
- drno har ikke været en hjælp for de loyale gennem spillet. Jeg kan ikke rigtigt pege på noget, som som jeg kan med vic og thorkild. det taler ikke til drnos fordel
- drnos reaktion i dag minder mig meget om whomevers i går. Hvis drno er loyal, er en af os andre illoyal - men udgangspunktet var tillid til både vic og thorkild, anklage mod mig, ikke mistillid til os alle. Det virker på mig ikke som en naturlig reaktion. Det taler ikke til drnos fordel
- drno ser Paradise Hotel. Det taler ikke til drnos fordel
Altså: vics og thorkilds (og min egen) historik taler til fordel for loyalitet. drnos historik taler ikke til fordel for loyalitet. Alt andet lige er det i mine øjne derfor langt overvejende sandsynligt, at det er drno, der er illoyal, og derfor holder jeg fast i min stemme på drno. vote drnoHahahahahahahah “Drno ser Paradise Hotel. Det taler ikke til drnos fordel” HAHAHA Lige p.t. er jeg godt nok også stadig på Tobias’ side. Synes alt taler til din fordel Tobias, altså at du er loyal. Men må tygge lidt på den lidt mere
|
|
|
Spil-tråd
May 9, 2020 11:39:22 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 9, 2020 11:39:22 GMT 1
Desuden! Giver det ingen mening at hvis Tobias var den illoyale, hvorfor så dræbe den rolle som sørger for at hans egen rolle overhovedet fungerer. Hvorfor ikke dræbe mig eller Thorkild i stedet? Altså vi kan jo teste om han lyver osv. det ville være et vildt mærkeligt move, men så skal det være for at positionere sig som meget loyal selvom han ikke er. Men det er noget at et sats ja. Vil bare sige det sådan, som det ser ud lige nu, så skulle Tobias hvert fald have et eller andet trofæ for at være totalt overbevisende hvis han er den illoyale Hhaha Glæder mig til at se med Thorkild F siger
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 9, 2020 11:46:56 GMT 1
Jeg tror stadig mest på Tobias. Især fordi han forsvarede dig, vic, på et tidspunkt hvor det slet ikke ville give mening, hvis han var illoyal. Derudover har Tobias svaret hurtigt og umiddelbart, mens drno hele tiden har brugt tid på at udforme sine teorier og begrundelser.
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 9, 2020 11:52:01 GMT 1
Det giver kun HALVT mening - hvis jeg var illoyal så ville jeg da overhovedet ikke nævne, at jeg byttede om på nogen, hvis jeg kunne. Så ville jeg lyve om at bytte om på nogen, hvis jeg IKKE kunne. Hvorfor giver det ikke mening? Som illoyal har du rimeligt godt styr på, hvem der er loyale og illoyale.. du kan derfor nemt påstå hvem du har byttet ud med hvem og dermed nemt rette mistanke... Desuden forsvarede drno her whomeverassists underlige teori, der også havde til formål at pege Tobias ud som illoyal. Hvordan ville det overhovedet give mening, at tobias og whomeverassist var de 2 illoyale? Jeg synes stadig drno er det eneste der reelt giver mening. Og det er et rigtig flot og gennemtænkt forsvar, drno udkommer med, men det er bare ikke overbevisende.
|
|
|
Spil-tråd
May 9, 2020 11:57:51 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 9, 2020 11:57:51 GMT 1
Hvorfor giver det ikke mening? Som illoyal har du rimeligt godt styr på, hvem der er loyale og illoyale.. du kan derfor nemt påstå hvem du har byttet ud med hvem og dermed nemt rette mistanke... Desuden forsvarede drno her whomeverassists underlige teori, der også havde til formål at pege Tobias ud som illoyal. Hvordan ville det overhovedet give mening, at tobias og whomeverassist var de 2 illoyale? Jeg synes stadig drno er det eneste der reelt giver mening. Og det er et rigtig flot og gennemtænkt forsvar, drno udkommer med, men det er bare ikke overbevisende. Jeg er helt enig, også derfor jeg skriver at hvis Tobias ikke er den loyale, så skal han have et trofæ for at være mega overbevisende😅. Og du har helt ret i det KUN taler for at han er loyal ved at beskytte mig, giver ingen mening at han ville gøre det hvis han var illoyal. Jeg har gået og tænkt over det og sovet på det, for at give Drno en chance, men kan stadig ikke se grunde til at Drno skulle være loyal.
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 9, 2020 12:11:08 GMT 1
Enig, hvis tobias har snydt os, så er det virkelig en fortjent sejr. Jeg stemmer nu, og det er altså ikke på grund at noget tobias har skrevet efter drno mødte ind på arbejde. Jeg synes desuden, det virker til at drno prøver at købe sig tid ved at sige, at hun ikke kan forsvare sig mens hun arbejder - hun går garanteret og udtænker nye absurde teorier for hvordan hun kan få tobias' tv-vaner til at tale til hendes fordel.
Vote drno
|
|
|
Spil-tråd
May 9, 2020 12:26:46 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 9, 2020 12:26:46 GMT 1
Enig, hvis tobias har snydt os, så er det virkelig en fortjent sejr. Jeg stemmer nu, og det er altså ikke på grund at noget tobias har skrevet efter drno mødte ind på arbejde. Jeg synes desuden, det virker til at drno prøver at købe sig tid ved at sige, at hun ikke kan forsvare sig mens hun arbejder - hun går garanteret og udtænker nye absurde teorier for hvordan hun kan få tobias' tv-vaner til at tale til hendes fordel. Vote drno Enig. Jeg synes måske jeg ikke kan trække den længere, har holdt min stemme tilbage siden i morges, jeg ville bare høre om du også stadig var enig i at Tobias stadig må være den loyale, inden jeg jordede min stemme afsted. Beklager, hvis jeg tager fejl!!! Vote: Drno
|
|
|
Post by Admin on May 9, 2020 12:35:33 GMT 1
Selvom Michael Corleone bedyrede sin uskyld, så ville de resterende tre familiemedlemmer ikke høre tale om det! Det var nu eller aldrig. Hvis ikke Tom Hagen talte sandt, så ville det alligevel være for sent at redde Corleone-familien.
Michael blev hevet ud i gården og, selvom han råbte og skreg på, at han havde ting og se til og få forretningen til at køre rundt, så var der ingen kære mor.
Michael Corleone - Mafia - drno - illoyal er død, hængt og ikke begravet.
Der er ikke flere illoyale tilbage i Corleone-palæet, og dermed har de loyale sikret sig, at hierarkiet er intakt.
Spillet er slut og det endte med en sejr til de loyale.
Tak for spillet alle sammen!
|
|
|
Post by tobias on May 9, 2020 12:36:21 GMT 1
Wuhu!
Tak for spillet!
|
|