|
Post by tsb on May 4, 2020 20:27:50 GMT 1
Spørgsmål: Hvis de illoyale allerede ved hvem gunowner er, er hans/hendes rolle så ikke mere eller mindre udspillet?
Jeg er lidt forvirret over diskussionen om det...
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:28:56 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 20:28:56 GMT 1
En sidste mulighed her på falderebet kan være at alle vælger at stemme blankt, hvilket vel er i de loyales favør? Så risikerer vi ikke at hænge en loyal, og vi ved jo at mafiaen skal på rov i nat alligevel, og derfor kunne risikere at miste to loyale istedet for en? Det kunne være en god idé!
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 20:29:12 GMT 1
Spørgsmål: Hvis de illoyale allerede ved hvem gunowner er, er hans/hendes rolle så ikke mere eller mindre udspillet? Jeg er lidt forvirret over diskussionen om det... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Never mind. Jeg glemmer hele tiden den buschauffør der... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 20:30:45 GMT 1
Jeg undrer mig stadig over, hvorfor ingen illoyale stemte på drno eller undertegnede i nat. Måske så de det som en fælde, måske ville de hellere dække over stubbe? Jeg bliver i øvrigt oppe til kl. 22 i dag 😊 Tror det var fordi de på den måde kunne holde to i live længere, som folk var mistænksomme på. Så længe vi tænkte det kunne være jer, så var der ikke nogen der ville stole på hvad i sagde. Derfor vil de helst holde jer i live. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 20:31:50 GMT 1
Kan der over tid, i det her spil, siges noget om hvorvidt illoyale er mere aktive omkring dagens slut tidspunkt?
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 20:32:10 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 3 (tobias, drno, stubbe) kratluskeren: 1 (dengrimmeprins) Stubbe 2 (kratluskeren, thorkildfogde)
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 20:32:34 GMT 1
stubbeHvorfor vender du pludselig fokus mod mig egentlig. Ikke fordi jeg ikke kan se hvad du mener, men jeg synes ikke jeg har hørt beskyldningen fra dig tidligere, og ud over det lige efter at jeg spørger ind til hvorfor de andre overhovedet stemmer på dig. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:32:39 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 4, 2020 20:32:39 GMT 1
Spørgsmål: Hvis de illoyale allerede ved hvem gunowner er, er hans/hendes rolle så ikke mere eller mindre udspillet? Jeg er lidt forvirret over diskussionen om det... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk De illoyale ved ikke hvem gunowner er, der kan være powers der har ændret på flere forskellige faktorer. Og jeg ved ikke hvorfor det ville være så godt for os loyale at vide hvem det er, fordi som jeg ser det så ville han blive slået ihjel af de illoyale meget hurtigt hvis de vidste hvem det er, og der er powers der gør at de godt kan det.
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 4, 2020 20:32:41 GMT 1
Til 2: Jeg har ikke flere gode grunde end de to. Det er ret spinkelt grundlag, men jeg synes det mod duncan er tyndere. Derudover var Stubbe meget opsat på, at den der gunowner ikke måtte afsløre sig selv, og måske har han ret. MEN hvis vores tidligere teori om at det var gunowneren, der dræbte flksgrd, var rigtig, så ved de illoyale nu hvem gunowneren er. Det kunne vel være i deres interesse at de loyale ikke også fik denne viden? Sorry men: Du tager fejl, som jeg forklarede tidligere kan det sagtens være hvis en busdriver byttede gunowner og xxx og mafiaen gik efter xxx så ville flksgrd dø, God pointe, det giver mening. Jeg skrev jo også, at du måske havde ret
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 20:35:36 GMT 1
Jeg er stadig mistænkelig over at Duncan og Dengrimmeprins var så hurtige til at ville hænge nogen den første dag uden en rigtig grund, og jeg tror at duncans stemme på ham selv er en taktik for så i sidste øjeblik at kunne fjerne stemmen på ham selv, jeg ved ikke om de andre stemmer på duncan også er fra illoyale af samme grund. Jeg synes at den der er flest ting der peger på er illoyal er duncan, Derfor: Vote: duncan Jeg synes det er vildt underligt at du, i den tid hvor vi alle peger på Duncan vælger ikke at stemme med, men nu da stemningen var på vej en anden retning, blandt andet imod dig, så stemmer du pludselig på ham? Vel og mærke imens hans egen stemme stadig er på ham selv. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:35:37 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 4, 2020 20:35:37 GMT 1
Vote: stubbe
Af egoistiske årsager 😉 Så må vi se om nogen vil være tungen på vægtskålen, eller om vi tager en uafgjort.
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:35:48 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 20:35:48 GMT 1
stubbeHvorfor vender du pludselig fokus mod mig egentlig. Ikke fordi jeg ikke kan se hvad du mener, men jeg synes ikke jeg har hørt beskyldningen fra dig tidligere, og ud over det lige efter at jeg spørger ind til hvorfor de andre overhovedet stemmer på dig. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Synes det virker som om han prøver at få fokus væk fra sig selv som mistænkt...
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:37:06 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 4, 2020 20:37:06 GMT 1
stubbeHvorfor vender du pludselig fokus mod mig egentlig. Ikke fordi jeg ikke kan se hvad du mener, men jeg synes ikke jeg har hørt beskyldningen fra dig tidligere, og ud over det lige efter at jeg spørger ind til hvorfor de andre overhovedet stemmer på dig. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg retter ikke noget fokus mod dig, jeg retter det mod duncan fordi jeg tror at han er illoyal, som jeg har sagt tidligere ønsker jeg ikke at kaste rundt med beskyldninger, særligt fordi at det bare får mig til at se mistænkelig ud. Grunden til at jeg nævnte dit navn er udelukkende fordi at du nævnte at en skulle hænges før duncan gjorde, men som jeg også viser med min stemme så er jeg mere mistænkelig mod duncan.
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 20:37:19 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 3 (tobias, drno, stubbe) kratluskeren: 1 (dengrimmeprins) Stubbe 3 (kratluskeren, thorkildfogde, duncan)
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 20:37:41 GMT 1
stubbeJeg troede virkelig ikke på at du var ond bare for en halv time siden, men jeg synes dit seneste spil er helt vildy underligt. Giv mig meget gerne en grund til at jeg ikke skal stemme på dig. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|