|
Post by Admin on May 4, 2020 21:03:20 GMT 1
Endnu en dag, endnu en diskussion, men ingen i Corleone-familien kunne lade til at blive enige om hvem, der skulle klynges op i æbletræet ude i gården. Dagen slutter dermed lige så begivenhedsrigt, som i går, og alle går til køjs med nerverne ude på tøjet. Forsvinder der endnu en illoyal i nat eller begynder de loyale at falde som fluer?
Dagen er slut, og natten er begyndt. Natten slutter i morgen klokken 10.00. Husk at indsende jeres ordre på jeres eventuelle roller.
Resultat:
Duncan 4 (tobias, drno, stubbe, dengrimmeprins) Stubbe 4 (kratluskeren, thorkildfogde, duncan, whomeverassist)
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 21:03:29 GMT 1
Er det kun mig, eller lugter whomeverassist metoden af illoyale? Der er for lidt tid til at flytte stemmer reelt... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Enig i at det virker mistænkeligt, men omvendt så tror jeg at de fleste ved at det netop ville være mistænkeligt at gøre (for ofte) og derfor ville en illoyal måske netop ikke gøre det sådan
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 21:04:34 GMT 1
Jeg stemte efter hjertet. Jeg tog mig tid til at overveje beslutningen på baggrund af dagens hændelser. Det gjorde det ikke bedre for mig personligt. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 21:05:40 GMT 1
Moderator minder alle om, at der om natten er stille i spil-tråden, da alle skal have deres skønhedssøvn
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 6:47:07 GMT 1
Moderator vil gerne lige informere i god tid om, at arbejde kan udskyde dagsstart en smule i dag alt efter travlhed. Håber på forståelse.
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 9:00:56 GMT 1
Endnu en nat er overstået i det store Corleone-palæ. Alle vågner atter ved lyden af et brag, og folk skynder sig ud for at se hvem og hvordan! I den store hall ligger der til alles forfærdelse Don Vito Corleone død på det smukke marmorgulv importeret fra Sicilien. Overhovedet er faldet. Ved siden af ham ligger hans personlige pistol - uaffyret. Hvem end der fik ram på Donnen himself fik sneget sig ind på ham.
Vito Corleone - Kratluskeren - loyal - 1-shot Vigilante
Dagen er startet og slutter i morgen klokken 22.00. Jeg gentager i morgen d. 6/5 klokken 22.00.
Moderator vil gerne gøre opmærksom på, at der er opdateringer i rollelisten, så der er blevet specificeret. Der er blevet læst op på flere af rollerne og der er blevet rettet i dem accordingly. We all make mistakes!
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 9:18:55 GMT 1
Ja, undskyld. Nogle gange er jeg urimelig langsom.
Det betyder oversat at Kratluskeren er død, og at Kratluskeren var loyal? Altså at vi har mistet en af vore egne?
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 9:26:12 GMT 1
I forlængelse heraf, vil jeg gerne starte med at kaste en alvorlig mistanke efter whomeverassist. Jeg har det svært med den sene stemme lige inden luk uden at have deltaget nævneværdigt i diskussionen, og udtalelsen om at stemme med hjertet. Man klapper en hvalp med hjertet, men at stemme med hjertet her i mafiawars, synes alligevel lige lidt overkill, og lugter af bortforklaring. Der er lang tid endnu, så meget kan ske, men indtil jeg hører bedre. Vote: whomeverassist Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 9:28:07 GMT 1
via mobile
tsb likes this
Post by vic on May 5, 2020 9:28:07 GMT 1
Ja, undskyld. Nogle gange er jeg urimelig langsom. Det betyder oversat at Kratluskeren er død, og at Kratluskeren var loyal? Altså at vi har mistet en af vore egne? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Ja lige præcis, og så læser jeg det sådan at Kratluskeren havde rollen som 1-shot vigilante men er ikke sikker
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 9:28:14 GMT 1
Stemmeopdatering:
Whomeverassist: 1 (tsb)
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 9:35:48 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 5, 2020 9:35:48 GMT 1
I forlængelse heraf, vil jeg gerne starte med at kaste en alvorlig mistanke efter whomeverassist. Jeg har det svært med den sene stemme lige inden luk uden at have deltaget nævneværdigt i diskussionen, og udtalelsen om at stemme med hjertet. Man klapper en hvalp med hjertet, men at stemme med hjertet her i mafiawars, synes alligevel lige lidt overkill, og lugter af bortforklaring. Der er lang tid endnu, så meget kan ske, men indtil jeg hører bedre. Vote: whomeverassist Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Den mistanke er lidt tynd, er den ikke? Du har været stille i over halvdelen af spillet 😉 Jeg hæfter mig ved, at en af de loyale, der stemte på stubbe, nu er død. Og der nu bliver sået tvivl om en, der stemte samme vej. Det kunne være et illoyal-forsøg på at skabe splid og dermed få overhånden. Tanker?
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 9:36:51 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 9:36:51 GMT 1
Øv at Kratluskeren døde (sjoveste dæknavn btw 😂) Er der nogen der kan sige noget om i nat? Jeg har desværre ikke noget brugbar viden. Kratluskeren stemte på stubbe i går, så kan man udelukke at det er nogen fra gruppen af dem der stemte på Duncan, der dræbte kratluskeren?? Eller så er det nogen fra den gruppe som prøver at få Stubbe til at se mistænksom ud?? Kan ikke lige spin my head around it. Min mistanke er lidt igen på Stubbe, det virker lidt shady at en af dem der stemte på ham er død nu. Men igen det kunne være en taktik at få Stubbe til at se mistænksom ud., kom gerne med ideer hvis jeg overser noget
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 9:36:55 GMT 1
I forlængelse heraf, vil jeg gerne starte med at kaste en alvorlig mistanke efter whomeverassist. Jeg har det svært med den sene stemme lige inden luk uden at have deltaget nævneværdigt i diskussionen, og udtalelsen om at stemme med hjertet. Man klapper en hvalp med hjertet, men at stemme med hjertet her i mafiawars, synes alligevel lige lidt overkill, og lugter af bortforklaring. Der er lang tid endnu, så meget kan ske, men indtil jeg hører bedre. Vote: whomeverassist Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Den mistanke er lidt tynd, er den ikke? Du har været stille i over halvdelen af spillet 😉 Jeg hæfter mig ved, at en af de loyale, der stemte på stubbe, nu er død. Og der nu bliver sået tvivl om en, der stemte samme vej. Det kunne være et illoyal-forsøg på at skabe splid og dermed få overhånden. Tanker? Min årsag til at være stille var nu en lidt anden... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 9:37:52 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 5, 2020 9:37:52 GMT 1
Den mistanke er lidt tynd, er den ikke? Du har været stille i over halvdelen af spillet 😉 Jeg hæfter mig ved, at en af de loyale, der stemte på stubbe, nu er død. Og der nu bliver sået tvivl om en, der stemte samme vej. Det kunne være et illoyal-forsøg på at skabe splid og dermed få overhånden. Tanker? Min årsag til at være stille var nu en lidt anden... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Ja? Vil du uddybe?
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 9:37:53 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 9:37:53 GMT 1
I forlængelse heraf, vil jeg gerne starte med at kaste en alvorlig mistanke efter whomeverassist. Jeg har det svært med den sene stemme lige inden luk uden at have deltaget nævneværdigt i diskussionen, og udtalelsen om at stemme med hjertet. Man klapper en hvalp med hjertet, men at stemme med hjertet her i mafiawars, synes alligevel lige lidt overkill, og lugter af bortforklaring. Der er lang tid endnu, så meget kan ske, men indtil jeg hører bedre. Vote: whomeverassist Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Den mistanke er lidt tynd, er den ikke? Du har været stille i over halvdelen af spillet 😉 Jeg hæfter mig ved, at en af de loyale, der stemte på stubbe, nu er død. Og der nu bliver sået tvivl om en, der stemte samme vej. Det kunne være et illoyal-forsøg på at skabe splid og dermed få overhånden. Tanker? Vi siger næsten det samme
|
|