|
Post by tsb on May 5, 2020 9:38:28 GMT 1
Og ja, RIP Kratluskeren. Ærgerligt altså.
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 9:39:25 GMT 1
Min årsag til at være stille var nu en lidt anden... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Ja? Vil du uddybe? Se alle mine panik indlæg, da jeg endelig fandt ud af hvordan forummet fungerede... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 9:46:42 GMT 1
Ja så kan jeg godt se at "med hjertet" er lidt meget. Jeg tog mig tid til at vurdere om jeg overhovedet kunne stemme, på grund af den mistanke jeg havde. Jeg syntes samtidig det var lidt fejt af mig ikke at give lyd til den mistro jeg havde, og bare lade de/Jer andre der havde stemt om det. (Så jeg kunne lade beslutningen være op til andre). Jeg kan godt se nu at det ikke er så smart at stemme så sent, og bestemt ikke når jeg inden da ikke kunne finde admins stemmeoptælling i tråden (som jeg også håber jeg skrev i beskeden). Jeg var ikke klar over at jeg ville blive den afgørende stemme, før admins opdatering kom og talte min stemme med. Men jo, det var der vel altid en risiko for. Jeg tænkte at jeg ville helst ikke tage den store beslutninger i hast. Jeg kan godt se at skrive min beslutning 10 minutter inden, måske ikke var det bedste, når Jeg ikke kunne finde optællingen. Og da jeg så så det frøs jeg ærlig talt. Mine beslutninger er lidt måske overanalyserede, så jeg var nok bare ikke klar på at jeg endte med at få den 'sidste' stemme. Jeg håber at I kan se det som mere dumt, end illoyialt.
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 9:48:48 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 5, 2020 9:48:48 GMT 1
Se alle mine panik indlæg, da jeg endelig fandt ud af hvordan forummet fungerede... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk At du var en nød til forummet? Du var logget ind i begyndelsen, så den grund holder da ikke i byretten 🙄
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 9:51:23 GMT 1
Se alle mine panik indlæg, da jeg endelig fandt ud af hvordan forummet fungerede... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk At du var en nød til forummet? Du var logget ind i begyndelsen, så den grund holder da ikke i byretten 🙄 Det kan vi godt sige. Vi får uanset hvad ikke så meget ud af at gå længere ned af denne vej. Det er hvad der er, eller var. Har ikke det store behov for at diskutere det, da jeg allerede har fortalt hvad der skete, og sagt undskyld diverse passende steder. 😉 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 9:52:27 GMT 1
Ja så kan jeg godt se at "med hjertet" er lidt meget. Jeg tog mig tid til at vurdere om jeg overhovedet kunne stemme, på grund af den mistanke jeg havde. Jeg syntes samtidig det var lidt fejt af mig ikke at give lyd til den mistro jeg havde, og bare lade de/Jer andre der havde stemt om det. (Så jeg kunne lade beslutningen være op til andre). Jeg kan godt se nu at det ikke er så smart at stemme så sent, og bestemt ikke når jeg inden da ikke kunne finde admins stemmeoptælling i tråden (som jeg også håber jeg skrev i beskeden). Jeg var ikke klar over at jeg ville blive den afgørende stemme, før admins opdatering kom og talte min stemme med. Men jo, det var der vel altid en risiko for. Jeg tænkte at jeg ville helst ikke tage den store beslutninger i hast. Jeg kan godt se at skrive min beslutning 10 minutter inden, måske ikke var det bedste, når Jeg ikke kunne finde optællingen. Og da jeg så så det frøs jeg ærlig talt. Mine beslutninger er lidt måske overanalyserede, så jeg var nok bare ikke klar på at jeg endte med at få den 'sidste' stemme. Jeg håber at I kan se det som mere dumt, end illoyialt. Jeg er mere nysgerrig på det her indlæg. 😃. Hvad tænker i andre? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 9:53:01 GMT 1
Dam Dam DAM
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 9:56:42 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 9:56:42 GMT 1
Mon Lie detector har været igang i nat og har noget at rapportere?? hvis vi da har sådan en rolle med.. og at det selvfølgelig ville være safe at åbne op for infoen..Who knows
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 9:57:36 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 5, 2020 9:57:36 GMT 1
At du var en nød til forummet? Du var logget ind i begyndelsen, så den grund holder da ikke i byretten 🙄 Det kan vi godt sige. Vi får uanset hvad ikke så meget ud af at gå længere ned af denne vej. Det er hvad der er, eller var. Har ikke det store behov for at diskutere det, da jeg allerede har fortalt hvad der skete, og sagt undskyld diverse passende steder. 😉 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg vil gerne have det uddybet (ikke gentaget, men uddybet).
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 9:59:15 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 5, 2020 9:59:15 GMT 1
Endnu en nat er overstået i det store Corleone-palæ. Alle vågner atter ved lyden af et brag, og folk skynder sig ud for at se hvem og hvordan! I den store hall ligger der til alles forfærdelse Don Vito Corleone død på det smukke marmorgulv importeret fra Sicilien. Overhovedet er faldet. Ved siden af ham ligger hans personlige pistol - uaffyret. Hvem end der fik ram på Donnen himself fik sneget sig ind på ham.
Vito Corleone - Kratluskeren - loyal - 1-shot Vigilante
Dagen er startet og slutter i morgen klokken 22.00. Jeg gentager i morgen d. 6/5 klokken 22.00.Moderator vil gerne gøre opmærksom på, at der er opdateringer i rollelisten, så der er blevet specificeret. Der er blevet læst op på flere af rollerne og der er blevet rettet i dem accordingly. We all make mistakes! Hvis man ikke har fået en besked fra dig betyder det så at man stadig er det samme?
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 10:01:49 GMT 1
Det kan vi godt sige. Vi får uanset hvad ikke så meget ud af at gå længere ned af denne vej. Det er hvad der er, eller var. Har ikke det store behov for at diskutere det, da jeg allerede har fortalt hvad der skete, og sagt undskyld diverse passende steder. 😉 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg vil gerne have det uddybet (ikke gentaget, men uddybet). Det står i tråden fra i går aftes. Gå meget gerne tilbage og læs den. Jeg bliver lidt træt ved tanken om at skulle til at skrive romaner om mine egne uneptitudes. Duncan, du får intet ud af at gå ned denne vej og det gavner intet. Jeg er måske et fjols, men et loyalt et af slagsen. (I den her sammenhæng i hvert fald Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 10:19:26 GMT 1
Se alle mine panik indlæg, da jeg endelig fandt ud af hvordan forummet fungerede... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk At du var en nød til forummet? Du var logget ind i begyndelsen, så den grund holder da ikke i byretten 🙄 Jeg kan godt se hvad du mener Duncan. Det kunne godt virke lidt suspekt at det først var da tsb temmelig meget var ved at blive at blive hængt, han "pludselig" fandt ud af forummet... Tsb's panik forekommer nu alligevel reel nok! Men det beviser selvfølgelig hverken skyld eller uskyld. Både som god eller ond ville en "nød til at finde ud af forummet" have interesse i at overleve en hængning, når vedkomne i sidste øjeblik fik 'knækket nødden'.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 10:24:55 GMT 1
Hej alle. Ej hvor spændende altså. Jeg har lige en lille tale, så håber i gider læse med. 1. Jeg var i sidste ende den afgørende stemme igår, ikke whomeverassist så vidt jeg ved. 2. Jeg tror vitterligt også bare Toke var en nød. Han havde svært ved at finde ud af tråden. Det havde jeg også selv, så den vælger jeg sku at tro på. 3. Jeg vil meget gerne komme tilbage til paranoid Gun owner. Nu har jeg nemlig selv læst op på den og de andre, samt spurgt moderator. Der er i mit hoved ingen grund til at en paranoid Gun owner ikke skal gå frem fordi: 1. Der er ingen roller med som kan dræbe paranoid Gun owner (har tjekket og spurgt) Det vil sige personen er sikker om natten. 2. Så kunne vi forhåbentligt få clearet nogen. 3. Paranoid Gun owner dræber Aller der besøger dem, ikke bare de onde. Så hvis man er doctor eller watcher eller lignende og besøger paranoid Gun owner, så bliver man også skudt. Derfor beder jeg nu paranoid Gun owneren om at træde frem i lyset, hvis der skulle findes sådan en rolle. En hver der ikke kan se dette nu får min stemme i dag. Jeg er forresten selv bodyguard, så hvis nogen har en brugbar rolle i nat, så sig det, og så vil jeg overveje at beskytte dem. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 10:28:16 GMT 1
Og jeg mener selvfølgelig tsb og ikke det andet navn jeg sagde. Det var da noget vrøvl fra min side. Man bliver sku træt, når folk går rundt i ens hus og myrder hinanden.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 10:30:04 GMT 1
Mon Lie detector har været igang i nat og har noget at rapportere?? hvis vi da har sådan en rolle med.. og at det selvfølgelig ville være safe at åbne op for infoen..Who knows Hmm.. Den eneste måde jeg kan se det kan være safe for en Lie detector at give info uden at blive dræbt efterfølgende er hvis vi har en doctorrolle eller en bus driver på holdet, der kan "beskytte" vedkomne samme nat. Umiddelbart vil jeg foreslå at disse rolleindhavere ikke afslører sig selv af åbenlyse mafiatargetgrunde?
|
|