|
Post by thorkildfogde on May 6, 2020 18:45:11 GMT 1
Nej, det er ikke kun dig! Jeg er også mega paranoid over, at jeg måske kan have fået forkert info på grund af en af de der roller. Det var også derfor jeg startede med at skrive, at mine oplysninger siger, at de er loyale. Men intet er jo sikkert. ARGH.
Og Vic: Jeg mistænker også primært drno, tobias og whomeverassist.
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 19:00:03 GMT 1
Nej, det er ikke kun dig! Jeg er også mega paranoid over, at jeg måske kan have fået forkert info på grund af en af de der roller. Det var også derfor jeg startede med at skrive, at mine oplysninger siger, at de er loyale. Men intet er jo sikkert. ARGH. Og Vic: Jeg mistænker også primært drno, tobias og whomeverassist. Fuck!! Jeg ved godt jeg virker mega shady! Tro mig, jeg har mine grunde.. det er som sagt ikke alle roller det er fællesskabets interesse illoyale får kendskab til og dermed kunne dræbe om natten! Mit eneste forsvar er trust me - og ja.. det er et yderst tyndt grundlag!
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 19:19:47 GMT 1
Det er det, men tror du at du vil kunne sige noget i morgen f. eks. hvis der nu er kommet mere info der?
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 19:21:36 GMT 1
Det er det, men tror du at du vil kunne sige noget i morgen f. eks. hvis der nu er kommet mere info der? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Det håber jeg!! Det kommer lidt an på, hvordan natten forløber..
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 19:25:26 GMT 1
Det er det, men tror du at du vil kunne sige noget i morgen f. eks. hvis der nu er kommet mere info der? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Det håber jeg!! Det kommer lidt an på, hvordan natten forløber.. Sorry.. jeg ved godt jeg fremstår som den mest shadye lige nu!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 19:41:40 GMT 1
Ja det er jo lidt svært at overbevise om loyalitet lige nu, men i må meget gerne stille spørgsmål osv.
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 19:46:59 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 6, 2020 19:46:59 GMT 1
Ja det er jo lidt svært at overbevise om loyalitet lige nu, men i må meget gerne stille spørgsmål osv. Kan du sige noget som helst om din rolle? Ved du noget om de sidste to nætter?
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 19:48:20 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 6, 2020 19:48:20 GMT 1
Nej, det er ikke kun dig! Jeg er også mega paranoid over, at jeg måske kan have fået forkert info på grund af en af de der roller. Det var også derfor jeg startede med at skrive, at mine oplysninger siger, at de er loyale. Men intet er jo sikkert. ARGH. Og Vic: Jeg mistænker også primært drno, tobias og whomeverassist. Fuck!! Jeg ved godt jeg virker mega shady! Tro mig, jeg har mine grunde.. det er som sagt ikke alle roller det er fællesskabets interesse illoyale får kendskab til og dermed kunne dræbe om natten! Mit eneste forsvar er trust me - og ja.. det er et yderst tyndt grundlag! Kan du sige om du har noget info fra de sidste nætter? Altså bare om du har noget eller ej. Og hvem tror du er de illoyale?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 19:49:42 GMT 1
Ja det er jo lidt svært at overbevise om loyalitet lige nu, men i må meget gerne stille spørgsmål osv. Kan du sige noget som helst om din rolle? Ved du noget om de sidste to nætter? Jeg har inforolle om natten, jeg har været lidt afhængig af hvad folk har sagt højt i tråden. Svært at vurderer hvad der skal siges højt, hvornår, og om det er loyale eller illoyale der drager fordel
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 19:54:06 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 6, 2020 19:54:06 GMT 1
Strøtanker: Hvis de illoyale fx har en PGO, kunne det give god mening at melde sig som en rolle, der skal beskyttes. Det kunne lokke samtlige vores bodyguards/doctors til derved at begå selvmord, uden at vi ville få info. De illoyale kunne potentielt tage 3-4 af os på en nat 🤔
Eller hvis de har en bus driver, kan de swappe den beskyttede med en anden og give beskytterne et forklaringsproblem.
Bare til eftertanke, man ved jo aldrig, om man overlever natten. Mafiaer elsker vist at give snakkesagelige typer betonsko og en svømmetur 😄
Jeg har stadig en dodgy fornemmelse af drno, så sætter en stemme der. Der har været noget unødvendigt afsporing af infoindsamlingen. Hvis flertallet er uenige, kan I nemt udligne den eller pege på en anden. Jeg er nødt til at hoppe i seng nu.
Vote: drno
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 20:13:32 GMT 1
Strøtanker: Hvis de illoyale fx har en PGO, kunne det give god mening at melde sig som en rolle, der skal beskyttes. Det kunne lokke samtlige vores bodyguards/doctors til derved at begå selvmord, uden at vi ville få info. De illoyale kunne potentielt tage 3-4 af os på en nat 🤔 Eller hvis de har en bus driver, kan de swappe den beskyttede med en anden og give beskytterne et forklaringsproblem. Bare til eftertanke, man ved jo aldrig, om man overlever natten. Mafiaer elsker vist at give snakkesagelige typer betonsko og en svømmetur 😄 Jeg har stadig en dodgy fornemmelse af drno, så sætter en stemme der. Der har været noget unødvendigt afsporing af infoindsamlingen. Hvis flertallet er uenige, kan I nemt udligne den eller pege på en anden. Jeg er nødt til at hoppe i seng nu. Vote: drno Okay? Og det er ikke dogdy for anden gang at forsøge at hænge mig og så gå i seng lige bag efter så du ikke skal argumentere mere for din stemme? Har jeg forresten bedt om beskyttelse i dag??? Jeg har det sådan det fint med, at dengrimmeprins beskytter thorkildfogde. Hvis en bodyguard beskytter en, der besøger en PGO'er, så vil det kun være bodygaurden, der dør.. Hvis jeg var PGO'er, ville i kunne tjekke mig på den måde! Selvfølgelig, der kan også være en bus driver.. Fuck.. jeg gør det ikke let for mig selv!! Som selvforsvar er jeg nu igen tvunget til at afgive en stemme. Vote: Duncan (Som, by the way, er den eneste i dette spil jeg har stemt på)
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 20:16:10 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 6, 2020 20:16:10 GMT 1
Fuck!! Jeg ved godt jeg virker mega shady! Tro mig, jeg har mine grunde.. det er som sagt ikke alle roller det er fællesskabets interesse illoyale får kendskab til og dermed kunne dræbe om natten! Mit eneste forsvar er trust me - og ja.. det er et yderst tyndt grundlag! Kan du sige om du har noget info fra de sidste nætter? Altså bare om du har noget eller ej. Og hvem tror du er de illoyale? Jeg sender lige denne igen
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 20:17:57 GMT 1
Jeg tænker ikke at vi skal hænge nogen lige inden sengetid. Det VED vi jo ikke fungerer. Vote: ingen
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 20:22:18 GMT 1
Kan du sige om du har noget info fra de sidste nætter? Altså bare om du har noget eller ej. Og hvem tror du er de illoyale? Jeg sender lige denne igen Det er ikke alle roller der giver info... (kig for guds skyld i rollelisten)!!
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 20:24:43 GMT 1
Kan du sige om du har noget info fra de sidste nætter? Altså bare om du har noget eller ej. Og hvem tror du er de illoyale? Jeg sender lige denne igen Jeg har en mistanke om at stubbe er ond, men ved det dybest set ikke?
|
|