|
Post by tsb on May 6, 2020 16:05:14 GMT 1
Ifølge mine informationer er duncan og stubbe loyale Ikke at jeg automatisk tror på det, Men det er da dejligt at se en klar udmelding. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 16:07:00 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 6, 2020 16:07:00 GMT 1
Ifølge mine informationer er duncan og stubbe loyale Nice - men men men, bliver nødt til at stille lidt spørgsmålstegn til dette. Det kommer lidt belejligt med disse info - lige nu hvor vi igen er et par personer som igen mistænker Stubbe. Måske er du selv en af de sidste 2 illoyale Thorkildfogde -sammen med Stubbe, så ved at du kommer frem med denne info og lige tager Duncan med (så virker det bedre/mere overbevisende hvis du nævner 2 personer), fjerner fokus væk igen fra Stubbe og positionerer dig selv som loyal. EJ det er måske bare mig der totalt overanalyserer! 😂
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 6, 2020 16:12:20 GMT 1
Ifølge mine informationer er duncan og stubbe loyale Nice - men men men, bliver nødt til at stille lidt spørgsmålstegn til dette. Det kommer lidt belejligt med disse info - lige nu hvor vi igen er et par personer som igen mistænker Stubbe. Måske er du selv en af de sidste 2 illoyale Thorkildfogde -sammen med Stubbe, så ved at du kommer frem med denne info og lige tager Duncan med (så virker det bedre/mere overbevisende hvis du nævner 2 personer), fjerner fokus væk igen fra Stubbe og positionerer dig selv som loyal. EJ det er måske bare mig der totalt overanalyserer! 😂 Åh, det var jo derfor jeg var sådan i tvivl. Jeg har tjekket 2, fordi der har været 2 nætter. De 2, jeg valgte, var dem, jeg hver dag havde mest mistanke til. De var også med i afstemningerne, omend de heldigvis ikke blev hængt Men nu har flere bedt mig stå frem, og når jeg alligevel ikke rigtig kunne komme videre i mine tanker om hvem der er illoyale, så tænkte jeg, at det var bedst. Og hvis I så dræber mig eller ikke gider beskytte mig, har jeg i det mindste hjulpet med de 2 navne
|
|
|
Post by tsb on May 6, 2020 16:16:53 GMT 1
Hov, så har vi jo game. Nice. Vil den grimme prins beskytte Thorkild i nat? Og så se hvad resultatet er i morgen?
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 16:19:36 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 6, 2020 16:19:36 GMT 1
Nice - men men men, bliver nødt til at stille lidt spørgsmålstegn til dette. Det kommer lidt belejligt med disse info - lige nu hvor vi igen er et par personer som igen mistænker Stubbe. Måske er du selv en af de sidste 2 illoyale Thorkildfogde -sammen med Stubbe, så ved at du kommer frem med denne info og lige tager Duncan med (så virker det bedre/mere overbevisende hvis du nævner 2 personer), fjerner fokus væk igen fra Stubbe og positionerer dig selv som loyal. EJ det er måske bare mig der totalt overanalyserer! 😂 Åh, det var jo derfor jeg var sådan i tvivl. Jeg har tjekket 2, fordi der har været 2 nætter. De 2, jeg valgte, var dem, jeg hver dag havde mest mistanke til. De var også med i afstemningerne, omend de heldigvis ikke blev hængt Men nu har flere bedt mig stå frem, og når jeg alligevel ikke rigtig kunne komme videre i mine tanker om hvem der er illoyale, så tænkte jeg, at det var bedst. Og hvis I så dræber mig eller ikke gider beskytte mig, har jeg i det mindste hjulpet med de 2 navne Okay ved du hvad, jeg tror på dig - jeg forstår godt du har været tilbageholdende med info. Og har desuden slet ikke indtil videre haft grund til at mistænke dig, så du er ude af min radar igen Men hvis ikke Stubbe og Duncan, hvem så...
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 16:41:43 GMT 1
Jeg vil gerne beskytte thorkildfogde i nat. Så må vi se om det giver mening. Og i forhold til det, så trækker min stemme på Stubbe tilbage igen. Omg, min stemme gælder ikke for meget i øjeblikket. Ikke at jeg er ond, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at dræbe nogen snart. #iwannakillsomething! Vote:ingen Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 6, 2020 16:43:49 GMT 1
Jeg glæder mig MEGA meget til i morgen nu... 😃😃😃
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 16:45:15 GMT 1
Ja det giver da i hvert fald lidt. Vi kunne jo også begynde at stemme på nogen af dem der er stille, det vil sige Tobias og drno, og så kan jeg ikke huske om jeg glemmer nogen.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 6, 2020 16:55:11 GMT 1
Vi er dem her tilbage: dengrimmeprins, drno, duncan, stubbe, thorkildfogde, tobias, tsb, vic og whomeverassist.
Ud over duncan og stubbe tror jeg personligt ret meget på, at vic er loyal, fordi vedkommende talte for duncan, da der virkelig var lynch-stemning mod ham. Selvom jeg tror, at motiverne var mere personlige end strategiske dengang, så tror jeg alligevel ikke at hun ville have forsvaret ham på den måde, hvis hun var illoyal.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 16:58:47 GMT 1
Vi er dem her tilbage: dengrimmeprins, drno, duncan, stubbe, thorkildfogde, tobias, tsb, vic og whomeverassist. Ud over duncan og stubbe tror jeg personligt ret meget på, at vic er loyal, fordi vedkommende talte for duncan, da der virkelig var lynch-stemning mod ham. Selvom jeg tror, at motiverne var mere personlige end strategiske dengang, så tror jeg alligevel ikke at hun ville have forsvaret ham på den måde, hvis hun var illoyal. Det giver jeg dig ret i. Jeg ved selv, at jeg er loyal, men har ikke kunnet bevise det på nogen måde. Jeg stoler også på dig lige nu, hvilket vil sige, at jeg så også foreløbigt stoler på Stubbe og Duncan. Tilbage har vi så whomeverassist, Tobias, drno og tsb, som jeg personligt ikke synes er uden for mistanke. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 6, 2020 17:28:15 GMT 1
Hov, vent lige med at lynche mig, bare en dag. dengrimmeprins du har da ellers traditionelt været på plussiden, at jeg taler sandt? Hvorfor nu skifte mening lige pludselig? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 17:30:40 GMT 1
Hov, vent lige med at lynche mig, bare en dag. dengrimmeprins du har da ellers traditionelt været på plussiden, at jeg taler sandt? Hvorfor nu skifte mening lige pludselig? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg siger ikke nødvendigvis at du er ond. Jeg siger bare, at du ikke er clearet, udelukkende på baggrund af at du sagde, at du ikke kunne finde ud af forummet. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 18:00:34 GMT 1
Ok, så som jeg forstår det, så kommer Tobias ikke til at være på før i morgen eftermiddag tidligst. Det er ikke fordi det clearer ham, men der er måske heller ikke grund til at hænge ham for at have travlt.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 18:14:09 GMT 1
Nice - men men men, bliver nødt til at stille lidt spørgsmålstegn til dette. Det kommer lidt belejligt med disse info - lige nu hvor vi igen er et par personer som igen mistænker Stubbe. Måske er du selv en af de sidste 2 illoyale Thorkildfogde -sammen med Stubbe, så ved at du kommer frem med denne info og lige tager Duncan med (så virker det bedre/mere overbevisende hvis du nævner 2 personer), fjerner fokus væk igen fra Stubbe og positionerer dig selv som loyal. EJ det er måske bare mig der totalt overanalyserer! 😂 Åh, det var jo derfor jeg var sådan i tvivl. Jeg har tjekket 2, fordi der har været 2 nætter. De 2, jeg valgte, var dem, jeg hver dag havde mest mistanke til. De var også med i afstemningerne, omend de heldigvis ikke blev hængt Men nu har flere bedt mig stå frem, og når jeg alligevel ikke rigtig kunne komme videre i mine tanker om hvem der er illoyale, så tænkte jeg, at det var bedst. Og hvis I så dræber mig eller ikke gider beskytte mig, har jeg i det mindste hjulpet med de 2 navne Er det kun mig, der paranoidt sidder tilbage med hukommelsen om alle vores samtaler om en bus driver eller en Nexus i spil. Jeg mindes at Stubbe har talt meget om en nexusrolle.. en sådan rolle vil ikke kunne detectes, som hverken god eller ond. Og igen hvis en bus driver har været involveret så er det dybest set ikke helt til at vide hvor troværdig ens info er? Hate to be the bearer of paranoia and over anelyzation. Jeg synes begge (både stubbe og Duncan) tider har været/ageret lidt shady.
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 18:45:01 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 6, 2020 18:45:01 GMT 1
Vi er dem her tilbage: dengrimmeprins, drno, duncan, stubbe, thorkildfogde, tobias, tsb, vic og whomeverassist. Ud over duncan og stubbe tror jeg personligt ret meget på, at vic er loyal, fordi vedkommende talte for duncan, da der virkelig var lynch-stemning mod ham. Selvom jeg tror, at motiverne var mere personlige end strategiske dengang, så tror jeg alligevel ikke at hun ville have forsvaret ham på den måde, hvis hun var illoyal. Det giver jeg dig ret i. Jeg ved selv, at jeg er loyal, men har ikke kunnet bevise det på nogen måde. Jeg stoler også på dig lige nu, hvilket vil sige, at jeg så også foreløbigt stoler på Stubbe og Duncan. Tilbage har vi så whomeverassist, Tobias, drno og tsb, som jeg personligt ikke synes er uden for mistanke. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Tak for jeres tillid 😊 Jeg tror også I er loyale begge to, og pga ThorkildF’s info fra nattene, så tænker jeg også Duncan og Stubbe er loyale. Jeg har på fornemmelsen at tsb er loyal, dog kan jeg være lidt i tvivl pga samme grund som Dengrimmeprins skriv i en anden besked. Drno er jeg derimod ret meget i tvivl om, har gået tilbage i tråden og han/hun prøver meget at undgå at der løber informationer rundt - og bruger ‘paranoid’-grunden tit eller snakker udenom, så enten er personen shady eller meget paranoid Tobias er jeg meget i tvivl om fordi han ikke har skrevet så meget grundet travlhed. Synes ikke vi skal lynche ham i nat. Er også i tvivl om whomeverassist, kun ud fra den grund at personen gav en stemme så sent forleden. Men det er måske lidt et tyndt grundlag.....?
|
|