|
Spil-tråd
May 6, 2020 20:58:25 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 6, 2020 20:58:25 GMT 1
Jeg kunne måske godt tænke mig at nogen undersøgte vic (sorry nothing personal, jeg synes bare at du har haft meget fokus på at kaste mistanke på mig) Jeg er bestemt ikke den eneste som har mistænkt dig gang på gang, men tjek I bare Jeg skal selv ud og tjekke en, så er ikke hjemme, bare så I ved det Det er jeg klar over 😉
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 20:58:32 GMT 1
Alle tjekker alle. Så er vi good to go
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 21:00:01 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 6, 2020 21:00:01 GMT 1
Nu vil jeg gøre noget som sansynligvis får mig slået ihjel hvis jeg tager fejl...
Jeg er bare rimelig overbevist når man går tilbage gennem vedkommenes posts, det virker alt for målrettet og goal oriented til at være tilfældig paranoia.
Jeg uddyber gerne i morgen, uanset om jeg har ret eller tager fejl, hvis jeg altså overlever natten.
Here goes, last minutte snipe:
Vote: drno
Sorry hvis jeg tager fejl...
|
|
|
Post by Admin on May 6, 2020 21:58:42 GMT 1
Endnu en dag i Corleone-palæet er overstået. Endnu en dag, hvor familiemedlemmerne kiggede skeptisk på hinanden. Da alle havde besluttet sig for at gå i seng, valgte en at smide den sidste, muligt afgørende stemme, men alle var for trætte til at gøre noget ved det.
Dagen ender uafgjort.
Natten er startet og slutter i morgen klokken 10.00.
Husk at få indsendt jeres ordre.
Moderatorruling:
Omend der kan være et delay på hvornår stemmen er afgivet til den bliver registreret, så har jeg ingen mulighed for at vide hvordan tingene hænger sammen og servertiden er, at den sidste stemme er afgivet et sekund efter deadline (måske endda to) Det er en hård ruling, men det er ikke nu, vi skal blive blødsødne. Det skal gå fair til for alle!
|
|
|
Post by Admin on May 7, 2020 9:25:37 GMT 1
Endnu en nat er gået og Corleone-palæet vågner op til endnu et brag. På gulvet ligger familiens doktor og er død. Hans egne evner kunne ikke redde ham..
Jack Woltz - Doctor - duncan - loyal
Dagen er startet og slutter i morgen klokken 22.00
Der indføres fra nu af, det der hedder Hammervote. Hvilket vil sige, at hvis en spiller opnår over halvdelen af stemmerne i løbet af dagen, så stopper dagen øjeblikkeligt og den spiller dør. Krævede stemmer for Hammervote: 5
|
|
|
Post by Admin on May 7, 2020 9:27:13 GMT 1
Sorry for den korte update - Travlt på arbejdet!
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 9:29:37 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 9:29:37 GMT 1
Noooo vores doctor er død Har han mon reddet nogen i nat??
|
|
|
Post by stubbe on May 7, 2020 9:37:21 GMT 1
Noooo vores doctor er død Har han mon reddet nogen i nat?? Det er vel kun ham selv der ville kunne have svaret på det, med mindre de illoyale vil indrømme om de gik efter en anden
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 9:41:46 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 9:41:46 GMT 1
Noooo vores doctor er død Har han mon reddet nogen i nat?? Det er vel kun ham selv der ville kunne have svaret på det, med mindre de illoyale vil indrømme om de gik efter en anden Jamen det var ikke fordi jeg tænkte en kunne svare, men mere om vi kan udelukke andet - måske var han targeted af en meget sur illoyal som måske var træt af at blive peget på af Duncan (Drno - sorry det er nu endnu mere mistænksomt) eller så har han beskyttet en i nat, fx dig Stubbe.
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 9:42:57 GMT 1
Bum bum. Nå, min konklusion er at mafiaen er gået direkte efter Duncan. Vores cop må have nyt, om en spiller mere?
Hvorfor er de illoyale ikke gået efter den selverklærede bodyguard? Hvad tænker i andre om det?
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 9:45:29 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 9:45:29 GMT 1
Bum bum. Nå, min konklusion er at mafiaen er gået direkte efter Duncan. Vores cop må have nyt, om en spiller mere? Hvorfor er de illoyale ikke gået efter den selverklærede bodyguard? Hvad tænker i andre om det? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Ja det tror jeg også! eller så har han beskyttet enten Dengrimmeprins eller Stubbe, kan en doktor ikke godt dø på den måde så? Eller hvordan skal man tolke den rolle? Se mit sidste indlæg også
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 9:50:12 GMT 1
Noooo vores doctor er død Har han mon reddet nogen i nat?? Hvis jeg forstår rollen korrekt, så dør doktoren ikke når han beskytter. Det er bodyguarden der gør det. Heraf min konklusion om at mafiaen er gået direkte efter Duncan. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by stubbe on May 7, 2020 9:54:55 GMT 1
Nåh update på min epic fail fra i går aftes, det skylder jeg vel folk.
Jeg er helt overbevist om at drno er illoyal grundet måden han har opført sig tidligere og hvor meget vedkommende har fokuseret på at sprede tvivl og anklager, jeg har som nævnt tidligere ikke en rolle hvor jeg kan indsamle information på andre måder end gennem spil-tråden, men der er bare så mange tind i de posts som drno laver der gør mig overbevist.
Derudover har drno 3 gange stemt på duncan, ja det kunne være at det bare bar fordi at duncan stemmer på ham, men samtidig kunne det sagtens være et argument for at de har slået ham ihjel i løbet af natten fordi han blev ved med at sætte en stemme på drno og det var lidt for close for dem at der hele tiden var en stemme på en af dem.
jeg er klar over hvor mistænkeligt det virker at jeg har gjort som jeg gjorde, det var jeg klar over da jeg gjorde det, men jeg håbede at hvis den var gyldig så ville min mistanke blive bevist i resultatet fra admin, og samtidig ville jeg have blevet bekræftet ubetvivlsomt loyal, men så godt gik det ikke.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 7, 2020 9:58:26 GMT 1
Ok. Jeg vil rigtig gerne have Thorkild fogde på banen nu. Men jeg har siddet i nat og tænkt over hvilke roller der er med, og hvilke jeg regner med der ikke er med. Jeg regner med at der ikke er de her roller med: Lightningrod Pgo Tracker Lie detector Og så tror jeg heller ikke meget på jailer mere. Men de 4 andre, er fordi de ikke er kommet frem med noget. Thorkildfogde er ikke Lie detector for så kunne de ikke have tjekket om nogen var loyale efter første dag, da vi først begyndte det på anden dagen. Så derfor regner jeg med at de er cop, men det betyder også at de ikke er rolecop, da de så ville have fortalt os at Duncan var doctor ud over at han var loyal. Jeg er tilgengæld, efter at have læst drno's beskeder, blevet ret sikker på hvad de har for en rolle, og det giver fin mening, i mit hoved, at de ikke har sagt noget, men det tror jeg hellere de må gøre i dag, så vi ikke hænger dem. Jeg stoler personligt på Thorkildfogde, da den måde de har skrevet på, fuldkommen passer til det de sagde, med at de har tjekket dem de mest mistænkte. Dog overvejer stærkt om Stubbe er nexus, og det derfor han blev registreret loyal af Thorkildfogde. Synes stadig alt peger på ham, ud over at han er blevet konstateret loyal af thorkildfogde. tsbJeg kunne godt tænke mig, at du forklare mere hvem du er, da jeg ikke helt kan regne det ud. Tror også jeg ved hvem Vic er, men jeg vil ikke afslører, men jeg håber hun har været heldigere med at se noget i nat. Husk at hvis vi siger vores roller, så kan jeg beskytte en, og mafiaen kan stadig kun dræbe en. Lige nu er dem jeg har under stærk mistanke: Stubbe Whomeverassist Tobias Skriv gerne hvad i synes om min analyse. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by stubbe on May 7, 2020 10:00:41 GMT 1
En anden ting vi skal være opmærksom på er hvis vi begynder at smide rundt med stemmer for tidligt nu er: der skal 5 stemmer til for at det aktiveres, det vil sige at hvis en loyal på et tidspunkt opnår 3 stemmer (såfremt der kun er 2 illoyale tilbage) så vil de 2 illoyale kunne slå vedkommende ihjel ved at gå ind og stemme samtidig. en ulempe ved hvis de brugte denne taktik ville være at de så højest sansynligt ville være meget mistænkliggjort efter som at de vidste at deres stemmer ville være afgørende for at vedkommende blev lynchet (ja jeg ser ironien at at det var det samme som jeg selv forsøgte at gøre i går...
|
|