|
Post by thorkildfogde on May 7, 2020 10:08:56 GMT 1
God formiddag venner. Jeg tjekkede drno i nat. Tilsyneladende loyal. Så nu er mine hovedmistænkte whomeverassist, tobias og måske stubbe igen...
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 10:16:15 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 10:16:15 GMT 1
Ok. Jeg vil rigtig gerne have Thorkild fogde på banen nu. Men jeg har siddet i nat og tænkt over hvilke roller der er med, og hvilke jeg regner med der ikke er med. Jeg regner med at der ikke er de her roller med: Lightningrod Pgo Tracker Lie detector Og så tror jeg heller ikke meget på jailer mere. Men de 4 andre, er fordi de ikke er kommet frem med noget. Thorkildfogde er ikke Lie detector for så kunne de ikke have tjekket om nogen var loyale efter første dag, da vi først begyndte det på anden dagen. Så derfor regner jeg med at de er cop, men det betyder også at de ikke er rolecop, da de så ville have fortalt os at Duncan var doctor ud over at han var loyal. Jeg er tilgengæld, efter at have læst drno's beskeder, blevet ret sikker på hvad de har for en rolle, og det giver fin mening, i mit hoved, at de ikke har sagt noget, men det tror jeg hellere de må gøre i dag, så vi ikke hænger dem. Jeg stoler personligt på Thorkildfogde, da den måde de har skrevet på, fuldkommen passer til det de sagde, med at de har tjekket dem de mest mistænkte. Dog overvejer stærkt om Stubbe er nexus, og det derfor han blev registreret loyal af Thorkildfogde. Synes stadig alt peger på ham, ud over at han er blevet konstateret loyal af thorkildfogde. tsbJeg kunne godt tænke mig, at du forklare mere hvem du er, da jeg ikke helt kan regne det ud. Tror også jeg ved hvem Vic er, men jeg vil ikke afslører, men jeg håber hun har været heldigere med at se noget i nat. Husk at hvis vi siger vores roller, så kan jeg beskytte en, og mafiaen kan stadig kun dræbe en. Lige nu er dem jeg har under stærk mistanke: Stubbe Whomeverassist Tobias Skriv gerne hvad i synes om min analyse. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Super fine analyser. Spændende idé om Stubbe er nexus og at Drno ikke er en af de onde. Fordi lige nu synes jeg alt peger på Drno, så er enig i at det ville være rigtig godt at komme med info inden det er for sent. Jeg er i tvivl hvordan jeg skal fortælle om min viden, fordi den siger ikke meget, dog kan der evt.analyseres på det (men det er langt ude) og hvis jeg fortæller om det, så er min rolle rimelig klar - så skal jeg bare springe ud i det og fortælle “alt” (som evt er MEGET tynd viden)? Tænker det er bedre jeg får fortalt Alt og så håber vi at med mine brikker, kan samle puslespillet. Sig gerne til
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 10:17:36 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 10:17:36 GMT 1
God formiddag venner. Jeg tjekkede drno i nat. Tilsyneladende loyal. Så nu er mine hovedmistænkte whomeverassist, tobias og måske stubbe igen... Spændende!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 10:18:45 GMT 1
Jeg har fået bekræftet at der pt er en watcher, en cop (og tidligere one shot vigilante)
Da folk ikke har sagt noget mere om deres roller tænker jeg det er i egen interesse de forbliver skjult, så de ikke bliver targets. men så ved vi hvad vi har med at gøre. Jeg håber et hjælper med at give afklaring
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 10:18:55 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 10:18:55 GMT 1
Nåh update på min epic fail fra i går aftes, det skylder jeg vel folk. Jeg er helt overbevist om at drno er illoyal grundet måden han har opført sig tidligere og hvor meget vedkommende har fokuseret på at sprede tvivl og anklager, jeg har som nævnt tidligere ikke en rolle hvor jeg kan indsamle information på andre måder end gennem spil-tråden, men der er bare så mange tind i de posts som drno laver der gør mig overbevist. Derudover har drno 3 gange stemt på duncan, ja det kunne være at det bare bar fordi at duncan stemmer på ham, men samtidig kunne det sagtens være et argument for at de har slået ham ihjel i løbet af natten fordi han blev ved med at sætte en stemme på drno og det var lidt for close for dem at der hele tiden var en stemme på en af dem. jeg er klar over hvor mistænkeligt det virker at jeg har gjort som jeg gjorde, det var jeg klar over da jeg gjorde det, men jeg håbede at hvis den var gyldig så ville min mistanke blive bevist i resultatet fra admin, og samtidig ville jeg have blevet bekræftet ubetvivlsomt loyal, men så godt gik det ikke. Er helt enig, problemet er bare at nu har Thorkild F tjekket og Drno skulle tilsyneladende være loyal...
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 7, 2020 10:28:03 GMT 1
Jeg har fået bekræftet at der pt er en watcher, en cop (og tidligere one shot vigilante) Da folk ikke har sagt noget mere om deres roller tænker jeg det er i egen interesse de forbliver skjult, så de ikke bliver targets. men så ved vi hvad vi har med at gøre. Jeg håber et hjælper med at give afklaring Når du siger bekræftet, hvad mener du så? Har din rolle bekræftet det?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 10:29:13 GMT 1
Jeg har fået bekræftet at der pt er en watcher, en cop (og tidligere one shot vigilante) Da folk ikke har sagt noget mere om deres roller tænker jeg det er i egen interesse de forbliver skjult, så de ikke bliver targets. men så ved vi hvad vi har med at gøre. Jeg håber et hjælper med at give afklaring Når du siger bekræftet, hvad mener du så? Har din rolle bekræftet det? Ja, jeg har fået bekræftet af admin.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 7, 2020 10:29:33 GMT 1
Jeg har fået bekræftet at der pt er en watcher, en cop (og tidligere one shot vigilante) Da folk ikke har sagt noget mere om deres roller tænker jeg det er i egen interesse de forbliver skjult, så de ikke bliver targets. men så ved vi hvad vi har med at gøre. Jeg håber et hjælper med at give afklaring Når du siger bekræftet, hvad mener du så? Har din rolle bekræftet det? For hvis det vil sige at whomeverassist er rolecop, og derfor nok god, selvom mafiaen selvfølgelig godt kunne have den rolle, men så er jeg mest på Stubbe og Tobias.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 7, 2020 10:31:49 GMT 1
Men der er selvfølgelig ingen grund til at en mafia ikke skulle være rolecop, og vi får det her at vide på et tidspunkt hvor det at kunne sige noget er en god ide. Idk. Glem hvad jeg sagde før. Stubbe Tobias Whomeverassist er under mistanke synes jeg.
Som sagt, giv Drno en chance for at sige hvad de er. Hvis i kigger på rollerne og ser hvad de har skrevet, så har de faktisk gjort det meget klart hvem de er tror jeg.
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 10:37:42 GMT 1
Jeg tror stadig whomeverassist er under mistanke, med mindre jeg har misset noget.
Er der nogen særlig grund til at dengrimmeprins ikke er under mistanke? Kan i andre sige noget om det? Det ville være hårdt for os loyale hvis en illoyal ukritisk fik så stor en stemme blandt os loyale.
Baseret på de sidste nætter, og i nat, tror jeg at min rolle er udspillet nu, og jeg træder derfor frem som nervøs pistol ejer. Det har selvfølgelig kun værdi, hvis I andre tror på mig.
De første to nætter var dødsfaldene for min regning. Loyalt som illoyalt. I nat har jeg ikke været besøgt.
Jeg træder frem, fordi jeg nu tror, var meget usikker i går, at de illoyale har fundet ud af hvem jeg er, da en af deres egne med god sandsynlighed er død ved mine hænder, og jeg derfor ikke har nogen reel spilværdi længere.
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 10:39:07 GMT 1
Men der er selvfølgelig ingen grund til at en mafia ikke skulle være rolecop, og vi får det her at vide på et tidspunkt hvor det at kunne sige noget er en god ide. Idk. Glem hvad jeg sagde før. Stubbe Tobias Whomeverassist er under mistanke synes jeg. Som sagt, giv Drno en chance for at sige hvad de er. Hvis i kigger på rollerne og ser hvad de har skrevet, så har de faktisk gjort det meget klart hvem de er tror jeg. Det kunne bestemt være en idé at sige noget når jeg nu er under mistanke Mit problem er at hvis folk ikke selv fortæller eller hinter til deres roller, fx. Vigilante så kan det være de ikke vil afsløres fordi det gør dem til target. Og jeg kan samtidig ikke se folks loyalitet, så jeg er prøver at regne det ud ud fra hvem de siger de er
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 10:41:08 GMT 1
Jeg tror stadig whomeverassist er under mistanke, med mindre jeg har misset noget. Er der nogen særlig grund til at dengrimmeprins ikke er under mistanke? Kan i andre sige noget om det? Det ville være hårdt for os loyale hvis en illoyal ukritisk fik så stor en stemme blandt os loyale. Baseret på de sidste nætter, og i nat, tror jeg at min rolle er udspillet nu, og jeg træder derfor frem som nervøs pistol ejer. Det har selvfølgelig kun værdi, hvis I andre tror på mig. De første to nætter var dødsfaldene for min regning. Loyalt som illoyalt. I nat har jeg ikke været besøgt. Jeg træder frem, fordi jeg nu tror, var meget usikker i går, at de illoyale har fundet ud af hvem jeg er, da en af deres egne med god sandsynlighed er død ved mine hænder, og jeg derfor ikke har nogen reel spilværdi længere. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg er ikke helt sikker på hvorfor du venter til nu? En illoyal døde første nat, så burde de ikke have vidst det var dig på det tidspunkt?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 10:41:34 GMT 1
Jeg tror stadig whomeverassist er under mistanke, med mindre jeg har misset noget. Er der nogen særlig grund til at dengrimmeprins ikke er under mistanke? Kan i andre sige noget om det? Det ville være hårdt for os loyale hvis en illoyal ukritisk fik så stor en stemme blandt os loyale. Baseret på de sidste nætter, og i nat, tror jeg at min rolle er udspillet nu, og jeg træder derfor frem som nervøs pistol ejer. Det har selvfølgelig kun værdi, hvis I andre tror på mig. De første to nætter var dødsfaldene for min regning. Loyalt som illoyalt. I nat har jeg ikke været besøgt. Jeg træder frem, fordi jeg nu tror, var meget usikker i går, at de illoyale har fundet ud af hvem jeg er, da en af deres egne med god sandsynlighed er død ved mine hænder, og jeg derfor ikke har nogen reel spilværdi længere. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg er ikke helt sikker på hvorfor du venter til nu? En illoyal døde første nat, så burde de ikke have vidst det var dig på det tidspunkt? Jeg prøver bare at forstå
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 10:45:55 GMT 1
Jeg er ikke helt sikker på hvorfor du venter til nu? En illoyal døde første nat, så burde de ikke have vidst det var dig på det tidspunkt? Jeg prøver bare at forstå Med mindre busser har kørt rundt, roller er byttet om osv. Det var mest det jeg gik og ventede på om der kom nogle clues omkring. Hvis der gjorde, ville jeg stadig have værdi, for så ville de illoyale tro at det var en anden en mig, og måske gå direkte efter mig (igen) men kan ikke finde noget der rigtig tyder på det fra første nat i hvert fald. Jeg synes ikke det giver mening at stille nervøs pistol ejer op, allerede dag et eller to, for så er rollen automatisk udspillet med det samme. Men kan godt se argumentet for at gøre det nu, da jeg, som sagt, for første gang, føler mig mere sikker på at min rolle for alvor alligevel er udspillet. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 10:48:31 GMT 1
Jeg prøver bare at forstå Med mindre busser har kørt rundt, roller er byttet om osv. Det var mest det jeg gik og ventede på om der kom nogle clues omkring. Hvis der gjorde, ville jeg stadig have værdi, for så ville de illoyale tro at det var en anden en mig, og måske gå direkte efter mig (igen) men kan ikke finde noget der rigtig tyder på det fra første nat i hvert fald. Jeg synes ikke det giver mening at stille nervøs pistol ejer op, allerede dag et eller to, for så er rollen automatisk udspillet med det samme. Men kan godt se argumentet for at gøre det nu, da jeg, som sagt, for første gang, føler mig mere sikker på at min rolle for alvor alligevel er udspillet. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Havde jeg fx fundet ud af, at bussen kørte 1. nat, relevant for mordet, havde jeg ikke stået mig frem nu. Giver det mening? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|