|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:55:19 GMT 1
Ja . Men hvis Tobias laver kaos... vil vi så ikke af med ham Jo.. jeg skal vist lige læse rolelisten igennem igen Fint Jeg står op inden kl 10 j morgen, så jeg kan ændre stemme fra Vic, hvis der er noget Bare sig til. Jeg skal i seng nu, men guld mig up to date med dine overvejelser. Det er ikke fordi jeg ikke leget røvere mere men jeg skal sove
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 23:01:46 GMT 1
Jo.. jeg skal vist lige læse rolelisten igennem igen Fint Jeg står op inden kl 10 j morgen, så jeg kan ændre stemme fra Vic, hvis der er noget Bare sig til. Jeg skal i seng nu, men guld mig up to date med dine overvejelser. Det er ikke fordi jeg ikke leget røvere mere men jeg skal sove Jeg skal vist også lige sove på det!
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 0:17:31 GMT 1
(Jeg kan ikke helt sove)
Det jeg tror, vi ved:
Kratluskeren Sascha er VIGILANTE Tsb Toke er PARANOID GUN OWNER
Dengrimmeprins Ditlev har en ROLLE (jailkeeper??? Hans rolle havde brug for mere info skrev han) Thorkildfogdevæsnet Alberte har en ROLLE (watcher/cop??) Tobias har en ROLLE (Bus driver?) Vic har en ROLLE (cop/doctor?)
Stubbe har MÅSKE en rolle (Lie detector??) Duncan?? (Loose cannon)
Og så er der os.. - og admin (det må være sjovt vide hvor spot on/langt fra jeg er i mit ressonement)
(Hvis du så er ROLE COP, så er jeg måske den eneste der ikke har en rolle?? Hvilket vil sige at min implicitte rolle er at være SUPERSKURK. Hmmm)
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 5:59:29 GMT 1
Jeg minder jer blot om, at jeg skal have et endegyldigt svar på jeres mafiakill inden klokken 10.00.
Som jeg forstår det lige nu, så er det Vic, I dræber?
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 6:06:23 GMT 1
(Jeg kan ikke helt sove) Det jeg tror, vi ved: Kratluskeren Sascha er VIGILANTE Tsb Toke er PARANOID GUN OWNER Dengrimmeprins Ditlev har en ROLLE (jailkeeper??? Hans rolle havde brug for mere info skrev han) Thorkildfogdevæsnet Alberte har en ROLLE (watcher/cop??) Tobias har en ROLLE (Bus driver?) Vic har en ROLLE (cop/doctor?) Stubbe har MÅSKE en rolle (Lie detector??) Duncan?? (Loose cannon) Og så er der os.. - og admin (det må være sjovt vide hvor spot on/langt fra jeg er i mit ressonement) (Hvis du så er ROLE COP, så er jeg måske den eneste der ikke har en rolle?? Hvilket vil sige at min implicitte rolle er at være SUPERSKURK. Hmmm) Formentligt kan hverken en doctor eller en bus driver self-targe.. det vil sige at det burde være muligt at dræbe dem om natten. Buschaufføren kan lige såvel forvirre byens indbyggere som os ved at bytte om på folk - så det kan dermed være både en fordel og en ulempe for os med sådan en i spil. En læge kan nærmest kun være en ulempe for os at have i spil... På nuværende tidspunkt tror jeg ikke, der er nogen der vil bruge deres power på Vic - hvorfor hun formentligt er der mere sikre "kill" i mine øjne. Så jeg tror det giver bedst mening at snoope på Tobias og dræbe Vic (selvom jeg selvfølgelig også gerne vil af med Tobias). Skriv hvis du er enig/uenig i mine antagelser..
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 6:26:22 GMT 1
Jeg minder jer blot om, at jeg skal have et endegyldigt svar på jeres mafiakill inden klokken 10.00. Som jeg forstår det lige nu, så er det Vic, I dræber? Admin er det godt nok at bestille dit mafiakill her i denne tråd?
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 6:30:05 GMT 1
Det er finno!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 8:10:39 GMT 1
Helt i orden. Så lure jeg på Tobias
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 8:12:06 GMT 1
(Jeg kan ikke helt sove) Det jeg tror, vi ved: Kratluskeren Sascha er VIGILANTE Tsb Toke er PARANOID GUN OWNER Dengrimmeprins Ditlev har en ROLLE (jailkeeper??? Hans rolle havde brug for mere info skrev han) Thorkildfogdevæsnet Alberte har en ROLLE (watcher/cop??) Tobias har en ROLLE (Bus driver?) Vic har en ROLLE (cop/doctor?) Stubbe har MÅSKE en rolle (Lie detector??) Duncan?? (Loose cannon) Og så er der os.. - og admin (det må være sjovt vide hvor spot on/langt fra jeg er i mit ressonement) (Hvis du så er ROLE COP, så er jeg måske den eneste der ikke har en rolle?? Hvilket vil sige at min implicitte rolle er at være SUPERSKURK. Hmmm) Super godt tænkt. Jeg skal lige have dette in mente, når jeg undersøger roller senere i dag
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 8:38:34 GMT 1
(Jeg kan ikke helt sove) Det jeg tror, vi ved: Kratluskeren Sascha er VIGILANTE Tsb Toke er PARANOID GUN OWNER Dengrimmeprins Ditlev har en ROLLE (jailkeeper??? Hans rolle havde brug for mere info skrev han) Thorkildfogdevæsnet Alberte har en ROLLE (watcher/cop??) Tobias har en ROLLE (Bus driver?) Vic har en ROLLE (cop/doctor?) Stubbe har MÅSKE en rolle (Lie detector??) Duncan?? (Loose cannon) Og så er der os.. - og admin (det må være sjovt vide hvor spot on/langt fra jeg er i mit ressonement) (Hvis du så er ROLE COP, så er jeg måske den eneste der ikke har en rolle?? Hvilket vil sige at min implicitte rolle er at være SUPERSKURK. Hmmm) Super godt tænkt. Jeg skal lige have dette in mente, når jeg undersøger roller senere i dag Super! Så med mindre du whomeverassist som min partner in crime har nogle indvendinger, så bestiller jeg dette mord hos Admin: DRÆBER: Vic
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 8:46:00 GMT 1
Vi nuker Vic for days!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 8:54:57 GMT 1
Godkendt.håber den går igennrm
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 9:12:48 GMT 1
Tobias er Bus driver!! Så derfor er der rod i systemet
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 9:46:37 GMT 1
Tobias er Bus driver!! Så derfor er der rod i systemet Tænkte det nok! Det vil sige at Tobias må vide med sikkerhed, at vi har skudt efter Vic I forhold til admins rolle-opdateringen, så kan jeg ikke se, at der skulle være en lightning rod rolle spil, da en lightning rod vil - som jeg har forstået det - tiltrække og kortslutte alles evner om natten. Til gengæld ville Vic hvis hun var Nexus have kastet drabet videre på en tilfældig (f.eks. kratluskeren). Men som en Nexus kunne vic også have kastet den videre på en for os ukendt tilfældig, som Tobias havde byttet ud med Kratluskeren... I så fald må Tobias tro at målet var den ukendte der var målet! Hvad kunne være Tobias motivation for at bytte kratluskeren og Vic være? Tobias kunne i virkeligheden også have redirected vores kill til en lightning rod der dermed sender drabet videre til den intetanende og tilfældige udvalgt kratlusker.... Grrr... Mit hovede gør ondt! Jeg tror vi middelbart gør klogest i at tænke at Tobias kender vores oprindelige mål!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 9:50:11 GMT 1
Ok, ja det tænker jeg også. Mega svært at gennemskue
|
|