|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 9:58:18 GMT 1
Btw mit post er 100% ægte. 😅
Der er ikke så smart som illoyal at stemme sent, men jeg kunne faktisk ikke finde admins update. Jeg så at der stod noget at der var en tie Jeg vidste ikke at det var Duncan og Stubbe, så havde Jeg Måske ikke stemt alligevel. Men jeg kunne ikke finde ud af det fordi jeg havde stemplet ud af chatten 30 min for at overveje det. Og havde gjort mig klar til at stemme efter den tid.
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 10:09:25 GMT 1
Btw mit post er 100% ægte. 😅 Der er ikke så smart som illoyal at stemme sent, men jeg kunne faktisk ikke finde admins update. Jeg så at der stod noget at der var en tie Jeg vidste ikke at det var Duncan og Stubbe, så havde Jeg Måske ikke stemt alligevel. Men jeg kunne ikke finde ud af det fordi jeg havde stemplet ud af chatten 30 min for at overveje det. Og havde gjort mig klar til at stemme efter den tid. Tænker du, at der er en måde, hvor jeg kan gøre det mere tydeligt? En announcement post, så det ikke drukner?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 10:11:38 GMT 1
Btw mit post er 100% ægte. 😅 Der er ikke så smart som illoyal at stemme sent, men jeg kunne faktisk ikke finde admins update. Jeg så at der stod noget at der var en tie Jeg vidste ikke at det var Duncan og Stubbe, så havde Jeg Måske ikke stemt alligevel. Men jeg kunne ikke finde ud af det fordi jeg havde stemplet ud af chatten 30 min for at overveje det. Og havde gjort mig klar til at stemme efter den tid. Tænker du, at der er en måde, hvor jeg kan gøre det mere tydeligt? En announcement post, så det ikke drukner? Altså for det første kan jeg måske lade være med at stemple ud af tråde en halv time inden deadline. 😅 Men det ved jeg ikke om du kan altså 'pin it' nederst i tråden fx. ??
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 10:13:30 GMT 1
Tænker du, at der er en måde, hvor jeg kan gøre det mere tydeligt? En announcement post, så det ikke drukner? Altså for det første kan jeg måske lade være med at stemple ud af tråde en halv time inden deadline. 😅 Men det ved jeg ikke om du kan altså 'pin it' nederst i tråden fx. ?? Jeg kan lige prøve mig frem!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 10:14:32 GMT 1
Altså for det første kan jeg måske lade være med at stemple ud af tråde en halv time inden deadline. 😅 Men det ved jeg ikke om du kan altså 'pin it' nederst i tråden fx. ?? Jeg kan lige prøve mig frem! Sejt, meget gerne
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 10:30:17 GMT 1
Okay - Tapatalk er ENORMT begrænset i sine egenskaber til forum-formattering, men det er hjemmesiden ikke, så nu kan jeg sagtens gøre det tydeligt på hjemmesiden.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 10:46:51 GMT 1
Det kan ihvertfald hjælpe. Jeg kan jo have min browser åben, og ellers bare bruge tapa
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 10:58:22 GMT 1
Btw mit post er 100% ægte. 😅 Der er ikke så smart som illoyal at stemme sent, men jeg kunne faktisk ikke finde admins update. Jeg så at der stod noget at der var en tie Jeg vidste ikke at det var Duncan og Stubbe, så havde Jeg Måske ikke stemt alligevel. Men jeg kunne ikke finde ud af det fordi jeg havde stemplet ud af chatten 30 min for at overveje det. Og havde gjort mig klar til at stemme efter den tid. Jeg tror du skal lade den ligge for nu... og så lade samtalen føre sig selv et andet sted hen.
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 11:28:47 GMT 1
(Jeg kan ikke helt sove) Det jeg tror, vi ved: Kratluskeren Sascha er VIGILANTE Tsb Toke er PARANOID GUN OWNER Dengrimmeprins Ditlev har en ROLLE (jailkeeper??? Hans rolle havde brug for mere info skrev han) Thorkildfogdevæsnet Alberte har en ROLLE (watcher/cop??) Tobias har en ROLLE (Bus driver?) Vic har en ROLLE (cop/doctor?) Stubbe har MÅSKE en rolle (Lie detector??) Duncan?? (Loose cannon) Og så er der os.. - og admin (det må være sjovt vide hvor spot on/langt fra jeg er i mit ressonement) (Hvis du så er ROLE COP, så er jeg måske den eneste der ikke har en rolle?? Hvilket vil sige at min implicitte rolle er at være SUPERSKURK. Hmmm) Opdateret version: - Tobias: confirmed BUS DRIVER - Tsb: PARANOID GUN OWNER (det er den rolle der passer bedst på Toke og det jeg synes forklarer flksgrds død bedst) - Dengrimmeprins: self-proclaimed BODYGUARD (den rolle passer godt til at skulle have mere info) - Stubbes: NEXSUS?? (Hans indlæg i dag lægger op til, at han HAR en rolle.. Eftersom han er i tvivl om han stadig har denne, så er det muligt det er fordi det er en af de roller admin har redigeret i??) - Vic: DOCTOR/COP??? (Det er umiddelbart de jeg ser som mest sandsyndlige hos hende) - Thorkildfogde: ROLLE UNKNOWN (cop måske??) - Duncan: ROLLE??? (Ingen idé - kunne han være Lie detector??? Eller er han i hvirkelighede mit rolleløse modstykke "THE ULTIMATIVE GOOD GUY") Hvordan forstår du egentlig lightning rod rollen?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 11:46:34 GMT 1
(Jeg kan ikke helt sove) Det jeg tror, vi ved: Kratluskeren Sascha er VIGILANTE Tsb Toke er PARANOID GUN OWNER Dengrimmeprins Ditlev har en ROLLE (jailkeeper??? Hans rolle havde brug for mere info skrev han) Thorkildfogdevæsnet Alberte har en ROLLE (watcher/cop??) Tobias har en ROLLE (Bus driver?) Vic har en ROLLE (cop/doctor?) Stubbe har MÅSKE en rolle (Lie detector??) Duncan?? (Loose cannon) Og så er der os.. - og admin (det må være sjovt vide hvor spot on/langt fra jeg er i mit ressonement) (Hvis du så er ROLE COP, så er jeg måske den eneste der ikke har en rolle?? Hvilket vil sige at min implicitte rolle er at være SUPERSKURK. Hmmm) Opdateret version: - Tobias: confirmed BUS DRIVER - Tsb: PARANOID GUN OWNER (det er den rolle der passer bedst på Toke og det jeg synes forklarer flksgrds død bedst) - Dengrimmeprins: self-proclaimed BODYGUARD (den rolle passer godt til at skulle have mere info) - Stubbes: NEXSUS?? (Hans indlæg i dag lægger op til, at han HAR en rolle.. Eftersom han er i tvivl om han stadig har denne, så er det muligt det er fordi det er en af de roller admin har redigeret i??) - Vic: DOCTOR/COP??? (Det er umiddelbart de jeg ser som mest sandsyndlige hos hende) - Thorkildfogde: ROLLE UNKNOWN (cop måske??) - Duncan: ROLLE??? (Ingen idé - kunne han være Lie detector??? Eller er han i hvirkelighede mit rolleløse modstykke "THE ULTIMATIVE GOOD GUY") Hvordan forstår du egentlig lightning rod rollen? Hvis der var ligthning rod, ville de være døde nu. Tror den afleder fra alle!
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 12:04:19 GMT 1
Jeg overvejer at skrive:
Jeg er måske lidt paranoid.. men.. hvis du dengrimmeprins' er illoyal mafia, så har du en klar interesse i at få evt. en Lie detector frem i lyset, hvilket din selv-proclamering om at være Bodyguard er en ret snedig måde at gøre på ("du kan trygt stole på mig rødhætte"). Desuden hvis flertallet i går rent faktisk havde ret i at Stubbe er ond, så var det lige netop dig, der lige på faldrebbet fik redet ham - tilfældigt eller aftalt spil???
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 12:22:18 GMT 1
Jeg overvejer at skrive: Jeg er måske lidt paranoid.. men.. hvis du dengrimmeprins' er illoyal mafia, så har du en klar interesse i at få evt. en Lie detector frem i lyset, hvilket din selv-proclamering om at være Bodyguard er en ret snedig måde at gøre på ("du kan trygt stole på mig rødhætte"). Desuden hvis flertallet i går rent faktisk havde ret i at Stubbe er ond, så var det lige netop dig, der lige på faldrebbet fik redet ham - tilfældigt eller aftalt spil??? Det er vovet, men du spiller spillet godt. Du risikere noget, men du kan også vinde på det. Go for it.
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 12:34:08 GMT 1
Jeg overvejer at skrive: Jeg er måske lidt paranoid.. men.. hvis du dengrimmeprins' er illoyal mafia, så har du en klar interesse i at få evt. en Lie detector frem i lyset, hvilket din selv-proclamering om at være Bodyguard er en ret snedig måde at gøre på ("du kan trygt stole på mig rødhætte"). Desuden hvis flertallet i går rent faktisk havde ret i at Stubbe er ond, så var det lige netop dig, der lige på faldrebbet fik redet ham - tilfældigt eller aftalt spil??? Det er vovet, men du spiller spillet godt. Du risikere noget, men du kan også vinde på det. Go for it. Tror du de vil opfatte det første som at jeg prøver at hinte til være paranoid gun owner uden på nogen måde at sige det?? Samtidig prøver jeg at lade det virke som en implicit forklaring på ikke at tilkendegive min karakter! I love mindgames.. Det er guld værd, at kunne sparre med nogen!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 12:59:44 GMT 1
Det er vovet, men du spiller spillet godt. Du risikere noget, men du kan også vinde på det. Go for it. Tror du de vil opfatte det første som at jeg prøver at hinte til være paranoid gun owner uden på nogen måde at sige det?? Samtidig prøver jeg at lade det virke som en implicit forklaring på ikke at tilkendegive min karakter! I love mindgames.. Det er guld værd, at kunne sparre med nogen! Nej... ikke nødvendigvis. Det gik hen over hovedet på mig, og flere Inc. mig selv har snakket om paranoia 😅
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 13:09:33 GMT 1
Tror du de vil opfatte det første som at jeg prøver at hinte til være paranoid gun owner uden på nogen måde at sige det?? Samtidig prøver jeg at lade det virke som en implicit forklaring på ikke at tilkendegive min karakter! I love mindgames.. Det er guld værd, at kunne sparre med nogen! Nej... ikke nødvendigvis. Det gik hen over hovedet på mig, og flere Inc. mig selv har snakket om paranoia 😅 Er det for risikabelt at skrive at jeg på nuværende tidspunkt ikke kan jeg se fordelen i at afsløre min rolle i spillet..? (Hvilket vil være ganske sandfærdigt sagt)?
|
|