|
Post by drno on May 4, 2020 22:35:50 GMT 1
Medmindre du vil beholde ham. Så kan jeg efterforske ham Spørgsmålet er hvem der er farligst. Er der nogen der ville tro Vic var ond? Tobias har fået en smule mistanke. Begge har vist roller? Jeg ved det ikke helt
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:37:10 GMT 1
Jeg har ikke fundet ud af det.... Det er super stressende. Det eneste jeg skal være bange for er måske watcher... og så ved jeg ikke hvem jeg helst skal besøge Ville en watcher få af vide, hvilken rolle du havde?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:38:03 GMT 1
Medmindre du vil beholde ham. Så kan jeg efterforske ham Spørgsmålet er hvem der er farligst. Er der nogen der ville tro Vic var ond? Tobias har fået en smule mistanke. Begge har vist roller? Jeg ved det ikke helt Så skal vi måske A. Myrde Vic og efterforske Tobias B. Myrde Stubbe og efterforske Tobias C. Myrde Tobias og efterforske Vic
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:38:54 GMT 1
Det er super stressende. Det eneste jeg skal være bange for er måske watcher... og så ved jeg ikke hvem jeg helst skal besøge Ville en watcher få af vide, hvilken rolle du havde? Nej, bare hvem jeg havde besøgt. Og jeg tror jeg er den eneste der kender folks roller
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:41:32 GMT 1
D.myrde den grimme og efterforske tobias
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:42:34 GMT 1
Skal vi prøve løsning A
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:46:45 GMT 1
Er du med på at myrde Vic og efterforske Tobias
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:46:59 GMT 1
Spørgsmålet er hvem der er farligst. Er der nogen der ville tro Vic var ond? Tobias har fået en smule mistanke. Begge har vist roller? Jeg ved det ikke helt Så skal vi måske A. Myrde Vic og efterforske Tobias B. Myrde Stubbe og efterforske Tobias C. Myrde Tobias og efterforske Vic Jeg tror enten mulighed A eller C er strategisk bedst for os! Hvis rollerne er fordelt lidt efter personlighed som Tobias foreslog (det kunne lyde som den opfattelse han har af den sin egen rolle) hvad hvilke de så være blevet tildelt.
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:48:19 GMT 1
Er du med på at myrde Vic og efterforske Tobias Ja.. det tror jeg. Så du efterforsker, og jeg myrder?
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:49:23 GMT 1
Så skal vi måske A. Myrde Vic og efterforske Tobias B. Myrde Stubbe og efterforske Tobias C. Myrde Tobias og efterforske Vic Jeg tror enten mulighed A eller C er strategisk bedst for os! Hvis rollerne er fordelt lidt efter personlighed som Tobias foreslog (det kunne lyde som den opfattelse han har af den sin egen rolle) hvad hvilke de så være blevet tildelt. Tobias kunne godt have en kaos-skabende rolle!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:49:49 GMT 1
Så skal vi måske A. Myrde Vic og efterforske Tobias B. Myrde Stubbe og efterforske Tobias C. Myrde Tobias og efterforske Vic Jeg tror enten mulighed A eller C er strategisk bedst for os! Hvis rollerne er fordelt lidt efter personlighed som Tobias foreslog (det kunne lyde som den opfattelse han har af den sin egen rolle) hvad hvilke de så være blevet tildelt. Så er han måske Bus driver. Vic har nok en mere simpel rolle. Måske cop
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:50:33 GMT 1
Jeg tror enten mulighed A eller C er strategisk bedst for os! Hvis rollerne er fordelt lidt efter personlighed som Tobias foreslog (det kunne lyde som den opfattelse han har af den sin egen rolle) hvad hvilke de så være blevet tildelt. Så er han måske Bus driver. Vic har nok en mere simpel rolle. Måske cop Det var også lidt min tanke!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:50:48 GMT 1
Er du med på at myrde Vic og efterforske Tobias Ja.. det tror jeg. Så du efterforsker, og jeg myrder? Ja . Men hvis Tobias laver kaos... vil vi så ikke af med ham
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:51:42 GMT 1
Pis det er svært
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:51:47 GMT 1
Ja.. det tror jeg. Så du efterforsker, og jeg myrder? Ja . Men hvis Tobias laver kaos... vil vi så ikke af med ham Jo.. jeg skal vist lige læse rolelisten igennem igen
|
|