|
Post by drno on May 5, 2020 13:12:12 GMT 1
Som jeg forstod det, så har du IKKE en dræbende karakter. Så hvad sker der hvis du er den sidste illoyale i byen (hence jeg bliver hængt eller noget?)
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 13:15:42 GMT 1
Som jeg forstod det, så har du IKKE en dræbende karakter. Så hvad sker der hvis du er den sidste illoyale i byen (hence jeg bliver hængt eller noget?) Så bliver jeg nød til at få folk til at hænge nogen om dagen. Det ville være ret fucked
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 13:19:02 GMT 1
Som jeg forstod det, så har du IKKE en dræbende karakter. Så hvad sker der hvis du er den sidste illoyale i byen (hence jeg bliver hængt eller noget?) Så bliver jeg nød til at få folk til at hænge nogen om dagen. Det ville være ret fucked Ja! Især når der så nat efter nat ikke bliver dræbt nogen...
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 13:23:50 GMT 1
Så bliver jeg nød til at få folk til at hænge nogen om dagen. Det ville være ret fucked Ja! Især når der så nat efter nat ikke bliver dræbt nogen... Ja så kommer politiet og afsløre mig 😅🤮
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 15:37:52 GMT 1
Mafiaen kan altid dræbe. Så hvis der er en af jer tilbage, så kan I dræbe. Kills all around!
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 17:00:45 GMT 1
Mafiaen kan altid dræbe. Så hvis der er en af jer tilbage, så kan I dræbe. Kills all around! Super.. Forresten Admin.. jo mere info du giver om hvordan roller specifikt skal forståes mv. desto mere usandsynlig bliver en sejr til os onde.. du giver efter min mening de gode en unfair advantage
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 17:03:39 GMT 1
Mafiaen kan altid dræbe. Så hvis der er en af jer tilbage, så kan I dræbe. Kills all around! Super.. Forresten Admin.. jo mere info du giver om hvordan roller specifikt skal forståes mv. desto mere usandsynlig bliver en sejr til os onde.. du giver efter min mening de gode en unfair advantage Det er noteret og jeg må erklære mig uenig, da det er i alles interesse, at folk forstår rollerne, så I ikke vinder på, at folk ikke har spillet før. Derfor vil dette ikke ændre sig.
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 17:04:46 GMT 1
Super.. Forresten Admin.. jo mere info du giver om hvordan roller specifikt skal forståes mv. desto mere usandsynlig bliver en sejr til os onde.. du giver efter min mening de gode en unfair advantage Det er noteret og jeg må erklære mig uenig, da det er i alles interesse, at folk forstår rollerne, så I ikke vinder på, at folk ikke har spillet før. Derfor vil dette ikke ændre sig. Ingen af os har spillet det før.. men kan godt se din pointe
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 17:07:04 GMT 1
Det er noteret og jeg må erklære mig uenig, da det er i alles interesse, at folk forstår rollerne, så I ikke vinder på, at folk ikke har spillet før. Derfor vil dette ikke ændre sig. Ingen af os har spillet det før.. men kan godt se din pointe Netop derfor skal alle have samme mulighed for at kunne lægge puslespillet sammen. Og tro mig - Der er nogen blandt spillerne, der forstår et hundrede procent hvad der foregår. Men jeg kan godt forstå frustrationen. Det er svært at være ond. I må jo også hjertens gerne stille spørgsmål til hvordan roller fungerer. Bare add mig, hvis det er et spørgsmål og så skal jeg svare med det samme!
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 19:01:44 GMT 1
Hvor stor sandsynlighed tror du der er for at stubbe er Nexus? Jeg fik nemlig en tanke... Admin: Hvis en role cop snooper på en Nexus - vil Nexus power så gøre at ville se ud som om Nexus i virkeligheden var en tilfældigt anden? (Mit spørgsmål går på, om en role cop kan afsløre en Nexus) Hvis ikke har jeg lidt af en plan... Vi (en af os) "bruger" din karakter til at afsløre, at stubbe er illoyal.. Here goes: En af os fortæller offentligt, at vedkomne ofre sin identitet og gør os til mafiatarget fordi det er i de loyales interesse. Som role cop kan du/jeg nu afsløre, at stubbe uomtvisteligt er ond, hvilket formentligt "tvinger" stubbe til at afsløre sig som enten Nexus eller en anden karakter. Dette afføder to scenarier. 1: Stubbe bliver hængt som bad guy. I så fald, får alle hans rolle af vide - uanset om han er Nexus eller ej, så kan vi siges at være i god tro - er han Nexus har han tilfældigt redirected os til en illoyal, er han ikke så har vi en bus driver, der kan forklare misforståelsen! (Ps. Vi anmoder bodyguard/doctor om beskyttelse og dræber bodyguarden om natten). 2: Stubbe for overbevist alle om at han er Nexus og bliver derfor ikke hængt! Vi har nu fået "gratis" info om, hvem Stubbes er og folk vil altid i baghovedet lidt have deres tvivl om stubbe. (Igen anmoder bodyguard/doctor om beskyttelse og dræber enten bodyguarden eller bus driveren) (Planen kræver blot at stubbe og tobias overlever denne dag og den efterfølgende nat)
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 20:35:28 GMT 1
Hvor stor sandsynlighed tror du der er for at stubbe er Nexus? Jeg fik nemlig en tanke... Admin: Hvis en role cop snooper på en Nexus - vil Nexus power så gøre at ville se ud som om Nexus i virkeligheden var en tilfældigt anden? (Mit spørgsmål går på, om en role cop kan afsløre en Nexus) Hvis ikke har jeg lidt af en plan... Vi (en af os) "bruger" din karakter til at afsløre, at stubbe er illoyal.. Here goes: En af os fortæller offentligt, at vedkomne ofre sin identitet og gør os til mafiatarget fordi det er i de loyales interesse. Som role cop kan du/jeg nu afsløre, at stubbe uomtvisteligt er ond, hvilket formentligt "tvinger" stubbe til at afsløre sig som enten Nexus eller en anden karakter. Dette afføder to scenarier. 1: Stubbe bliver hængt som bad guy. I så fald, får alle hans rolle af vide - uanset om han er Nexus eller ej, så kan vi siges at være i god tro - er han Nexus har han tilfældigt redirected os til en illoyal, er han ikke så har vi en bus driver, der kan forklare misforståelsen! (Ps. Vi anmoder bodyguard/doctor om beskyttelse og dræber bodyguarden om natten). 2: Stubbe for overbevist alle om at han er Nexus og bliver derfor ikke hængt! Vi har nu fået "gratis" info om, hvem Stubbes er og folk vil altid i baghovedet lidt have deres tvivl om stubbe. (Igen anmoder bodyguard/doctor om beskyttelse og dræber enten bodyguarden eller bus driveren) (Planen kræver blot at stubbe og tobias overlever denne dag og den efterfølgende nat) Din plan er så vild at jeg seriøst ikke fatter den. 😅 Beklager jeg er lidt stemplet ud her i aften. Jeg kommer på igen når jeg kan
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 20:51:34 GMT 1
Hvor stor sandsynlighed tror du der er for at stubbe er Nexus? Jeg fik nemlig en tanke... Admin: Hvis en role cop snooper på en Nexus - vil Nexus power så gøre at ville se ud som om Nexus i virkeligheden var en tilfældigt anden? (Mit spørgsmål går på, om en role cop kan afsløre en Nexus) Hvis ikke har jeg lidt af en plan... Vi (en af os) "bruger" din karakter til at afsløre, at stubbe er illoyal.. Here goes: En af os fortæller offentligt, at vedkomne ofre sin identitet og gør os til mafiatarget fordi det er i de loyales interesse. Som role cop kan du/jeg nu afsløre, at stubbe uomtvisteligt er ond, hvilket formentligt "tvinger" stubbe til at afsløre sig som enten Nexus eller en anden karakter. Dette afføder to scenarier. 1: Stubbe bliver hængt som bad guy. I så fald, får alle hans rolle af vide - uanset om han er Nexus eller ej, så kan vi siges at være i god tro - er han Nexus har han tilfældigt redirected os til en illoyal, er han ikke så har vi en bus driver, der kan forklare misforståelsen! (Ps. Vi anmoder bodyguard/doctor om beskyttelse og dræber bodyguarden om natten). 2: Stubbe for overbevist alle om at han er Nexus og bliver derfor ikke hængt! Vi har nu fået "gratis" info om, hvem Stubbes er og folk vil altid i baghovedet lidt have deres tvivl om stubbe. (Igen anmoder bodyguard/doctor om beskyttelse og dræber enten bodyguarden eller bus driveren) (Planen kræver blot at stubbe og tobias overlever denne dag og den efterfølgende nat) Din plan er så vild at jeg seriøst ikke fatter den. 😅 Beklager jeg er lidt stemplet ud her i aften. Jeg kommer på igen når jeg kan Min plan kan også først gennemføres i overmorgen!
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 20:56:12 GMT 1
Hvor stor sandsynlighed tror du der er for at stubbe er Nexus? Jeg fik nemlig en tanke... Admin: Hvis en role cop snooper på en Nexus - vil Nexus power så gøre at ville se ud som om Nexus i virkeligheden var en tilfældigt anden? (Mit spørgsmål går på, om en role cop kan afsløre en Nexus) Hvis ikke har jeg lidt af en plan... Vi (en af os) "bruger" din karakter til at afsløre, at stubbe er illoyal.. Here goes: En af os fortæller offentligt, at vedkomne ofre sin identitet og gør os til mafiatarget fordi det er i de loyales interesse. Som role cop kan du/jeg nu afsløre, at stubbe uomtvisteligt er ond, hvilket formentligt "tvinger" stubbe til at afsløre sig som enten Nexus eller en anden karakter. Dette afføder to scenarier. 1: Stubbe bliver hængt som bad guy. I så fald, får alle hans rolle af vide - uanset om han er Nexus eller ej, så kan vi siges at være i god tro - er han Nexus har han tilfældigt redirected os til en illoyal, er han ikke så har vi en bus driver, der kan forklare misforståelsen! (Ps. Vi anmoder bodyguard/doctor om beskyttelse og dræber bodyguarden om natten). 2: Stubbe for overbevist alle om at han er Nexus og bliver derfor ikke hængt! Vi har nu fået "gratis" info om, hvem Stubbes er og folk vil altid i baghovedet lidt have deres tvivl om stubbe. (Igen anmoder bodyguard/doctor om beskyttelse og dræber enten bodyguarden eller bus driveren) (Planen kræver blot at stubbe og tobias overlever denne dag og den efterfølgende nat) Det er korrekt. Nexus ville få en Role Cop til at finde en anden.
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 23:34:58 GMT 1
Min nuværende teori:
Tobias er BUS DRIVER Dengrimmeprins er BODYGUARD Tsb er PARANOID GUN OWNER Stubbe er NEXSUS Vic et WATCHER
Thorkildfogde og Duncan har jeg ikke rigtigt kunnet pinpoinet endnu. Mit bedste bud er dog: Duncan: COP el. LIE DETECTOR Torkildfogde: DOCTOR el ENABLER
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 5:52:03 GMT 1
Din plan er så vild at jeg seriøst ikke fatter den. 😅 Beklager jeg er lidt stemplet ud her i aften. Jeg kommer på igen når jeg kan Min plan kan også først gennemføres i overmorgen! Med det dengrimmeprins skriver med at få en role cop eller tracker på banen, så er det måske muligt at eksikvere planen allerede i dag... Hmm
|
|