|
Post by drno on May 6, 2020 5:53:38 GMT 1
Min plan kan også først gennemføres i overmorgen! Med det dengrimmeprins skriver med at få en role cop eller tracker på banen, så er det måske muligt at eksikvere planen allerede i dag... Hmm Det er også muligt han kan høre mine tanker og nu er ved at lokke mig i en fælde..
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 10:03:48 GMT 1
Jeg forstår planen i dag, i dagslyset klare skær.
Vi behøver ikke undersøge Stubbe for at sige han har en ond rolle. Det kræver bare at en watcher ikke har set mig i nat. (Og hvis de har, og siger jeg så en anden, så tror jeg ikke Tobias som Bus driver vi rede os. Fordi han ved jo selv hvem han byttede rundt på?).
Men hvad jeg ikke helt forstår er hvilken rolle man så skal claime han er? Der er vel ingen rolle der kun kan være ond, eller tænker du på en bestemt?? Og skal vi så påstå at jeg ikke har sagt en jeg BESTEMT tror er ond, fordi jeg var bange for selv at blive dræbt. Virker det ikke tyndt?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 10:11:01 GMT 1
Så hvad skal jeg påstår Stubbe er
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 10:21:14 GMT 1
Hvis jeg fx. skriver
Ok. Det virker til der er stemning for mere info. Jeg ved godt det nu kan gøre mig til target, men vi må lidt i gang. Jeg har været på besøg hos folk om natten. Der er to besøg at berette om. Jeg var på besøg hos kratluskeren første nat, der var oneshot vigilante. Vedkommende var i forgårs ikke i mistænkte for at være illoyal i løbet af dagen. Jeg tænkte at personen ville blive dræbt af de illoyale hvis jeg afslørede dem, fordi det ellers kun er paranoid gun owner der kan forsvare sig. Den historie ved i hvordan endte. Jeg har i nat besøgt Stubbe på grund af min mistænkte i går ...
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 10:30:46 GMT 1
Btw. Jeg ved ikke om jeg tror på vi har en cop med. Kun lie Detector. Ihvertfald kun den ene, ikke begge. Det ville være "for let" for de gode.
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 10:45:10 GMT 1
Jeg forsår planen i dag. S0 vi behøver ikke undersøge Stubbe for at sige han er ond. Så kræver det bare at en watcher ikke ser med. (Og ellers må man sige at busdriveren er med, og håbe det virker). Men hvad jeg ikke helt forstår er hvilken rolle man så skal claime han er?? Der er vel ingen rolle der kun kan være ond, eller tænker du på en bestemt?? Han kan få min... (Jeg har ikke en power rolle, men har tilgengæld et navn) Vi kan måske i værksætte vores plan allerede i dag! dengrimmeprins har i al fald åbnet en kattelem for det. Jeg tror det er klogest at det er dig der "fæller" stubbe - hvis du på et senere tidspunkt skulle blive hængt eller dø, så er det ikke åbenlyst at jeg nødvendigvis er ond. Du kan jo forsigtigt begynde at hinte, at du har en informationsrolle og så prøve at få dengrimmeprins til at beskytte dig. Efter du afstemning i går på Stubbe, kunne du også claimet at du allerede i nat undersøgte stubbe og udfra det føler dig overbevist om at han er ond. Jeg tænker at jeg vil holde igen med rolleclaiming selv og påpege at der er roller i spillet hvor det bedste for byen er ikke at tilkende give dem (enabler, lynchee mv.). Det vil være mere tro mod det jeg hidtil har gjort og sagt.. Det kunne godt virke!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 10:51:51 GMT 1
Min nuværende teori: Tobias er BUS DRIVER Dengrimmeprins er BODYGUARD Tsb er PARANOID GUN OWNER Stubbe er NEXSUS Vic et WATCHER Thorkildfogde og Duncan har jeg ikke rigtigt kunnet pinpoinet endnu. Mit bedste bud er dog: Duncan: COP el. LIE DETECTOR Torkildfogde: DOCTOR el ENABLER Hvorfor tror vi Vic er watcher, og ikke tracker
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 10:52:53 GMT 1
Jeg forsår planen i dag. S0 vi behøver ikke undersøge Stubbe for at sige han er ond. Så kræver det bare at en watcher ikke ser med. (Og ellers må man sige at busdriveren er med, og håbe det virker). Men hvad jeg ikke helt forstår er hvilken rolle man så skal claime han er?? Der er vel ingen rolle der kun kan være ond, eller tænker du på en bestemt?? Han kan få min... (Jeg har ikke en power rolle, men har tilgengæld et navn) Vi kan måske i værksætte vores plan allerede i dag! dengrimmeprins har i al fald åbnet en kattelem for det. Jeg tror det er klogest at det er dig der "fæller" stubbe - hvis du på et senere tidspunkt skulle blive hængt eller dø, så er det ikke åbenlyst at jeg nødvendigvis er ond. Du kan jo forsigtigt begynde at hinte, at du har en informationsrolle og så prøve at få dengrimmeprins til at beskytte dig. Efter du afstemning i går på Stubbe, kunne du også claimet at du allerede i nat undersøgte stubbe og udfra det føler dig overbevist om at han er ond. Jeg tænker at jeg vil holde igen med rolleclaiming selv og påpege at der er roller i spillet hvor det bedste for byen er ikke at tilkende give dem (enabler, lynchee mv.). Det vil være mere tro mod det jeg hidtil har gjort og sagt.. Det kunne godt virke! Men så vil de spørger hvilke rolle jeg har set... Og hvis det fx. Er lyncher vil de spørger hvorfor jeg ikke har sagt noget. For det er jo bedst for byen at vide
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 10:55:15 GMT 1
Ok. Det virker til der er stemning for mere info. Jeg ved godt det nu kan gøre mig til target, men vi må lidt i gang. Jeg har været på besøg hos folk om natten. Der er to besøg at berette om.
1. Jeg var på besøg hos kratluskeren første nat, der var oneshot vigilante. Vedkommende var i forgårs ikke i mistænkte for at være illoyal i løbet af dagen. Jeg tænkte at personen ville blive dræbt af de illoyale hvis jeg afslørede dem, fordi det ellers kun er paranoid gun owner der kan forsvare sig. Den historie ved i hvordan endte.
2. Jeg har i nat besøgt Stubbe på grund af min mistænkte i går. Han har også en rolle og er ... Jeg har ikke sagt det endnu fordi...
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 10:56:22 GMT 1
Min nuværende teori: Tobias er BUS DRIVER Dengrimmeprins er BODYGUARD Tsb er PARANOID GUN OWNER Stubbe er NEXSUS Vic et WATCHER Thorkildfogde og Duncan har jeg ikke rigtigt kunnet pinpoinet endnu. Mit bedste bud er dog: Duncan: COP el. LIE DETECTOR Torkildfogde: DOCTOR el ENABLER Hvorfor tror vi Vic er watcher, og ikke tracker Hun kunne ikke se hvad folk lavede eller og de var hjemme eller ej. En tracker følger med dit target.
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 10:57:12 GMT 1
Skriver lige lidt senere.. har ikke tid nu
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 12:32:16 GMT 1
Btw. Jeg ved ikke om jeg tror på vi har en cop med. Kun lie Detector. Ihvertfald kun den ene, ikke begge. Det ville være "for let" for de gode. Det er også min mistanke..
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 12:33:59 GMT 1
Btw. Jeg ved ikke om jeg tror på vi har en cop med. Kun lie Detector. Ihvertfald kun den ene, ikke begge. Det ville være "for let" for de gode. Det er også min mistanke.. Ok
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 12:36:11 GMT 1
Så hvad skal jeg påstår Stubbe er Stubbe er Illoyal Mafia. Admin må jeg give mit navn?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 12:53:53 GMT 1
Så hvad skal jeg påstår Stubbe er Stubbe er Illoyal Mafia. Admin må jeg give mit navn? Jeg ville ikke kunne se om han er mafia. Det er cop der kan det... Jeg kan kun se powers
|
|