|
Post by Admin on May 6, 2020 13:33:37 GMT 1
Så hvad skal jeg påstår Stubbe er Stubbe er Illoyal Mafia. Admin må jeg give mit navn? Du må give dit navn og din rolle. That's all fine!
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 14:21:26 GMT 1
Stubbe er Illoyal Mafia. Admin må jeg give mit navn? Jeg ville ikke kunne se om han er mafia. Det er cop der kan det... Jeg kan kun se powers Ahh.. hmm... Jeg har jo ikke nogen rolle, men hedder Michael.. hvad kunne en illoyal rolle være (ud over din?) Lyncher? Det ville give mening i forhold til hvorfor jeg ikke vil ud med min rolle.. hvis der er en lyncher i spillet, så ville vedkomne jo heller ikke ud med det...
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 14:59:37 GMT 1
Jeg ville ikke kunne se om han er mafia. Det er cop der kan det... Jeg kan kun se powers Ahh.. hmm... Jeg har jo ikke nogen rolle, men hedder Michael.. hvad kunne en illoyal rolle være (ud over din?) Lyncher? Det ville give mening i forhold til hvorfor jeg ikke vil ud med min rolle.. hvis der er en lyncher i spillet, så ville vedkomne jo heller ikke ud med det... Men så havde jeg sagt det da natten endte. Det havde nok ikke været grund til at holde på den)n info?
|
|
|
Post by Admin on May 6, 2020 15:03:41 GMT 1
Jeg bekræfter bare lige, at det er den præcise forskel på Tracker og Watcher. Bare så I ikke føler, at I ikke får samme 'hjælp' som byen. Om Vic er en af de to, det skal jeg ikke udtale mig om.
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 15:03:49 GMT 1
Ahh.. hmm... Jeg har jo ikke nogen rolle, men hedder Michael.. hvad kunne en illoyal rolle være (ud over din?) Lyncher? Det ville give mening i forhold til hvorfor jeg ikke vil ud med min rolle.. hvis der er en lyncher i spillet, så ville vedkomne jo heller ikke ud med det... Men så havde jeg sagt det da natten endte. Det havde nok ikke været grund til at holde på den)n info? Jo, for der kunne jo være en bus driver i spil! Ellers en rolle stopper måske
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 15:45:35 GMT 1
By the way.. jeg tror Duncan måske er cop. Så vidt jeg husker har han fortalt at han har en informationsrolle og har sagt at han i nat ikke var det rigtige sted..
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 15:52:37 GMT 1
Men så havde jeg sagt det da natten endte. Det havde nok ikke været grund til at holde på den)n info? Jo, for der kunne jo være en bus driver i spil! Ellers en rolle stopper måske Du kan altid argumentere for at din tilbageholdenhed skyldes al den snak om nexuser og bus drivers... Så du dybest set ikke kan være helt hundrede på at det er ham. Samtidigt var du bange for at inkriminere dig selv
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 17:11:51 GMT 1
Så skal jeg sige at der var en lyncheer
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 17:49:49 GMT 1
Btw. Jeg ved ikke om jeg tror på vi har en cop med. Kun lie Detector. Ihvertfald kun den ene, ikke begge. Det ville være "for let" for de gode. Det er også min mistanke.. Nu tror jeg det er thorkildfogde der er cop. Thorkildfogde har lige "cleared" stubbe og Duncan. Den eneste måde at så tvivl om stubbe nu, tror jeg er at give ham lyncherrollen.
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 19:07:33 GMT 1
Jeg er muligvis ved at blive lynchet... Sorry. of so.. It was fun as long as it lasted.. )
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 19:46:58 GMT 1
Tror ikke der er nogen der ryger
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 19:50:59 GMT 1
Tror ikke der er nogen der ryger Det håber jeg lidt!
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 20:37:37 GMT 1
Tror du ikke det giver mest mening at slå Tobias ihjel i nat?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 20:42:48 GMT 1
Tror du ikke det giver mest mening at slå Tobias ihjel i nat? Jo eller en cop type
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 20:45:37 GMT 1
Tror du ikke det giver mest mening at slå Tobias ihjel i nat? Jo eller en cop type Hvem skulle det være? Hvis Tobias dør, så kan alle se, hvorfor den info de har kan være upålidelig! Tobias kan igen i nat fucke ting op for os - han er måske derfor det eneste sikre kill!
|
|