|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 20:48:06 GMT 1
Hvem skulle det være? Hvis Tobias dør, så kan alle se, hvorfor den info de har kan være upålidelig! Tobias kan igen i nat fucke ting op for os - han er måske derfor det eneste sikre kill! Ja, det er måske rigtigt. Men så kan man heller ikke beskytte dig bag busdriver mere. Men så kan vi også være mere påstålige om tidligere hændelser
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 20:53:07 GMT 1
Hvem skulle det være? Hvis Tobias dør, så kan alle se, hvorfor den info de har kan være upålidelig! Tobias kan igen i nat fucke ting op for os - han er måske derfor det eneste sikre kill! Ja, det er måske rigtigt. Men så kan man heller ikke beskytte dig bag busdriver mere. Men så kan vi også være mere påstålige om tidligere hændelser Netop. Og vi kan eksikvere likvideringen af stubbe i morgen Coptypen kan måske godt vente til i overmorgen nat, hvor jeg om dagen har bekendt kulør som Lunchee.. (jævnfør vores plan) og nu beder om hjælp fra bodygaurden, der heldigt nok stadig er i live..
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 21:02:57 GMT 1
Fuck.. Nåede stubbe at nakke mig?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 21:03:09 GMT 1
Er spændt på om den tæller
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 21:03:28 GMT 1
På.min var den 22.02
|
|
|
Post by Admin on May 6, 2020 22:02:17 GMT 1
Jeg har lige ændret i Lyncher/Lynchee. Bare så I er med på det, så I ikke bliver fanget på en teknikalitet.
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 22:22:22 GMT 1
Et lettelsens suk herfra!!
Jeg er blevet lidt usikker på, hvem der er bedst at lange ud efter? Tobias er et safe kill, men muligvis et bedre kort at have på hånden, som du også tidligere har gjort opmærksom på. Som rolecop ved du jo at der er en bus driver og du har haft 3 nætter til at lurer.. Kratluskeren, bus driver og nu "stubbe"..
Selvom jeg forestiller mig nu ikke det er ham du skal snoope på i nat.
Hvem dræber vi? Vic, Duncan, Thorkildfogde, dengrimmeprins eller Tobias?
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 22:25:02 GMT 1
Det er ikke sikkert jeg kan være så meget online mellem kl 8-10 i morgen..
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 22:53:27 GMT 1
Det er ikke sikkert jeg kan være så meget online mellem kl 8-10 i morgen.. Kunne Duncan være jailkeeper? Hvis jeg ikke hører fra dig (partner in crime) inden natten slutter, så bestiller jeg følgende mord: Admin - Dræber: Duncan (Jeg tror det er det mord, der vil kunne få stubbe til at se mest skyldig ud)...
|
|
|
Post by Admin on May 6, 2020 22:56:19 GMT 1
Det er modtaget!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 23:27:06 GMT 1
Det er ikke sikkert jeg kan være så meget online mellem kl 8-10 i morgen.. Kunne Duncan være jailkeeper? Hvis jeg ikke hører fra dig (partner in crime) inden natten slutter, så bestiller jeg følgende mord: Admin - Dræber: Duncan (Jeg tror det er det mord, der vil kunne få stubbe til at se mest skyldig ud)... Fornuftigt. Vi ved heller ikke meget om rollen, så han kan være en stor trussel
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 23:28:32 GMT 1
Jeg tænker at undersøge Vic . Admin Så tror jeg vi har kortlagt en masse
|
|
|
Post by Admin on May 6, 2020 23:29:03 GMT 1
Den er modtaget!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 23:31:24 GMT 1
Ja... Men det er vist også noget sludder for drno og jeg er jo faktisk blevet enige om noget med Vic... 2 sek.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 23:33:20 GMT 1
Admin jeg vil istedet vide mere om Thorkildfogde Håber drno er enig
|
|