|
Post by Admin on May 6, 2020 23:48:04 GMT 1
Du får besked om thorklidfoged i stedet
|
|
|
Post by whomeverassist on May 6, 2020 23:49:04 GMT 1
Du får besked om thorklidfoged i stedet Jeg takker, så burde vi have styr på folket
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 5:38:29 GMT 1
Admin der står under bus driver at denne vælger to han bytter rundt hver nat.. er det et SKAL vælge eller et KAN vælge?
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 6:10:07 GMT 1
Jeg tror ikke længere det er god for dig med din role cop at påstå stubbe er lyncher.. hvis jeg dør, og det lader der til at være en ret stor sandsynlighed for, så vil det formentligt betyde, at de tænker du og jeg står i ledtog.. Vi er derfor nødt til at finde på en plan, der giver dig de bedste muligheder vinder fremadrettet.
Jeg mener stadig det er fornuftigt at få din rolle i spil... Hvis vi har konkluderet at Vic er Watcher og du ved at der er en bus driver i spillet, så kunne du evt. sige, at du da du undersøgte stubbe fandt ud af, at han ikke har nogen rolle.. og at du synes det virker suspekt og derfor mistænker ham for at være mafia. (Og så håber jeg inderligt at han virkeligt er Nexus).
|
|
|
Post by Admin on May 7, 2020 6:19:09 GMT 1
De KAN vælge at bytte rundt.
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 6:31:54 GMT 1
Jeg tror ikke længere det er god for dig med din role cop at påstå stubbe er lyncher.. hvis jeg dør, og det lader der til at være en ret stor sandsynlighed for, så vil det formentligt betyde, at de tænker du og jeg står i ledtog.. Vi er derfor nødt til at finde på en plan, der giver dig de bedste muligheder vinder fremadrettet. Jeg mener stadig det er fornuftigt at få din rolle i spil... Hvis vi har konkluderet at Vic er Watcher og du ved at der er en bus driver i spillet, så kunne du evt. sige, at du da du undersøgte stubbe fandt ud af, at han ikke har nogen rolle.. og at du synes det virker suspekt og derfor mistænker ham for at være mafia. (Og så håber jeg inderligt at han virkeligt er Nexus). Hvad hvis du i går, fandt ud af, at stubbe er Watcher? Vi ved med sikkerhed at der er en bus driver, men det gør de andre ikke. Det ville Vic, der er den sande Watcher, til gengæld blive mere overbevist om, hvis du siger stubbe har den rolle..
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 9:13:00 GMT 1
Jeg tror ikke længere det er god for dig med din role cop at påstå stubbe er lyncher.. hvis jeg dør, og det lader der til at være en ret stor sandsynlighed for, så vil det formentligt betyde, at de tænker du og jeg står i ledtog.. Vi er derfor nødt til at finde på en plan, der giver dig de bedste muligheder vinder fremadrettet. Jeg mener stadig det er fornuftigt at få din rolle i spil... Hvis vi har konkluderet at Vic er Watcher og du ved at der er en bus driver i spillet, så kunne du evt. sige, at du da du undersøgte stubbe fandt ud af, at han ikke har nogen rolle.. og at du synes det virker suspekt og derfor mistænker ham for at være mafia. (Og så håber jeg inderligt at han virkeligt er Nexus). Hvad hvis du i går, fandt ud af, at stubbe er Watcher? Vi ved med sikkerhed at der er en bus driver, men det gør de andre ikke. Det ville Vic, der er den sande Watcher, til gengæld blive mere overbevist om, hvis du siger stubbe har den rolle.. Men busdriver ville kalde bullshit Fordi de VED at de fx har byttet Thorkildfogde og Vic. Så hvis jeg påstår at Stubbe er vics rolle, Stubbe og Vic siger det ikke passer, så undskylder jeg med at det nok var bus driver. Dette afsløre mit bluff, da busdriver VED at de ikke har byttet rundt på Stubbe og Vic, men på andre ? 🤯😅 Shit det er svært.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 9:28:10 GMT 1
Min besked siger Thorkild er watcher? Hmm
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 9:55:34 GMT 1
Min besked siger Thorkild er watcher? Hmm Så der kan jo være busdriver. Eller er Vic det ikke. Jeg kan jo også skrive at jeg har info om roller. Fx "Jeg ved pt der er watcher, busdriver og enabler/cop Da folk ikke har sagt noget mere om deres roller tænker jeg det er i egen interesse de forbliver skjult, men så ved vi hvad vi har med at gøre". Jeg tænker at påstå en rolle som du kan udgive dig som? enabler/cop Hvis vi siger cop, så vil Thorkildfogde nok være clearet. Tror det er en cop. Jeg ved ikke om vi vil cleare nogen... Men det er good guy move, at samarbejde tænker jeg.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 10:14:45 GMT 1
Stærkt. Du er safe
|
|
|
Post by Admin on May 7, 2020 12:06:35 GMT 1
I messed up. Ignorer Watcher - dit resultat er Cop. Sorry.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 12:41:20 GMT 1
I messed up. Ignorer Watcher - dit resultat er Cop. Sorry. Helt ok, jeg regnede bare med busdriver 😅
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 16:17:41 GMT 1
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 16:23:57 GMT 1
Det lyder som om dengrimmeprins har regnet mig ud (mine Lunchee hints) håber vi kan få stubbe eller tsb ud.. Skal jeg vente med at gå ind og stemme tsb til der er 4 stemmer?
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 18:15:22 GMT 1
Jeg siger tak til Tobias..
|
|