|
Post by drno on May 4, 2020 20:18:43 GMT 1
Det er sådan det skal være
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 20:46:16 GMT 1
Jeg kan ikke helt finde ud af hvad status er . Men jeg tænker at stemme Stubbe.. med begrundelsen at han var allieret med flksgrd
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 20:58:44 GMT 1
Jeg kan ikke helt finde ud af hvad status er . Men jeg tænker at stemme Stubbe.. med begrundelsen at han var allieret med flksgrd Du får et like fra mig.. Vi er nødt til at få hængt en i dag! Og det ville virke super skummelt hvis jeg skiftede nu..
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 21:02:32 GMT 1
Haha det var sku tæt på!!!
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 21:09:45 GMT 1
Haha det var sku tæt på!!! Ja.. pis! Okay.. hvad gør vi nu?
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 21:12:34 GMT 1
Haha det var sku tæt på!!! Ja.. pis! Okay.. hvad gør vi nu? Det var meget belejligt at dengrimmeprins lige kunne nå at rede Stubbe.. mon han er illoyal???
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 21:17:02 GMT 1
Godt lad os diskutere det Vi er: Den grimmeprins Duncan Kratluskeren Stubbe Thokildfogde Tobias Tsb Vic
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 21:21:23 GMT 1
Godt lad os diskutere det Vi er: Den grimmeprins Duncan Kratluskeren Stubbe Thokildfogde Tobias Tsb Vic Den grimme prins beskylder hurtigt, strategisk spiller, aggressiv. Ved har en rolle om natten Tobias: mener der kan være en rollefordeling efter vores personligheder Kratluslerer: vigilante, meget overvejende og forsigtig Duncan: spiller temperamentsfuld, altid god at beholde,tvivl om loyalitet Vic: stille, har en rolle, Thorkildfogde: har en rolle Tbs: DO NOT GO THERE Stubbe: lie Detector?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 21:25:32 GMT 1
Jeg tænker at efterforske Tobias. Hvis der er fx. Bus driver kommer er jeg dog ikke sikker på info er korrekt. Og hvis nogen forfølger mig i nat efter mit stunt og fx er watcher, skulle et jo også helst give mening hvem jeg besøgt hvis jeg var loyal. Dermed kunne jeg besøge dengrimmepris der også har en rolle. Tobias har ikke en bekræftet rolle. Det har Thorkildfogde og Vic.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 21:28:20 GMT 1
Så enten Vic, Den grimmeprins, Thorkild eller Tobias. Men Tobias fordi jeg er nysgerrig.
Så de tre andre
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 21:30:21 GMT 1
Hvem tænker du det er smartest at få viden om af de tre?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:00:16 GMT 1
Jeg tænker at få mere viden om Vic. Sig hvis du er uenig inden kl. 10 i morgen.
Derudover tænker jeg vores fjender pt. er Thorkild og Tobias .
Resten har gjort sig mistænkelige
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:01:50 GMT 1
Godt lad os diskutere det Vi er: Den grimmeprins Duncan Kratluskeren Stubbe Thokildfogde Tobias Tsb Vic Den grimme prins beskylder hurtigt, strategisk spiller, aggressiv. Ved har en rolle om natten Tobias: mener der kan være en rollefordeling efter vores personligheder Kratluslerer: vigilante, meget overvejende og forsigtig Duncan: spiller temperamentsfuld, altid god at beholde,tvivl om loyalitet Vic: stille, har en rolle, Thorkildfogde: har en rolle Tbs: DO NOT GO THERE Stubbe: lie Detector? Jeg er overbevist om at Tobias har en rolle!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:11:46 GMT 1
Og en han ikke vil afsløre... Hmm. Så er spørgsmålet om han skal efterforskes eller ej...
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:13:25 GMT 1
Hvem tænker du det er smartest at få viden om af de tre? Hmm.. hvis du bliver overvåget i nat, så giver det måske mest mening at lurer på Stubbe i forhold til senere good guy cover (hehe var lige ved at skrive good gay cover ) Det er jo lidt hvordan du kan sælge den! Du kan vel ikke både dræbe og lurer på samme nat eller hvordan? Spørgsmålet er om jeg har været passiv nok til ikke at blive overvåget.. Jeg overvejer om ikke det ville være godt at nakke Vic? Hun er konstant passiv i sin tilgang (stemmer ikke på nogen) og holder samtidigt med Duncan.
|
|