|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:14:57 GMT 1
Hvorfor tænker du et er cover at lure Stubbe... Han er o en mistænkelig gut🤫🤯
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:16:37 GMT 1
Hvem tænker du det er smartest at få viden om af de tre? Hmm.. hvis du bliver overvåget i nat, så giver det måske mest mening at lurer på Stubbe i forhold til senere good guy cover (hehe var lige ved at skrive good gay cover ) Det er jo lidt hvordan du kan sælge den! Du kan vel ikke både dræbe og lurer på samme nat eller hvordan? Spørgsmålet er om jeg har været passiv nok til ikke at blive overvåget.. Jeg overvejer om ikke det ville være godt at nakke Vic? Hun er konstant passiv i sin tilgang (stemmer ikke på nogen) og holder samtidigt med Duncan. Jeg er en mere fredelig type. Jeg er kan slet ikke lidt død, medmindre andre gør det for mig. Jeg er mere til spionage, og hemmeligheder 😍
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:17:40 GMT 1
Jeg tror ikke du bliver overvåget af hverken watcher, cop eller lie detector
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:18:38 GMT 1
Hvem tænker du det er smartest at få viden om af de tre? Hmm.. hvis du bliver overvåget i nat, så giver det måske mest mening at lurer på Stubbe i forhold til senere good guy cover (hehe var lige ved at skrive good gay cover ) Det er jo lidt hvordan du kan sælge den! Du kan vel ikke både dræbe og lurer på samme nat eller hvordan? Spørgsmålet er om jeg har været passiv nok til ikke at blive overvåget.. Jeg overvejer om ikke det ville være godt at nakke Vic? Hun er konstant passiv i sin tilgang (stemmer ikke på nogen) og holder samtidigt med Duncan. Men jeg kan også godt se det du siger med thorkildfogde.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:19:14 GMT 1
Jeg tror ikke du bliver overvåget af hverken watcher, cop eller lie detector Og hvor sikre er vi på at jeg bliver fulgt efter. For der er jo en chance for at lie Detector tester mig i nat, overvåget eller jeg får besøg af en cop i nat.
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:24:26 GMT 1
Hvorfor tænker du et er cover at lure Stubbe... Han er o en mistænkelig gut🤫🤯 Ja netop dit cover (hvis nogen overvåger dig).. så som den loyale mafiagut du jo er, giver det mening at lure på Stubbe for at se om han er ond... Var min logik.. så får vi samtidigt afsløret om han har en Lie detector?? Men det kunne måske også give mening at lurer på thorkildfogde..
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:24:51 GMT 1
Nu kommer et vel an på om vi tror vi kan give modsvar til hver af dem hvis de besøger mig: Hvis jeg besøger Vic/Tobias Cop: Vil sige jeg er ond. Vi siger der er Bus driver, eller at personen selv er ond og beskylder mig fordi jeg er let offer Lie detector: samme watcher: kan man sige jeg er rolecop, doctor eller bodyguard. Men så skulle jeg måske hellere besøge nogen der er mere "udsat" som jeg tror på er god.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:28:03 GMT 1
Hvorfor tænker du et er cover at lure Stubbe... Han er o en mistænkelig gut🤫🤯 Ja netop dit cover (hvis nogen overvåger dig).. så som den loyale mafiagut du jo er, giver det mening at lure på Stubbe for at se om han er ond... Var min logik.. så får vi samtidigt afsløret om han har en Lie detector?? Men det kunne måske også give mening at lurer på thorkildfogde.. Ja, så har jeg måske bare ikke cover. Men måske er je screwed uanset hvad, og så skal vi tage en chance med noget der giver bedre muligheder for dig?
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:28:13 GMT 1
Jeg tror ikke du bliver overvåget af hverken watcher, cop eller lie detector Så vi tør godt lade mig dræbe en.. f.eks. Vic, thorkildfogde eller Tobias? Eller skal vi alternativt have is i maven og vente med et drab til i morgen nat? Det ville være køligt! Og potentielt farligt i forhold til alle de roller der er med i spillet.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:29:17 GMT 1
Jeg ser gerne at en af vores fjender ryger i nat. Som vi spiller rollerne pt. tænker jeg at det er Tobias der skal ud
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:31:03 GMT 1
Han er strategisk, det kan sige han har en vigtig rolle...
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:32:08 GMT 1
Medmindre du vil beholde ham. Så kan jeg efterforske ham
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 22:32:14 GMT 1
Nu kommer et vel an på om vi tror vi kan give modsvar til hver af dem hvis de besøger mig: Hvis jeg besøger Vic/Tobias Cop: Vil sige jeg er ond. Vi siger der er Bus driver, eller at personen selv er ond og beskylder mig fordi jeg er let offer Lie detector: samme watcher: kan man sige jeg er rolecop, doctor eller bodyguard. Men så skulle jeg måske hellere besøge nogen der er mere "udsat" som jeg tror på er god. Det er en god pointe! Hvem var det du helst ville lurer på i nat?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:33:06 GMT 1
Nu kommer et vel an på om vi tror vi kan give modsvar til hver af dem hvis de besøger mig: Hvis jeg besøger Vic/Tobias Cop: Vil sige jeg er ond. Vi siger der er Bus driver, eller at personen selv er ond og beskylder mig fordi jeg er let offer Lie detector: samme watcher: kan man sige jeg er rolecop, doctor eller bodyguard. Men så skulle jeg måske hellere besøge nogen der er mere "udsat" som jeg tror på er god. Det er en god pointe! Hvem var det du helst ville lurer på i nat? Jeg har ikke fundet ud af det....
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 22:33:57 GMT 1
Det er en god pointe! Hvem var det du helst ville lurer på i nat? Jeg har ikke fundet ud af det.... Det er super stressende. Det eneste jeg skal være bange for er måske watcher... og så ved jeg ikke hvem jeg helst skal besøge
|
|