|
Post by duncan on May 3, 2020 17:07:56 GMT 1
Er der nogen, der kan forklare mig meningen med Sunnys stemme på Stubbe? Vi ved nu, at han var illoyal. Hvis han ville have ryddet en af loyal vejen, ville det så ikke give mere mening at have sat sin stemme på en af de to, der i forvejen havde fået en stemme? Et succesfuldt whack af Stubbe ville kræve, at endnu en hoppede med på vognen, mens en stemme på en af de to andre ville være nok til at få klaret sagerne. For så ville det kræve, at nogen aktivt kontra-stemte for at undgå et drab. Så hvad ville han opnå med stemmen på Stubbe..? Se svar #119 Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 17:08:45 GMT 1
Hvad jeg kan tælle er vi 7 loyale so far, hvad har de sidste 3 at sige til deres forsvar? 😁 I der mangler er: Drno Tsb Tobias (du har ikke sagt det direkte) Jamen jeg ved jo ikke om jeg loyal eller ej før alle andre har afgivet svar - men så må jeg også kunne regne det ud! Flabede svar som det der kaster altså stemmer af sig 😉 Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 3, 2020 17:12:20 GMT 1
Er der nogen, der kan forklare mig meningen med Sunnys stemme på Stubbe? Vi ved nu, at han var illoyal. Hvis han ville have ryddet en af loyal vejen, ville det så ikke give mere mening at have sat sin stemme på en af de to, der i forvejen havde fået en stemme? Et succesfuldt whack af Stubbe ville kræve, at endnu en hoppede med på vognen, mens en stemme på en af de to andre ville være nok til at få klaret sagerne. For så ville det kræve, at nogen aktivt kontra-stemte for at undgå et drab. Så hvad ville han opnå med stemmen på Stubbe..? Se svar #119 Sendt fra min H9436 med Tapatalk #119? indlæggene har ikke numre hos mig?
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 17:13:36 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 3, 2020 17:13:36 GMT 1
Enig den ENESTE grund nogen kunne have til at nægte at svare er hvis de er illoyale.
Og duncan det er altså ikke alle der kan se post #
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 17:14:12 GMT 1
Men vi kan også så vidt konstatere at flskgrd som er bekræftet illoyal stemte på at slå mig ihjel. Det ville han sansynligvis ikke hvis jeg også var illoyal. Derfor håber jeg at i ved hvor jeg står, til gengæld vil de illoyale helt sikkert gerne prøve at fjerne mig nu Medmindre det var en gardering. Der var et om muligere endnu tyndere argument for at dræbe dig en os andre... Så det kunne være en illoyal gardering at pege på sin makker og så gå ind i gun owner ved uheld. Vigilante giver vel ikke mening, for så havde vi vel to lig nu (et loyalt og illoyalt mål). Håber det giver mening - og tak til Stubbe for at få opklaret mafia/illoyal/loyal-forvirringen. Men det hæver ham altså ikke fra mistanke - især når han selv påpeger det 😉 Sendt fra min H9436 med Tapatalk Hvad vil udfaldet være hvis en illoyal og en vigilante forsøger at dræbe hinanden samme nat?
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 17:17:04 GMT 1
Enig den ENESTE grund nogen kunne have til at nægte at svare er hvis de er illoyale. Og duncan det er altså ikke alle der kan se post # Tjek - det her er vist post 141. Pointen var et potentielt bluff-forsøg. Men som Tobias påpeger, ville det formentlig give bedre mening at få drno eller undertegnede af vejen. Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 17:19:45 GMT 1
Medmindre det var en gardering. Der var et om muligere endnu tyndere argument for at dræbe dig en os andre... Så det kunne være en illoyal gardering at pege på sin makker og så gå ind i gun owner ved uheld. Vigilante giver vel ikke mening, for så havde vi vel to lig nu (et loyalt og illoyalt mål). Håber det giver mening - og tak til Stubbe for at få opklaret mafia/illoyal/loyal-forvirringen. Men det hæver ham altså ikke fra mistanke - især når han selv påpeger det 😉 Sendt fra min H9436 med Tapatalk Hvad vil udfaldet være hvis en illoyal og en vigilante forsøger at dræbe hinanden samme nat? Måske ingenting, for så er ingen af dem hjemme? 🙂 Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by kratluskeren on May 3, 2020 17:28:02 GMT 1
Enig den ENESTE grund nogen kunne have til at nægte at svare er hvis de er illoyale. Og duncan det er altså ikke alle der kan se post # Så dem der ikke har svaret endnu skal lige revurderes mht loyalitet fordi lie detector ville kunne tjekke dem hvis de svarer. Kan vi bare udelukke folk på den baggrund, eller er der mere at gå efter ved nogle af dem?
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 17:29:03 GMT 1
Er der nogen, der kan forklare mig meningen med Sunnys stemme på Stubbe? Vi ved nu, at han var illoyal. Hvis han ville have ryddet en af loyal vejen, ville det så ikke give mere mening at have sat sin stemme på en af de to, der i forvejen havde fået en stemme? Et succesfuldt whack af Stubbe ville kræve, at endnu en hoppede med på vognen, mens en stemme på en af de to andre ville være nok til at få klaret sagerne. For så ville det kræve, at nogen aktivt kontra-stemte for at undgå et drab. Så hvad ville han opnå med stemmen på Stubbe..? Sunny er da slet ikke med? Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 17:34:26 GMT 1
Er der nogen, der kan forklare mig meningen med Sunnys stemme på Stubbe? Vi ved nu, at han var illoyal. Hvis han ville have ryddet en af loyal vejen, ville det så ikke give mere mening at have sat sin stemme på en af de to, der i forvejen havde fået en stemme? Et succesfuldt whack af Stubbe ville kræve, at endnu en hoppede med på vognen, mens en stemme på en af de to andre ville være nok til at få klaret sagerne. For så ville det kræve, at nogen aktivt kontra-stemte for at undgå et drab. Så hvad ville han opnå med stemmen på Stubbe..? Det var temmelig random at stemme på Stubbe... Med mindre ideen var, at få os til at tro at de to i hvert fald ikke spiller sammen... Som det ser ud nu stoler jeg ikke på nogen! Det kunne være spændende hvis der var en det kunne være interessant at få en Lie detector i spil.. men det er desværre kun om natten vedkomne kan bruge sin evne ik?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 17:37:46 GMT 1
Er der nogen, der kan forklare mig meningen med Sunnys stemme på Stubbe? Vi ved nu, at han var illoyal. Hvis han ville have ryddet en af loyal vejen, ville det så ikke give mere mening at have sat sin stemme på en af de to, der i forvejen havde fået en stemme? Et succesfuldt whack af Stubbe ville kræve, at endnu en hoppede med på vognen, mens en stemme på en af de to andre ville være nok til at få klaret sagerne. For så ville det kræve, at nogen aktivt kontra-stemte for at undgå et drab. Så hvad ville han opnå med stemmen på Stubbe..? Det var temmelig random at stemme på Stubbe... Med mindre ideen var, at få os til at tro at de to i hvert fald ikke spiller sammen... Som det ser ud nu stoler jeg ikke på nogen! Det kunne være spændende hvis der var en det kunne være interessant at få en Lie detector i spil.. men det er desværre kun om natten vedkomne kan bruge sin evne ik? Jeg synes også det er interressant stemt. Kunne være at man skal overveje hvorfor han så ikke stemte på drno eller Duncan. Som sagt i går, så synes jeg stadig at Duncans stemme på drno kom lidt ud af ingenting, skønt vic og Duncan har prøvet at forklare. Som jeg ser det stemmer Duncan på drno, på grund af noget, som i mine øjne tydeligt er en joke. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 3, 2020 17:39:30 GMT 1
Enig den ENESTE grund nogen kunne have til at nægte at svare er hvis de er illoyale. Og duncan det er altså ikke alle der kan se post # Så dem der ikke har svaret endnu skal lige revurderes mht loyalitet fordi lie detector ville kunne tjekke dem hvis de svarer. Kan vi bare udelukke folk på den baggrund, eller er der mere at gå efter ved nogle af dem? Nåååh, hvis vi kommer med et statement, så kan det efterprøves, ja ok SÅ giver det meget god mening at bede folk skrive, et man er loyal. Er det først skrevet kan det efterprøves- tjek. Jeg er loyal.
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 17:41:09 GMT 1
Det var temmelig random at stemme på Stubbe... Med mindre ideen var, at få os til at tro at de to i hvert fald ikke spiller sammen... Som det ser ud nu stoler jeg ikke på nogen! Det kunne være spændende hvis der var en det kunne være interessant at få en Lie detector i spil.. men det er desværre kun om natten vedkomne kan bruge sin evne ik? Jeg synes også det er interressant stemt. Kunne være at man skal overveje hvorfor han så ikke stemte på drno eller Duncan. Som sagt i går, så synes jeg stadig at Duncans stemme på drno kom lidt ud af ingenting, skønt vic og Duncan har prøvet at forklare. Som jeg ser det stemmer Duncan på drno, på grund af noget, som i mine øjne tydeligt er en joke. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk På mig virkede duncans stemme temmelig tricker happy..
|
|
|
Post by tobias on May 3, 2020 17:47:21 GMT 1
Det var temmelig random at stemme på Stubbe... Med mindre ideen var, at få os til at tro at de to i hvert fald ikke spiller sammen... Som det ser ud nu stoler jeg ikke på nogen! Det kunne være spændende hvis der var en det kunne være interessant at få en Lie detector i spil.. men det er desværre kun om natten vedkomne kan bruge sin evne ik? Jeg synes også det er interressant stemt. Kunne være at man skal overveje hvorfor han så ikke stemte på drno eller Duncan. Som sagt i går, så synes jeg stadig at Duncans stemme på drno kom lidt ud af ingenting, skønt vic og Duncan har prøvet at forklare. Som jeg ser det stemmer Duncan på drno, på grund af noget, som i mine øjne tydeligt er en joke. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Ja, det er lidt dét, ikke; hvorfor ikke stemme på drno eller duncan, hvis man vil have en loyal ud? At stemme på stubbe sender et signal om, at han ikke spiller sammen med stubbe. Men satte han reelt stubbe i fare? Nej, egentligt ikke. Stubbe ville først komme i fare, hvis der pludseligt var to andre, der også stemte på ham, for 1 stemme var ligegyldig på det tidspunkt, og 2 stemmer ville gøres ligegyldig, hvis han selv satte sin stemme på drno eller duncan. Og hvad er sandsynligheden for, at der pludselig ville være komme tre stemmer? Med andre ord, så KAN det også være et faktisk ret ufarligt forsøg på at få os til at tro, at de ikke spiller sammen. Eller er det for 4D-chess-agtigt?
|
|
|
Post by tobias on May 3, 2020 17:51:27 GMT 1
Er der nogen, der kan forklare mig meningen med Sunnys stemme på Stubbe? Vi ved nu, at han var illoyal. Hvis han ville have ryddet en af loyal vejen, ville det så ikke give mere mening at have sat sin stemme på en af de to, der i forvejen havde fået en stemme? Et succesfuldt whack af Stubbe ville kræve, at endnu en hoppede med på vognen, mens en stemme på en af de to andre ville være nok til at få klaret sagerne. For så ville det kræve, at nogen aktivt kontra-stemte for at undgå et drab. Så hvad ville han opnå med stemmen på Stubbe..? Sunny er da slet ikke med? Sendt fra min H9436 med Tapatalk Er det ikke ham, der er flksgrd..? Det er hans faste handle på instagram, snapchat etc.
|
|