|
Post by drno on May 3, 2020 17:54:54 GMT 1
Sunny er da slet ikke med? Sendt fra min H9436 med Tapatalk Er det ikke ham, der er flksgrd..? Det er hans faste handle på instagram, snapchat etc. Og hvis man putter vokaler på er det hans efternavn..
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 17:56:25 GMT 1
Er det ikke ham, der er flksgrd..? Det er hans faste handle på instagram, snapchat etc. Og hvis man putter vokaler på er det hans efternavn.. Jeg ser også Tokes handle, men hverken han eller Sunny er i FB-tråden, som Service bruger til spillet. Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 18:00:41 GMT 1
Og hvis man putter vokaler på er det hans efternavn.. Jeg ser også Tokes handle, men hverken han eller Sunny er i FB-tråden, som Service bruger til spillet. Sendt fra min H9436 med Tapatalk Men vi er enige om at vi var 11 spillere og så en moderator, men på FB tråden er der kun 10..
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 18:01:36 GMT 1
Jeg ser også Tokes handle, men hverken han eller Sunny er i FB-tråden, som Service bruger til spillet. Sendt fra min H9436 med Tapatalk Men vi er enige om at vi var 11 spillere og så en moderator, men på FB tråden er der kun 10.. Jeg ser 12 medlemmer? Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 18:03:14 GMT 1
Sunny er da slet ikke med? Sendt fra min H9436 med Tapatalk Er det ikke ham, der er flksgrd..? Det er hans faste handle på instagram, snapchat etc. Nej. Det kan jeg sagtens se. Tror du så de har aftalt indbyrdes at Flsgr skulle dø? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 3, 2020 18:04:50 GMT 1
Er det ikke ham, der er flksgrd..? Det er hans faste handle på instagram, snapchat etc. Nej. Det kan jeg sagtens se. Tror du så de har aftalt indbyrdes at Flsgr skulle dø? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Du kom til at reply til en forkert post, tror jeg.
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 18:10:01 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 3, 2020 18:10:01 GMT 1
Så dem der ikke har svaret endnu skal lige revurderes mht loyalitet fordi lie detector ville kunne tjekke dem hvis de svarer. Kan vi bare udelukke folk på den baggrund, eller er der mere at gå efter ved nogle af dem? Nåååh, hvis vi kommer med et statement, så kan det efterprøves, ja ok SÅ giver det meget god mening at bede folk skrive, et man er loyal. Er det først skrevet kan det efterprøves- tjek. Jeg er loyal. Du har flere statements i den således at det stadig ikke kan efterprøves af en liedetector uden at få svaret "noget er sandt noget er usant" For at min ide skal virke skal du lave en post hvor du kun skriver "jeg er loyal" Ellet prøver du bevidst at være uklar?
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 18:10:49 GMT 1
Er det ikke ham, der er flksgrd..? Det er hans faste handle på instagram, snapchat etc. Nej. Det kan jeg sagtens se. Tror du så de har aftalt indbyrdes at Flsgr skulle dø? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Vil det ikke være et ret risikabelt move for de illoyale så tidligt i spillet?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 18:13:15 GMT 1
#duncan Det kan være jeg har misset det, men vil du forklare din stemme på drno i går. Undskyld hvis du har forklaret det en gang.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 3, 2020 18:17:48 GMT 1
Nåååh, hvis vi kommer med et statement, så kan det efterprøves, ja ok SÅ giver det meget god mening at bede folk skrive, et man er loyal. Er det først skrevet kan det efterprøves- tjek. Jeg er loyal. Du har flere statements i den således at det stadig ikke kan efterprøves af en liedetector uden at få svaret "noget er sandt noget er usant" For at min ide skal virke skal du lave en post hvor du kun skriver "jeg er loyal" Ellet prøver du bevidst at være uklar? Jamen hvis der kom et "noget er usandt" tilbage, så kunne det kun dreje sig om loyaliteten.Men jeg laver da bare en post med det alene.
|
|
|
Post by tobias on May 3, 2020 18:18:08 GMT 1
Nåååh, hvis vi kommer med et statement, så kan det efterprøves, ja ok SÅ giver det meget god mening at bede folk skrive, et man er loyal. Er det først skrevet kan det efterprøves- tjek. Jeg er loyal. Du har flere statements i den således at det stadig ikke kan efterprøves af en liedetector uden at få svaret "noget er sandt noget er usant" For at min ide skal virke skal du lave en post hvor du kun skriver "jeg er loyal" Ellet prøver du bevidst at være uklar? Jeg er loyal.
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 18:30:20 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 3, 2020 18:30:20 GMT 1
Ja så nu er vi fem loyale, og hvem skulle så være skurken? Vil du også skrive 'jeg er loyal'? 🙂
|
|
|
Post by kratluskeren on May 3, 2020 18:41:29 GMT 1
Ja så nu er vi fem loyale, og hvem skulle så være skurken? Vil du også skrive 'jeg er loyal'? 🙂 Hov, ups! Jeg er loyal
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 19:12:18 GMT 1
duncanJeg prøver lige igen. Har du en forklaring på din stemme på drno i går. Jeg kan ikke se grunden til den. Hvis jeg har misset at du har forklaret dig, så må du undskylde, og meget gerne forklare det igen. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 19:44:17 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 3, 2020 19:44:17 GMT 1
duncanJeg prøver lige igen. Har du en forklaring på din stemme på drno i går. Jeg kan ikke se grunden til den. Hvis jeg har misset at du har forklaret dig, så må du undskylde, og meget gerne forklare det igen. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Både jeg og drno skrev vores forklaringer helt tydeligt i går. Jeg undrer mig virkelig over, at folk kan overse det...
|
|