|
Spil-tråd
May 3, 2020 14:27:29 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 3, 2020 14:27:29 GMT 1
Medmindre det var en gardering. Der var et om muligere endnu tyndere argument for at dræbe dig en os andre... Så det kunne være en illoyal gardering at pege på sin makker og så gå ind i gun owner ved uheld. Vigilante giver vel ikke mening, for så havde vi vel to lig nu (et loyalt og illoyalt mål). Håber det giver mening - og tak til Stubbe for at få opklaret mafia/illoyal/loyal-forvirringen. Men det hæver ham altså ikke fra mistanke - især når han selv påpeger det 😉 Sendt fra min H9436 med Tapatalk Jeg tror også mest på at det var mødet med en gun owner. Men det ville vel til gengæld være dumt som mafia at gøre opmærksom på Lie Detector og få den person igang med at så at søge True!
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 14:29:41 GMT 1
Er der nogen der vil sige at de er Gun owner. Den person behøver jo ligesom ikke at være bange for at blive dræbt.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 14:32:26 GMT 1
Medmindre det var en gardering. Der var et om muligere endnu tyndere argument for at dræbe dig en os andre... Så det kunne være en illoyal gardering at pege på sin makker og så gå ind i gun owner ved uheld. Vigilante giver vel ikke mening, for så havde vi vel to lig nu (et loyalt og illoyalt mål). Håber det giver mening - og tak til Stubbe for at få opklaret mafia/illoyal/loyal-forvirringen. Men det hæver ham altså ikke fra mistanke - især når han selv påpeger det 😉 Sendt fra min H9436 med Tapatalk Jeg tror også mest på at det var mødet med en gun owner. Men det ville vel til gengæld være dumt som mafia at gøre opmærksom på Lie Detector og få den person igang med at så at søge Ja, det er en rigtig god pointe. Med mindre der bliver spillet højt spil af den (næst)sidste illoyale. For cop/lie detector når jo ikke at teste alle - de starter vel med de mest mistænkelige 😁 Aaargh det her spil nogen gange (eller så godt som altid) 😉 Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 14:33:26 GMT 1
Er der nogen der vil sige at de er Gun owner. Den person behøver jo ligesom ikke at være bange for at blive dræbt. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Gun ownerens vigtigste opgave er da at klappe kaje - så meget har jeg da forstået 😊 Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 14:35:57 GMT 1
Er der nogen der vil sige at de er Gun owner. Den person behøver jo ligesom ikke at være bange for at blive dræbt. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Gun ownerens vigtigste opgave er da at klappe kaje - så meget har jeg da forstået 😊 Sendt fra min H9436 med Tapatalk Altså medmindre de illoyale koordinerer besøg/angreb, for så begår de ikke den fejl igen. Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by kratluskeren on May 3, 2020 14:51:50 GMT 1
Gun ownerens vigtigste opgave er da at klappe kaje - så meget har jeg da forstået 😊 Sendt fra min H9436 med Tapatalk Altså medmindre de illoyale koordinerer besøg/angreb, for så begår de ikke den fejl igen. Sendt fra min H9436 med Tapatalk Mafiaen vil jo ikke besøge gun owneren igen, og de loyale vil jo ikke hænge vedkommende. Så det kan da godt være en fordel hvis vedkommende stod frem
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 3, 2020 15:04:18 GMT 1
Altså medmindre de illoyale koordinerer besøg/angreb, for så begår de ikke den fejl igen. Sendt fra min H9436 med Tapatalk Mafiaen vil jo ikke besøge gun owneren igen, og de loyale vil jo ikke hænge vedkommende. Så det kan da godt være en fordel hvis vedkommende stod frem Det tænker jeg også - og som jeg har forstået det SKAL de illoyale koordinere deres angreb. Og nu ved de, at den de første at dræbe i nat er gun owner, så der forsøger de vel ikke at ramme igen. Så som jeg ser det, kan den skydegale bare stå frem nu - for vi har allerede fået det bedste ud af vedkommendes rolle - han/hun har dræbt en illoyal.
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 15:23:40 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 3, 2020 15:23:40 GMT 1
Stop, stans og hold inde... Hvorfor er i SÅ ivrige efter at få afsløtet gun owner? Der kan være byttet rundt af bus driver, eller det kan være helt andre ting der er sket i nat.
@gun owner: do NOT reveal yourself.
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 3, 2020 15:32:20 GMT 1
Ja okay. Vi har vel heller ikke udelukket den der nexus-alt-er-tilfældigt-teori? Og ved pistolejeren det egentlig, hvis det er vedkommende, der har slået den illoyale ihjel? Får man besked om, at man er blevet forsøgt myrdet med nåede at dræbe selv, fordi man er paranoid? Hvis I forstår.
|
|
|
Post by kratluskeren on May 3, 2020 15:36:42 GMT 1
Ja okay. Vi har vel heller ikke udelukket den der nexus-alt-er-tilfældigt-teori? Og ved pistolejeren det egentlig, hvis det er vedkommende, der har slået den illoyale ihjel? Får man besked om, at man er blevet forsøgt myrdet med nåede at dræbe selv, fordi man er paranoid? Hvis I forstår. Det er selvfølgelig rigtig nok at der kan have været flere evner i spil. Og hvis man slet ikke ved om man er blevet besøgt, så kan det selvfølgelig være til mafiaens fordel hvis gun owneren afslører sig selv, just in case det ikke var den der blev besøgt i nat
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 15:58:33 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 3, 2020 15:58:33 GMT 1
Hvad jeg kan tælle er vi 7 loyale so far, hvad har de sidste 3 at sige til deres forsvar? 😁 I der mangler er: Drno Tsb Tobias (du har ikke sagt det direkte)
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 16:05:24 GMT 1
Jeg kan også sige det direkte - jeg er loyal 🤝
Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 3, 2020 16:57:51 GMT 1
Hvad jeg kan tælle er vi 7 loyale so far, hvad har de sidste 3 at sige til deres forsvar? 😁 I der mangler er: Drno Tsb Tobias (du har ikke sagt det direkte) Jamen jeg ved jo ikke om jeg loyal eller ej før alle andre har afgivet svar - men så må jeg også kunne regne det ud!
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 17:04:05 GMT 1
Jeg er loyal, så er vi seks Jeg er også loyal... Hei..? mon der er nogen der lyver?
|
|
|
Post by tobias on May 3, 2020 17:06:31 GMT 1
Er der nogen, der kan forklare mig meningen med Sunnys stemme på Stubbe?
Vi ved nu, at han var illoyal.
Hvis han ville have ryddet en af loyal vejen, ville det så ikke give mere mening at have sat sin stemme på en af de to, der i forvejen havde fået en stemme?
Et succesfuldt whack af Stubbe ville kræve, at endnu en hoppede med på vognen, mens en stemme på en af de to andre ville være nok til at få klaret sagerne.
For så ville det kræve, at nogen aktivt kontra-stemte for at undgå et drab.
Så hvad ville han opnå med stemmen på Stubbe..?
|
|