|
Spil-tråd
May 3, 2020 19:49:00 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 3, 2020 19:49:00 GMT 1
Klokken er mange, og jeg skal desværre tidligt op. Så min stemme ender (i mangel på bedre grund) på et muligt forsøg på at afspore opklaringssnakken - det kan tolkes som mafiametode ifølge vores fælles gameguide 😁 VOTE: drno Sendt fra min H9436 med Tapatalk Så stemmer jeg på dig som selvforsvar.. vote: duncan
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 20:02:48 GMT 1
via mobile
Post by tobias on May 3, 2020 20:02:48 GMT 1
Så stemmer jeg på dig som selvforsvar.. vote: duncan Jeg tror, at det vi eftersøger er en forklaring, der giver spilmæssigt mening set fra de loyales side. Det er lidt svært at tro, at drnos joke reelt er en grund for dig til at mistænke drno for at være illoyal. Jeg/vi kan nok ikke helt se logikken i det. For en loyal giver det ikke mening at stemme i blinde. På grund af oddsene for ramme en anden loyal er det bedre slet ikke at stemme. Men du stemte - tilsyneladende i blinde. Hvorfor? Drnos bevæggrund er tydelig uanset loyalitetsforhold - selvforsvar.
|
|
|
Post by kratluskeren on May 3, 2020 20:04:19 GMT 1
Jeg troede lige i havde stemt på hinanden igen. Det var et lidt tyndt grundlag at kaste en stemme på synes jeg, men der var jo så heller ikke de helt store spor at gå efter igår
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 20:18:15 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 3, 2020 20:18:15 GMT 1
Jeg tror, at det vi eftersøger er en forklaring, der giver spilmæssigt mening set fra de loyales side. Det er lidt svært at tro, at drnos joke reelt er en grund for dig til at mistænke drno for at være illoyal. Jeg/vi kan nok ikke helt se logikken i det. For en loyal giver det ikke mening at stemme i blinde. På grund af oddsene for ramme en anden loyal er det bedre slet ikke at stemme. Men du stemte - tilsyneladende i blinde. Hvorfor? Drnos bevæggrund er tydelig uanset loyalitetsforhold - selvforsvar. Jeg kan godt forstå synspunktet. Jeg tog udgangspunkt fra et werewolf-perspektiv, hvor man tit stemmer ud fra indskydelser i starten (og ikke kan forsvare sig og derfor dør, hvis man lader stå til.
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 20:34:23 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 3, 2020 20:34:23 GMT 1
Jeg troede lige i havde stemt på hinanden igen. Det var et lidt tyndt grundlag at kaste en stemme på synes jeg, men der var jo så heller ikke de helt store spor at gå efter igår Præcis, men der kom heldigvis gang i spillet efterfølgende 😁 Hvis vi kan rette fokus på de bedste ledetråde, så savner jeg stadig loyal-svar fra nogle stykker...
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 20:58:30 GMT 1
via mobile
Post by tobias on May 3, 2020 20:58:30 GMT 1
Jeg tror, at det vi eftersøger er en forklaring, der giver spilmæssigt mening set fra de loyales side. Det er lidt svært at tro, at drnos joke reelt er en grund for dig til at mistænke drno for at være illoyal. Jeg/vi kan nok ikke helt se logikken i det. For en loyal giver det ikke mening at stemme i blinde. På grund af oddsene for ramme en anden loyal er det bedre slet ikke at stemme. Men du stemte - tilsyneladende i blinde. Hvorfor? Drnos bevæggrund er tydelig uanset loyalitetsforhold - selvforsvar. Jeg kan godt forstå synspunktet. Jeg tog udgangspunkt fra et werewolf-perspektiv, hvor man tit stemmer ud fra indskydelser i starten (og ikke kan forsvare sig og derfor dør, hvis man lader stå til. At du tager udgangspunkt i werewolf er selvfølgeligt ok, men det er er HVAD du gjorde, jeg søger et hvorfor. Nu får du min stemme, fordi jeg synes at du igen og igen undlader at svare på hvorfor. Så kan du jo stemme kontra. Vote duncan
|
|
|
Post by Admin on May 3, 2020 21:00:48 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 1 (tobias)
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 21:01:58 GMT 1
Den hopper jeg med på, da jeg vist lidt startede den heksejagt. Vote:duncan
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 3, 2020 21:02:43 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 2 (tobias, dengrimmeprins)
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 21:34:27 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 3, 2020 21:34:27 GMT 1
Jeg kan godt forstå synspunktet. Jeg tog udgangspunkt fra et werewolf-perspektiv, hvor man tit stemmer ud fra indskydelser i starten (og ikke kan forsvare sig og derfor dør, hvis man lader stå til. At du tager udgangspunkt i werewolf er selvfølgeligt ok, men det er er HVAD du gjorde, jeg søger et hvorfor. Nu får du min stemme, fordi jeg synes at du igen og igen undlader at svare på hvorfor. Så kan du jo stemme kontra. Vote duncan Han mener vel bare at grunden til at han stemte på Drno var fordi han ikke tænkte det var en joke med diskvalifikation men derimod en måde for Drno at afvige på/få søgelyset væk fra sig selv, og tog så oveni udgangspunkt i Werewolf. Det er vel hvorfor og hvad, eller er det bare mig der tænker det??
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 21:40:14 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 3, 2020 21:40:14 GMT 1
Jeg kan godt forstå synspunktet. Jeg tog udgangspunkt fra et werewolf-perspektiv, hvor man tit stemmer ud fra indskydelser i starten (og ikke kan forsvare sig og derfor dør, hvis man lader stå til. At du tager udgangspunkt i werewolf er selvfølgeligt ok, men det er er HVAD du gjorde, jeg søger et hvorfor. Nu får du min stemme, fordi jeg synes at du igen og igen undlader at svare på hvorfor. Så kan du jo stemme kontra. Vote duncan Du fik svaret på HVORFOR jeg valgte at stemme på nogen i ovenstående. Jeg gider ikke gentage grunden til, hvorfor det det blev drno for tredje gang. For så fattesvag er man nødt til at være med fuldt overlæg... Vi mangler stadig at indsamle besvarelser. Det er vigtigt for Lie detector/cop kan afprøve folks tilhørsforhold. Du afsporer den indsamling ligesom drno gjorde det (i væsentlig mindre grad) i går. Hvad skal man egentlig lægge i det?
|
|
|
Post by kratluskeren on May 3, 2020 21:45:41 GMT 1
Stemmerne kan jo stadig nå at ændres, og det bliver de nok hvis de sidste ikke melder deres loyalitet inden alt for længe
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 21:51:11 GMT 1
At du tager udgangspunkt i werewolf er selvfølgeligt ok, men det er er HVAD du gjorde, jeg søger et hvorfor. Nu får du min stemme, fordi jeg synes at du igen og igen undlader at svare på hvorfor. Så kan du jo stemme kontra. Vote duncan Du fik svaret på HVORFOR jeg valgte at stemme på nogen i ovenstående. Jeg gider ikke gentage grunden til, hvorfor det det blev drno for tredje gang. For så fattesvag er man nødt til at være med fuldt overlæg... Vi mangler stadig at indsamle besvarelser. Det er vigtigt for Lie detector/cop kan afprøve folks tilhørsforhold. Du afsporer den indsamling ligesom drno gjorde det (i væsentlig mindre grad) i går. Hvad skal man egentlig lægge i det? Måske kan vi også lige holde en ordentlig tone herinde. Det er trods alt bare et spil, og det er første gang for os alle sammen at spille på denne måde, så giv lige folk en chance til at følge med, da jeg er sikker på, at der er ingen der ønsker at det skal blive personligt. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 22:03:59 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 3, 2020 22:03:59 GMT 1
Det er noteret 👍
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 22:09:10 GMT 1
At du tager udgangspunkt i werewolf er selvfølgeligt ok, men det er er HVAD du gjorde, jeg søger et hvorfor. Nu får du min stemme, fordi jeg synes at du igen og igen undlader at svare på hvorfor. Så kan du jo stemme kontra. Vote duncan Han mener vel bare at grunden til at han stemte på Drno var fordi han ikke tænkte det var en joke med diskvalifikation men derimod en måde for Drno at afvige på/få søgelyset væk fra sig selv, og tog så oveni udgangspunkt i Werewolf. Det er vel hvorfor og hvad, eller er det bare mig der tænker det?? Duncan har altid været den største regelrytter og går op i bagateller, når man spiller med ham, (det er faktisk ret anstrengende) - derfor skrev jeg det med diskvalifikation.. det ville jeg aldrig have gjort overfor en anden end netop duncan!!
|
|