|
Spil-tråd
May 3, 2020 22:25:42 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 3, 2020 22:25:42 GMT 1
Vote Duncan
Godt vi ikke bliver personlige.........
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 22:30:24 GMT 1
At du tager udgangspunkt i werewolf er selvfølgeligt ok, men det er er HVAD du gjorde, jeg søger et hvorfor. Nu får du min stemme, fordi jeg synes at du igen og igen undlader at svare på hvorfor. Så kan du jo stemme kontra. Vote duncan Du fik svaret på HVORFOR jeg valgte at stemme på nogen i ovenstående. Jeg gider ikke gentage grunden til, hvorfor det det blev drno for tredje gang. For så fattesvag er man nødt til at være med fuldt overlæg... Vi mangler stadig at indsamle besvarelser. Det er vigtigt for Lie detector/cop kan afprøve folks tilhørsforhold. Du afsporer den indsamling ligesom drno gjorde det (i væsentlig mindre grad) i går. Hvad skal man egentlig lægge i det? Jeg stemmer som i går.. Vote: Duncan Jeg synes Duncan prøver lidt for hårdt lige nu.. Desuden virker det lidt som en afledningsmanøvre med al den snak om Lie detector/cop. Hvis man som illoyal vil undgå at blive mistænkt og udsat for Lie detector er man jo nødt til at overbevise den med den rolle om at vedkomne ikke behøver at tjekke ens udsagn.
|
|
|
Post by Admin on May 3, 2020 22:40:37 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 4 (tobias, dengrimmeprins, drno, duncan)
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 23:33:43 GMT 1
Han mener vel bare at grunden til at han stemte på Drno var fordi han ikke tænkte det var en joke med diskvalifikation men derimod en måde for Drno at afvige på/få søgelyset væk fra sig selv, og tog så oveni udgangspunkt i Werewolf. Det er vel hvorfor og hvad, eller er det bare mig der tænker det?? Duncan har altid været den største regelrytter og går op i bagateller, når man spiller med ham, (det er faktisk ret anstrengende) - derfor skrev jeg det med diskvalifikation.. det ville jeg aldrig have gjort overfor en anden end netop duncan!! Bare lige for at citere mig selv, så er der igen ikke nogen grund til at blive personlig. Det er, føler jeg, ikke det spillet handler om, og her bliver der bare opildnet til mere skænderi. God tone! 😁 Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 23:41:20 GMT 1
tsbI forhold til det. Duncan skriver med at folk skal skrive om de er loyale, og i forhold til spillet generelt, så kunne jeg godt tænke mig at du kom lidt mere på banen. Hvis du har været på, så har jeg nemlig misset det. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 5:24:57 GMT 1
Duncan har altid været den største regelrytter og går op i bagateller, når man spiller med ham, (det er faktisk ret anstrengende) - derfor skrev jeg det med diskvalifikation.. det ville jeg aldrig have gjort overfor en anden end netop duncan!! Bare lige for at citere mig selv, så er der igen ikke nogen grund til at blive personlig. Det er, føler jeg, ikke det spillet handler om, og her bliver der bare opildnet til mere skænderi. God tone! 😁 Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk You're right.. sorry! Det er så let at blive dødeligt uvenner med ens familie... især når man ved der er en morder i blandt!
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 5:30:31 GMT 1
tsbI forhold til det. Duncan skriver med at folk skal skrive om de er loyale, og i forhold til spillet generelt, så kunne jeg godt tænke mig at du kom lidt mere på banen. Hvis du har været på, så har jeg nemlig misset det. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg mindes heller ikke at have støt på tsb endnu..
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 8:44:32 GMT 1
Du fik svaret på HVORFOR jeg valgte at stemme på nogen i ovenstående. Jeg gider ikke gentage grunden til, hvorfor det det blev drno for tredje gang. For så fattesvag er man nødt til at være med fuldt overlæg... Vi mangler stadig at indsamle besvarelser. Det er vigtigt for Lie detector/cop kan afprøve folks tilhørsforhold. Du afsporer den indsamling ligesom drno gjorde det (i væsentlig mindre grad) i går. Hvad skal man egentlig lægge i det? Jeg stemmer som i går.. Vote: Duncan Jeg synes Duncan prøver lidt for hårdt lige nu.. Desuden virker det lidt som en afledningsmanøvre med al den snak om Lie detector/cop. Hvis man som illoyal vil undgå at blive mistænkt og udsat for Lie detector er man jo nødt til at overbevise den med den rolle om at vedkomne ikke behøver at tjekke ens udsagn. Jeg tror måske ikke helt jeg forstår det du siger. Sådan som jeg kan læse, så har Duncan hele tiden talt for, at alle melder ud så Lie Detektor har noget at tjekke. Er det ikke en god ting?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 8:56:58 GMT 1
Jeg stemmer som i går.. Vote: Duncan Jeg synes Duncan prøver lidt for hårdt lige nu.. Desuden virker det lidt som en afledningsmanøvre med al den snak om Lie detector/cop. Hvis man som illoyal vil undgå at blive mistænkt og udsat for Lie detector er man jo nødt til at overbevise den med den rolle om at vedkomne ikke behøver at tjekke ens udsagn. Jeg tror måske ikke helt jeg forstår det du siger. Sådan som jeg kan læse, så har Duncan hele tiden talt for, at alle melder ud så Lie Detektor har noget at tjekke. Er det ikke en god ting? Jeg forstår heller ikke hvad du mener med det. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 9:02:17 GMT 1
På opfordring vil Moderator gerne slå et et slag for, at vi prøver at holde tonen pæn.
Moderator vil også samtidigt understrege, at selv forskellige kommunikationsformer er strategier.
Giv Los! Dagen slutter klokken 22.00 i aften!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 9:07:12 GMT 1
Nej, er der ellers flere der mangler at melde sig som loyal?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 9:08:50 GMT 1
Nej, er der ellers flere der mangler at melde sig som loyal? tsbSendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 9:12:26 GMT 1
Hov, jeg trode jeg besvarede et post om tbs Ellers andre ?
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 9:33:50 GMT 1
Hov, jeg trode jeg besvarede et post om tbs Ellers andre ? Tror kun det er tsb der mangler. Kan vedkommende finde ud af appen, eller er det bare et forsøg på at være hemmelig?
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 9:44:51 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 9:44:51 GMT 1
Hov, jeg trode jeg besvarede et post om tbs Ellers andre ? Tror kun det er tsb der mangler. Kan vedkommende finde ud af appen, eller er det bare et forsøg på at være hemmelig? Har lige tjekket derinde hvor man kan se hvornår folk sidst var online, og kan se at tsb ikke har været online i 23 timer. Måske personen venter til i aften og laver snigeren med et svar? Men det er da lidt mærkværdigt
|
|