|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 10:03:47 GMT 1
Ja, måske for at holde spændingen igang?
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 14:28:13 GMT 1
Jeg stemmer som i går.. Vote: Duncan Jeg synes Duncan prøver lidt for hårdt lige nu.. Desuden virker det lidt som en afledningsmanøvre med al den snak om Lie detector/cop. Hvis man som illoyal vil undgå at blive mistænkt og udsat for Lie detector er man jo nødt til at overbevise den med den rolle om at vedkomne ikke behøver at tjekke ens udsagn. Jeg tror måske ikke helt jeg forstår det du siger. Sådan som jeg kan læse, så har Duncan hele tiden talt for, at alle melder ud så Lie Detektor har noget at tjekke. Er det ikke en god ting? drno kan du uddybe? Bare så vi kan komme lidt videre med at regne folk ud
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 14:54:45 GMT 1
Jeg stemmer som i går.. Vote: Duncan Jeg synes Duncan prøver lidt for hårdt lige nu.. Desuden virker det lidt som en afledningsmanøvre med al den snak om Lie detector/cop. Hvis man som illoyal vil undgå at blive mistænkt og udsat for Lie detector er man jo nødt til at overbevise den med den rolle om at vedkomne ikke behøver at tjekke ens udsagn. Jeg tror måske ikke helt jeg forstår det du siger. Sådan som jeg kan læse, så har Duncan hele tiden talt for, at alle melder ud så Lie Detektor har noget at tjekke. Er det ikke en god ting? Jo! Lie detectoren kan for det første ikke tjekke alle udsagn på en nat og for det andet har Lie detectorrollen kun et vist antal gange i løbet af hele spillet, hvor den power kan bruges. Derfor er det umuligt at gennemgå alles udsagn - Lie detectoren er derfor nødt til at være strategisk med hensyn til, hvem og hvad vedkomne vil tjekke. Som ond mafia vil det derfor være afgørende at fremstå uomtvisteligt god. Jeg tror min pointe var, at det godt kunne en ond mafiastrategi at stille sig selv i spidsen for indsamlingen af udsagn en Lie detector kan tjekke...
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 14:59:06 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 14:59:06 GMT 1
Jeg tror måske ikke helt jeg forstår det du siger. Sådan som jeg kan læse, så har Duncan hele tiden talt for, at alle melder ud så Lie Detektor har noget at tjekke. Er det ikke en god ting? Jo! Lie detectoren kan for det første ikke tjekke alle udsagn på en nat og for det andet har Lie detectorrollen kun et vist antal gange i løbet af hele spillet, hvor den power kan bruges. Derfor er det umuligt at gennemgå alles udsagn - Lie detectoren er derfor nødt til at være strategisk med hensyn til, hvem og hvad vedkomne vil tjekke. Som ond mafia vil det derfor være afgørende at fremstå uomtvisteligt god. Jeg tror min pointe var, at det godt kunne en ond mafiastrategi at stille sig selv i spidsen for indsamlingen af udsagn en Lie detector kan tjekke... Det var så Stubbe som allerførst foreslog at alle lige nævnte om de var loyale eller illoyale
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 15:01:13 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 15:01:13 GMT 1
Jo! Lie detectoren kan for det første ikke tjekke alle udsagn på en nat og for det andet har Lie detectorrollen kun et vist antal gange i løbet af hele spillet, hvor den power kan bruges. Derfor er det umuligt at gennemgå alles udsagn - Lie detectoren er derfor nødt til at være strategisk med hensyn til, hvem og hvad vedkomne vil tjekke. Som ond mafia vil det derfor være afgørende at fremstå uomtvisteligt god. Jeg tror min pointe var, at det godt kunne en ond mafiastrategi at stille sig selv i spidsen for indsamlingen af udsagn en Lie detector kan tjekke... Det var så Stubbe som allerførst foreslog at alle lige nævnte om de var loyale eller illoyale Hov mener selvfølgelig ikke “illoyale”, det ville ingen sige HAHA, streg den. Men det var Stubbe som foreslog det med at sige at man er loyal
|
|
|
Post by drno on May 4, 2020 15:05:49 GMT 1
Jo! Lie detectoren kan for det første ikke tjekke alle udsagn på en nat og for det andet har Lie detectorrollen kun et vist antal gange i løbet af hele spillet, hvor den power kan bruges. Derfor er det umuligt at gennemgå alles udsagn - Lie detectoren er derfor nødt til at være strategisk med hensyn til, hvem og hvad vedkomne vil tjekke. Som ond mafia vil det derfor være afgørende at fremstå uomtvisteligt god. Jeg tror min pointe var, at det godt kunne en ond mafiastrategi at stille sig selv i spidsen for indsamlingen af udsagn en Lie detector kan tjekke... Det var så Stubbe som allerførst foreslog at alle lige nævnte om de var loyale eller illoyale Det er rigtigt! Han er heller ikke uden for min mistanke. Faktisk stoler jeg ikke på nogen endnu! Og ja... jeg overtænker og overanalyserer formentligt helt vildt...
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 4, 2020 15:53:00 GMT 1
Jeg tror måske ikke helt jeg forstår det du siger. Sådan som jeg kan læse, så har Duncan hele tiden talt for, at alle melder ud så Lie Detektor har noget at tjekke. Er det ikke en god ting? Jo! Lie detectoren kan for det første ikke tjekke alle udsagn på en nat og for det andet har Lie detectorrollen kun et vist antal gange i løbet af hele spillet, hvor den power kan bruges. Derfor er det umuligt at gennemgå alles udsagn - Lie detectoren er derfor nødt til at være strategisk med hensyn til, hvem og hvad vedkomne vil tjekke. Som ond mafia vil det derfor være afgørende at fremstå uomtvisteligt god. Jeg tror min pointe var, at det godt kunne en ond mafiastrategi at stille sig selv i spidsen for indsamlingen af udsagn en Lie detector kan tjekke... Præcis det der har jeg også tænkt på! Jeg tror mere på, at stubbe er illoyal, end at duncan er det...
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 16:13:59 GMT 1
Jo! Lie detectoren kan for det første ikke tjekke alle udsagn på en nat og for det andet har Lie detectorrollen kun et vist antal gange i løbet af hele spillet, hvor den power kan bruges. Derfor er det umuligt at gennemgå alles udsagn - Lie detectoren er derfor nødt til at være strategisk med hensyn til, hvem og hvad vedkomne vil tjekke. Som ond mafia vil det derfor være afgørende at fremstå uomtvisteligt god. Jeg tror min pointe var, at det godt kunne en ond mafiastrategi at stille sig selv i spidsen for indsamlingen af udsagn en Lie detector kan tjekke... Præcis det der har jeg også tænkt på! Jeg tror mere på, at stubbe er illoyal, end at duncan er det... Men det kan jo også være det er fordi han er Lie detector, og derfor ville gøre det muligt at bruge hans rolle til noget. I det hele taget tror jeg at vi har haft lidt meget tunnelsyn i spillet indtil videre, hvilket kun kommer de onde til gode. Derfor vil jeg gerne åbne op for, at vi får noget mere info på bordet ved hjælp af vores roller. Derfor siger jeg nu, at jeg har en rolle. Det ved jeg godt ikke siger så meget, men måske kan det åbne op for, at andre også vil sige det. Jeg kan sige så meget som, at min rolle desværre ikke kan give så info om natten, i hvert fald ikke endnu. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 16:50:36 GMT 1
Omvendt så var det Stubbe der sagde, at gun owner ikke skulle afsløre sig selv. Hvis nu man er mafia, så vil man vel godt vide hvem man helst ikke skal besøge om natten?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 16:52:54 GMT 1
Jeg skriver lige denne igen, så den ikke går tabt. Men det kan jo også være det er fordi han er Lie detector, og derfor ville gøre det muligt at bruge hans rolle til noget. I det hele taget tror jeg at vi har haft lidt meget tunnelsyn i spillet indtil videre, hvilket kun kommer de onde til gode. Derfor vil jeg gerne åbne op for, at vi får noget mere info på bordet ved hjælp af vores roller. Derfor siger jeg nu, at jeg har en rolle. Det ved jeg godt ikke siger så meget, men måske kan det åbne op for, at andre også vil sige det. Jeg kan sige så meget som, at min rolle desværre ikke kan give så info om natten, i hvert fald ikke endnu.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 16:58:55 GMT 1
Omvendt så var det Stubbe der sagde, at gun owner ikke skulle afsløre sig selv. Hvis nu man er mafia, så vil man vel godt vide hvem man helst ikke skal besøge om natten? Der er nogle roller der måske ikke er gode at afsløre. Så skal vi afgøre som gruppe om det er det værd at nogen siger OM de har roller og nogen så IKKE gør. Der er dem der ikke kan/må sige deres rolle (uden det bliver en ulempe), og så er det pludseligt ret afslørende for de illoyale hvem de ikke må besøge/myrde om natten, hvis det kun er dem der IKKE afsløre om de har en rolle.
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 17:00:46 GMT 1
Omvendt så var det Stubbe der sagde, at gun owner ikke skulle afsløre sig selv. Hvis nu man er mafia, så vil man vel godt vide hvem man helst ikke skal besøge om natten? Der er nogle roller der måske ikke er gode at afsløre. Så skal vi afgøre som gruppe om det er det værd at nogen siger OM de har roller og nogen så IKKE gør. Der er dem der ikke kan/må sige deres rolle (uden det bliver en ulempe), og så er det pludseligt ret afslørende for de illoyale hvem de ikke må besøge/myrde om natten, hvis det kun er dem der IKKE afsløre om de har en rolle. Men hvis der er nogen loyale der ikke har en rolle, så bliver de vel åbent target for mafiaen? Medmindre andre beskytter dem selvfølgelig, men det er vel lidt en risiko at tage
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 17:01:17 GMT 1
Jeg er pt. på at tsb helst gerne start må give en erklæring så lie detector har mulighed for at tjekke alle, når det giver mening. Det kan vedkommende ikke som det er nu
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 17:03:27 GMT 1
Der er nogle roller der måske ikke er gode at afsløre. Så skal vi afgøre som gruppe om det er det værd at nogen siger OM de har roller og nogen så IKKE gør. Der er dem der ikke kan/må sige deres rolle (uden det bliver en ulempe), og så er det pludseligt ret afslørende for de illoyale hvem de ikke må besøge/myrde om natten, hvis det kun er dem der IKKE afsløre om de har en rolle. Men hvis der er nogen loyale der ikke har en rolle, så bliver de vel åbent target for mafiaen? Medmindre andre beskytter dem selvfølgelig, men det er vel lidt en risiko at tage Ellers bliver dem med roller myrdet først, fordi dem der ikke vil sige deres rolle er for uforudsigelig?
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 17:03:38 GMT 1
Jeg er pt. på at tsb helst gerne start må give en erklæring så lie detector har mulighed for at tjekke alle, når det giver mening. Det kan vedkommende ikke som det er nu Enig. Og hvis vedkommende snart ikke svarer, så bør vi vel overveje om vedkommende så skal lynches fordi det 1) kan virke mistænkeligt, eller 2) ikke rigtig er til nogen hjælp for byen alligevel
|
|