|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 17:06:46 GMT 1
Men hvis der er nogen loyale der ikke har en rolle, så bliver de vel åbent target for mafiaen? Medmindre andre beskytter dem selvfølgelig, men det er vel lidt en risiko at tage Ellers bliver dem med roller myrdet først, fordi dem der ikke vil sige deres rolle er for uforudsigelig? Jah, sådan kan den også drejes. Jeg tror måske bare at hvis man ikke melder ud at man har en rolle, og alle andre så gør, så virker man da lidt udsat. Og hvis alle alligevel melder at de har en rolle (enten fordi det er sandt, eller som forsvar), så er vi vel ikke kommet så meget længere. Men jeg følger flertallet her, for jeg kan ikke rigtig overskue for og imod
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 17:11:31 GMT 1
Ellers bliver dem med roller myrdet først, fordi dem der ikke vil sige deres rolle er for uforudsigelig? Jah, sådan kan den også drejes. Jeg tror måske bare at hvis man ikke melder ud at man har en rolle, og alle andre så gør, så virker man da lidt udsat. Og hvis alle alligevel melder at de har en rolle (enten fordi det er sandt, eller som forsvar), så er vi vel ikke kommet så meget længere. Men jeg følger flertallet her, for jeg kan ikke rigtig overskue for og imod Ja jeg ved heller ikke helt. Men så må folk melde ind
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 17:14:39 GMT 1
Jeg er pt. på at tsb helst gerne start må give en erklæring så lie detector har mulighed for at tjekke alle, når det giver mening. Det kan vedkommende ikke som det er nu Enig. Og hvis vedkommende snart ikke svarer, så bør vi vel overveje om vedkommende så skal lynches fordi det 1) kan virke mistænkeligt, eller 2) ikke rigtig er til nogen hjælp for byen alligevel Vi skal lige huske på, at lie detectoren jo sagtens kan gå igang, da han/hun alligevel kun kan tjekke en om natten. Det er ikke fordi jeg ikke synes at TSB skal til at få fingeren ud så at sige, men jeg føler heller ikke at vi behøver at lægge helt så meget fokus på det. Som Vic vist nok tidligere skrev, så har TSB ikke været online i over et døgn, så han/hun har jo ikke bare siddet og været online og holdt øje med hvad der er sket.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 17:16:08 GMT 1
Problemet er, at hvis vi ikke begynder at stole på nogen, og vi ikke giver mere info, så vinder de illoyale, simpelthen fordi de sidder med så meget mere information.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 17:16:59 GMT 1
Jeg fortæller gerne lidt mere om min rolle, hvis der er nogen andre der melder ind med noget brugbart.
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 4, 2020 17:18:02 GMT 1
Enig. Og hvis vedkommende snart ikke svarer, så bør vi vel overveje om vedkommende så skal lynches fordi det 1) kan virke mistænkeligt, eller 2) ikke rigtig er til nogen hjælp for byen alligevel Vi skal lige huske på, at lie detectoren jo sagtens kan gå igang, da han/hun alligevel kun kan tjekke en om natten. Det er ikke fordi jeg ikke synes at TSB skal til at få fingeren ud så at sige, men jeg føler heller ikke at vi behøver at lægge helt så meget fokus på det. Som Vic vist nok tidligere skrev, så har TSB ikke været online i over et døgn, så han/hun har jo ikke bare siddet og været online og holdt øje med hvad der er sket. Nu kan jeg se, at TSB har været online for en time siden.
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 17:18:40 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 17:18:40 GMT 1
Jeg er pt. på at tsb helst gerne start må give en erklæring så lie detector har mulighed for at tjekke alle, når det giver mening. Det kan vedkommende ikke som det er nu Enig. Og hvis vedkommende snart ikke svarer, så bør vi vel overveje om vedkommende så skal lynches fordi det 1) kan virke mistænkeligt, eller 2) ikke rigtig er til nogen hjælp for byen alligevel Jeg er også enig i dette
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 17:19:25 GMT 1
Jeg så lige det samme, så jeg forslår, at hvis personen ikke har skrevet noget kl.21, så er det tsb vi hænger. Jeg vil gerne være den første til at ændre min stemme fra duncan til tsb
Vote:tsb
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 17:20:28 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 17:20:28 GMT 1
Vi skal lige huske på, at lie detectoren jo sagtens kan gå igang, da han/hun alligevel kun kan tjekke en om natten. Det er ikke fordi jeg ikke synes at TSB skal til at få fingeren ud så at sige, men jeg føler heller ikke at vi behøver at lægge helt så meget fokus på det. Som Vic vist nok tidligere skrev, så har TSB ikke været online i over et døgn, så han/hun har jo ikke bare siddet og været online og holdt øje med hvad der er sket. Nu kan jeg se, at TSB har været online for en time siden. The plot thickens
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 17:20:58 GMT 1
Vote: tsb (Ændre gerne hvis jeg ser tegn på loyalitet)
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 17:21:20 GMT 1
Jeg så lige det samme, så jeg forslår, at hvis personen ikke har skrevet noget kl.21, så er det tsb vi hænger. Jeg vil gerne være den første til at ændre min stemme fra duncan til tsb Vote:tsb Husk at stemmerne altid kan ændres inden kl.22, hvilket gør at man ikke skal være bange for at stemme, men mere bruge det, som en måde at få folk til at sige noget.
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 17:22:03 GMT 1
Jeg vil også hellere hænge en jeg slet ikke har noget at debatere om...indtil videre.
Vote: tsb
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 17:24:22 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 17:24:22 GMT 1
Jeg så lige det samme, så jeg forslår, at hvis personen ikke har skrevet noget kl.21, så er det tsb vi hænger. Jeg vil gerne være den første til at ændre min stemme fra duncan til tsb Vote:tsb Enig. Jeg voter også nu, så må man lave det om hvis det skulle blive relevant senere Vote: tsb
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 17:33:29 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 3 (tobias, drno, duncan) TSB 4 (Whomeverassist, kratluskeren, dengrimmeprins, vic)
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 4, 2020 18:32:07 GMT 1
Jeg går også med en tentativ stemme på TSB.
Vote: tsb
|
|