|
Post by Admin on May 4, 2020 18:36:08 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 3 (tobias, drno, duncan) TSB 5 (thorkildfogde, Whomeverassist, kratluskeren, dengrimmeprins, vic)
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 19:02:47 GMT 1
Men var der nogen der ville sige noget om deres roller. Min giver ikke super meget mening, hvis jeg ikke får noget mere info. Dør muligvis i nat på grund af alt det jeg har sagt nu, men fuck it, vi skal have noget info på bordet. Ikke bare myrde i blinde.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 19:09:16 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 19:09:16 GMT 1
Men var der nogen der ville sige noget om deres roller. Min giver ikke super meget mening, hvis jeg ikke får noget mere info. Dør muligvis i nat på grund af alt det jeg har sagt nu, men fuck it, vi skal have noget info på bordet. Ikke bare myrde i blinde. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg vil også gerne afsløre at jeg har en rolle som kan bruges om natten.. Så er vi i hvert fald to og så må det briste eller bære
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 19:10:09 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 19:10:09 GMT 1
Men var der nogen der ville sige noget om deres roller. Min giver ikke super meget mening, hvis jeg ikke får noget mere info. Dør muligvis i nat på grund af alt det jeg har sagt nu, men fuck it, vi skal have noget info på bordet. Ikke bare myrde i blinde. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg vil også gerne afsløre at jeg har en rolle som kan bruges om natten.. Så er vi i hvert fald to og så må det briste eller bære Som kan bruges om natten for info*
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 19:20:45 GMT 1
SHIIIITTTT.... DON'T HANG ME!!!
Jeg er loyal og god for Jer alle, men totalt en nød til det her. Har først lige fundet ud af forum.
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 19:21:02 GMT 1
I kan teste
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 19:21:29 GMT 1
Jeg er loyal...
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 19:22:14 GMT 1
...og undskyld jeg har været en nød til at komme på. Har totalt misforstået hvordan det her fungerer, troet at her ikke skete en fis.
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 19:23:19 GMT 1
Men seriøst, og jeg ved godt det er noget man ville sige hvis man var illoyal, men jeg har bare været en nød til at bruge forum her.
Jeg er god for de loyale, også om natten, so please don't kill me…
(Whew - det var hårdt at læse 16 siders indlæg...)
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 19:25:20 GMT 1
...og undskyld jeg har været en nød til at komme på. Har totalt misforstået hvordan det her fungerer, troet at her ikke skete en fis. Super! Intet problem...udover at du står til at skulle hænges pt
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 19:34:00 GMT 1
Præcis. Derfor de lidt desperate indlæg...
Anywho, øv hvis det sker, det vil helst sikkert gøre det sværere. Jeg havde muligvis en finger med i spillet i nat... (uden at sige for meget, lige på nuværende tidspunkt).
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 19:35:41 GMT 1
Præcis. Derfor de lidt desperate indlæg... Anywho, øv hvis det sker, det vil helst sikkert gøre det sværere. Jeg havde muligvis en finger med i spillet i nat... (uden at sige for meget, lige på nuværende tidspunkt). Jeg stoler på ham, skulle bare høre noget. Jeg trækker min stemme tilbage moderator. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 19:36:50 GMT 1
Præcis. Derfor de lidt desperate indlæg... Anywho, øv hvis det sker, det vil helst sikkert gøre det sværere. Jeg havde muligvis en finger med i spillet i nat... (uden at sige for meget, lige på nuværende tidspunkt). Som i, du stemte på hvem I skulle myrde ?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 19:38:00 GMT 1
Skifter tilgengæld min over på kratluskeren. Jeg synes du har været meget på yderkanten af alle diskussioner, pustet til ilden, men uden rigtig at være med, hvilket næsten altid er en god taktik for de onde. Vote:kratluskeren
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 19:39:59 GMT 1
Ønsker man at stemme ingen, kan man skrive:
Vote Ingen
|
|