|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 19:42:03 GMT 1
Ønsker man at stemme ingen, kan man skrive: Vote Ingen Vil du lægge en foreløbig, sådan ser stemmerne ud nu post ud? Hvis du alligevel har dem ved hånden. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 4, 2020 19:42:44 GMT 1
Haha, jamen velkommen til, tsb Lige på et hængende hår. Så er min mistanke altså rykket tilbage til stubbe. Jeg tror det ville være en fejl at slå duncan ihjel, bare fordi han blev sur. Er ikke overbevist om at han har opført sig illoyalt. Jeg kan også noget om natten.
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 19:44:25 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 3 (tobias, drno, duncan) TSB 4 (thorkildfogde, Whomeverassist, kratluskeren, vic) kratluskeren: 1 (dengrimmeprins)
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 19:44:52 GMT 1
Præcis. Derfor de lidt desperate indlæg... Anywho, øv hvis det sker, det vil helst sikkert gøre det sværere. Jeg havde muligvis en finger med i spillet i nat... (uden at sige for meget, lige på nuværende tidspunkt). Jeg stoler på ham, skulle bare høre noget. Jeg trækker min stemme tilbage moderator. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 4, 2020 19:45:23 GMT 1
Vote ingen!
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 19:46:39 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 3 (tobias, drno, duncan) TSB 3 (Whomeverassist, kratluskeren, vic) kratluskeren: 1 (dengrimmeprins)
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 19:47:36 GMT 1
Wuhu. Tak alle sammen indtil videre. Og whew. Nu skal vi have nogle onde ned med nakken skal vi. Jeg kan ikke finde ud af at lave den her fancy ting, hvor i svarer på tidliger tråd endnu, åbenbart. Sorry…
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 19:52:19 GMT 1
Wuhu. Tak alle sammen indtil videre. Og whew. Nu skal vi have nogle onde ned med nakken skal vi. Jeg kan ikke finde ud af at lave den her fancy ting, hvor i svarer på tidliger tråd endnu, åbenbart. Sorry… Alt efter om du er på forum eller ikke, så klikker du enten Quote eller Citer. Og så skriver du bare efter [/quote]
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 19:54:01 GMT 1
Skifter tilgengæld min over på kratluskeren. Jeg synes du har været meget på yderkanten af alle diskussioner, pustet til ilden, men uden rigtig at være med, hvilket næsten altid er en god taktik for de onde. Vote:kratluskeren Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg har da bare været spørgende til folks motiver for at finde ud af hvorfor de stemmer som de gør. Og så lige fucket up i hvorfor det var smart at holde gun owner hemmelig, den tager jeg gerne på mig og undskylder gevaldigt. Til gengæld tror jeg på tsb, så jeg skifter også min stemme. Jeg tror måske duncan har været så offensiv fordi han rent faktisk er loyal og bliver irriteret over at blive mistænkt så meget, det tror jeg er ret naturligt. Til gengæld så kunne en stemme på stubbe fra en illoyal fra starten af fjerne mistanken fra ham i lang tid. Og jeg synes den stemme fra flksgrd kom ret hurtigt og ud af det blå. Vote: Stubbe (Indtil videre, jeg synes det er svært og der er nogle gode for og imod)
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 19:54:42 GMT 1
Wuhu. Tak alle sammen indtil videre. Og whew. Nu skal vi have nogle onde ned med nakken skal vi. Jeg kan ikke finde ud af at lave den her fancy ting, hvor i svarer på tidliger tråd endnu, åbenbart. Sorry… Alt efter om du er på forum eller ikke, så klikker du enten Quote eller Citer. Og så skriver du bare efter [/quote] Test. Ahhh… Tror det virker. Tak.
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 4, 2020 19:58:40 GMT 1
Vote: Stubbe Det er i hvert fald et bedre valg end duncan, synes jeg, så håber at andre også vil flytte deres stemme
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 20:00:16 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 3 (tobias, drno, duncan) TSB 2 (Whomeverassist, vic) kratluskeren: 1 (dengrimmeprins) Stubbe 2 (kratluskeren, thorkildfogde=
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 20:01:10 GMT 1
Selvom jeg lige har læste hele tråden, synes jeg også det er supersvært at finde lige præcist én at pege på lige nu. Duncan kunne sandt nok blive ret irriteret over at blive peget på "uden grund", det er set før. Men han kan modsat også finde på at "spille" den (pun intended). Til gengæld synes jeg at Dr.No er lidt over det hele, men det kan også være ren interesse og hyggen at spille spillet. Jeg opfatter Stubbe som super ret neutral indtil videre, men det kan jo også være inkriminerende i sig selv. Alt i alt, bare lidt forvirret lige nu. Det var da et indspark.
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:07:15 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 20:07:15 GMT 1
Skifter tilgengæld min over på kratluskeren. Jeg synes du har været meget på yderkanten af alle diskussioner, pustet til ilden, men uden rigtig at være med, hvilket næsten altid er en god taktik for de onde. Vote:kratluskeren Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg har da bare været spørgende til folks motiver for at finde ud af hvorfor de stemmer som de gør. Og så lige fucket up i hvorfor det var smart at holde gun owner hemmelig, den tager jeg gerne på mig og undskylder gevaldigt. Til gengæld tror jeg på tsb, så jeg skifter også min stemme. Jeg tror måske duncan har været så offensiv fordi han rent faktisk er loyal og bliver irriteret over at blive mistænkt så meget, det tror jeg er ret naturligt. Til gengæld så kunne en stemme på stubbe fra en illoyal fra starten af fjerne mistanken fra ham i lang tid. Og jeg synes den stemme fra flksgrd kom ret hurtigt og ud af det blå. Vote: Stubbe (Indtil videre, jeg synes det er svært og der er nogle gode for og imod) Jeg tror du har ret. God teori om Stubbe og Flksgrd. Det kunne jo være de internt har aftalt at flksgrd skulle “ofres” for at fjerne fokus fra Stubbe
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:08:54 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 20:08:54 GMT 1
Jeg tror forresten også på tsb, så lige p.t. siger jeg:
Vote: ingen
|
|