|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 20:08:55 GMT 1
Skifter tilgengæld min over på kratluskeren. Jeg synes du har været meget på yderkanten af alle diskussioner, pustet til ilden, men uden rigtig at være med, hvilket næsten altid er en god taktik for de onde. Vote:kratluskeren Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Det er da et farligt argument for dig selv dengrimmeprins. Med det argument kan man jo også sigte på dig, fordi du selv peger på folk i øst og vest og hurtigt ændre stemme?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 4, 2020 20:09:21 GMT 1
Vote: ingen
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 4, 2020 20:09:55 GMT 1
1. duncan hvorfor fjerner du ikke din egen stemme fra dig selv? 2. Må jeg høre, ud over at stubbe startede hele Lie detector tingen,hvilket jeg ikke helt forstår hvor gør ham mistænkelig, er der så andet der får folk til at stemme på ham? Eller er det bare det, og så at Sunny kastede en stemme efter ham. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 20:13:05 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 3 (tobias, drno, duncan) kratluskeren: 1 (dengrimmeprins) Stubbe 2 (kratluskeren, thorkildfogde)
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:13:30 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 4, 2020 20:13:30 GMT 1
Jeg er stadig mistænkelig over at Duncan og Dengrimmeprins var så hurtige til at ville hænge nogen den første dag uden en rigtig grund, og jeg tror at duncans stemme på ham selv er en taktik for så i sidste øjeblik at kunne fjerne stemmen på ham selv, jeg ved ikke om de andre stemmer på duncan også er fra illoyale af samme grund. Jeg synes at den der er flest ting der peger på er illoyal er duncan, Derfor:
Vote: duncan
|
|
|
Post by tsb on May 4, 2020 20:15:12 GMT 1
Uh. Spannung...
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 4, 2020 20:15:27 GMT 1
Stemmeopdatering:
Duncan 4 (tobias, drno, duncan, stubbe) kratluskeren: 1 (dengrimmeprins) Stubbe 2 (kratluskeren, thorkildfogde)
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 4, 2020 20:19:19 GMT 1
1. duncan hvorfor fjerner du ikke din egen stemme fra dig selv? 2. Må jeg høre, ud over at stubbe startede hele Lie detector tingen,hvilket jeg ikke helt forstår hvor gør ham mistænkelig, er der så andet der får folk til at stemme på ham? Eller er det bare det, og så at Sunny kastede en stemme efter ham. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Til 2: Jeg har ikke flere gode grunde end de to. Det er ret spinkelt grundlag, men jeg synes det mod duncan er tyndere. Derudover var Stubbe meget opsat på, at den der gunowner ikke måtte afsløre sig selv, og måske har han ret. MEN hvis vores tidligere teori om at det var gunowneren, der dræbte flksgrd, var rigtig, så ved de illoyale nu hvem gunowneren er. Det kunne vel være i deres interesse at de loyale ikke også fik denne viden?
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:19:19 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 4, 2020 20:19:19 GMT 1
1. duncan hvorfor fjerner du ikke din egen stemme fra dig selv? Fordi jeg lige har haft brug for at mærke efter, om jeg gad spille videre efter i aftes. Men ok, jeg var ingen engel selv, så lad os bare lægge det bag os. Vote: Ingen
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 20:21:43 GMT 1
1. duncan hvorfor fjerner du ikke din egen stemme fra dig selv? 2. Må jeg høre, ud over at stubbe startede hele Lie detector tingen,hvilket jeg ikke helt forstår hvor gør ham mistænkelig, er der så andet der får folk til at stemme på ham? Eller er det bare det, og så at Sunny kastede en stemme efter ham. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Den eneste grund til at jeg stemmer Stubbe er, at flksgrd stemte på ham hurtigt og uden grund - det kunne være et forsøg på at få ham til at se uskyldig ud. At flksgrd døde ser jeg som et uheldigt besøg, og ikke et internt mord. Men jeg vil dog sige at det er en meget usikker stemme, for alle kan ses som onde af den ene eller anden grund: Ja duncan var hurtigt ude, men det var både du og drno også, og tobias går lidt med. Og så er der lige de andre som ikke rigtig har pustet til noget endnu, hvilket også kunne ses som et forsøg på at holde sig under radaren
|
|
|
Post by kratluskeren on May 4, 2020 20:24:37 GMT 1
En sidste mulighed her på falderebet kan være at alle vælger at stemme blankt, hvilket vel er i de loyales favør? Så risikerer vi ikke at hænge en loyal, og vi ved jo at mafiaen skal på rov i nat alligevel, og derfor kunne risikere at miste to loyale istedet for en?
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:25:00 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 4, 2020 20:25:00 GMT 1
1. duncan hvorfor fjerner du ikke din egen stemme fra dig selv? 2. Må jeg høre, ud over at stubbe startede hele Lie detector tingen,hvilket jeg ikke helt forstår hvor gør ham mistænkelig, er der så andet der får folk til at stemme på ham? Eller er det bare det, og så at Sunny kastede en stemme efter ham. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Til 2: Jeg har ikke flere gode grunde end de to. Det er ret spinkelt grundlag, men jeg synes det mod duncan er tyndere. Derudover var Stubbe meget opsat på, at den der gunowner ikke måtte afsløre sig selv, og måske har han ret. MEN hvis vores tidligere teori om at det var gunowneren, der dræbte flksgrd, var rigtig, så ved de illoyale nu hvem gunowneren er. Det kunne vel være i deres interesse at de loyale ikke også fik denne viden? Sorry men: Du tager fejl, som jeg forklarede tidligere kan det sagtens være hvis en busdriver byttede gunowner og xxx og mafiaen gik efter xxx så ville flksgrd dø,
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:26:29 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 4, 2020 20:26:29 GMT 1
1. duncan hvorfor fjerner du ikke din egen stemme fra dig selv? 2. Må jeg høre, ud over at stubbe startede hele Lie detector tingen,hvilket jeg ikke helt forstår hvor gør ham mistænkelig, er der så andet der får folk til at stemme på ham? Eller er det bare det, og så at Sunny kastede en stemme efter ham. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Til 2: Jeg har ikke flere gode grunde end de to. Det er ret spinkelt grundlag, men jeg synes det mod duncan er tyndere. Derudover var Stubbe meget opsat på, at den der gunowner ikke måtte afsløre sig selv, og måske har han ret. MEN hvis vores tidligere teori om at det var gunowneren, der dræbte flksgrd, var rigtig, så ved de illoyale nu hvem gunowneren er. Det kunne vel være i deres interesse at de loyale ikke også fik denne viden? Helt enig! Og meget interessant teori. Stubbe har også brugt argumentet ‘Flksgard stemte på mig, så det er et argument for at jeg ikke er illoyal’ - men det ville da også en god Illoyal-mafia strategi. Så har de aftalt internt at gøre det sådan, så ved at Flksgrd stemmer på ham, virker det til at Stubbe er en af de loyale og Så får han lige fokus væk fra sig selv. Det er risky for det kan også være han siger sandheden og jeg overanalyserer
|
|
|
Post by duncan on May 4, 2020 20:26:50 GMT 1
Jeg undrer mig stadig over, hvorfor ingen illoyale stemte på drno eller undertegnede i nat. Måske så de det som en fælde, måske ville de hellere dække over stubbe?
Jeg bliver i øvrigt oppe til kl. 22 i dag 😊
|
|
|
Spil-tråd
May 4, 2020 20:27:32 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 4, 2020 20:27:32 GMT 1
Til 2: Jeg har ikke flere gode grunde end de to. Det er ret spinkelt grundlag, men jeg synes det mod duncan er tyndere. Derudover var Stubbe meget opsat på, at den der gunowner ikke måtte afsløre sig selv, og måske har han ret. MEN hvis vores tidligere teori om at det var gunowneren, der dræbte flksgrd, var rigtig, så ved de illoyale nu hvem gunowneren er. Det kunne vel være i deres interesse at de loyale ikke også fik denne viden? Sorry men: Du tager fejl, som jeg forklarede tidligere kan det sagtens være hvis en busdriver byttede gunowner og xxx og mafiaen gik efter xxx så ville flksgrd dø, Og i så fald ville de stadig ikke vide hvem gunowner var, men de ville muligvis mistænke at det var den person de gik efter, men de skal til at bruge powers for at finde ud af det.
|
|