|
Post by tobias on May 2, 2020 15:49:53 GMT 1
Tror du virkelig, at Søvis ville give afkald på chancen for listigt og udspekuleret at manipulere 11 mennesker på én gang? Sendt fra mit dørhåndtag med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 2, 2020 16:03:32 GMT 1
Jeg tror, at Søvis som har castet os. Han er dramatiker af hjerte, trods alt. Ditlev tror jeg overvejende sandsynligt er bybo - jeg kan godt se ham gøre Ditlev så "plain" som muligt, og jeg tror af en eller anden grund ikke på Sonny som mafiaspiller. Der er for lidt don Corleone over Sunny til at Søvis kan se det for sig. Sascha er jo ond og ubehagelig uanset, om hun er bybo- eller mafia-spiller, så det er ikke til at sige.. og.. og ..hey, jeg ved egentligt ikke ,hvem der er med? Sendt fra Herodes til Pilatus med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 2, 2020 16:05:26 GMT 1
Jeg tror, at Søvis som har castet os. Han er dramatiker af hjerte, trods alt. Ditlev tror jeg overvejende sandsynligt er bybo - jeg kan godt se ham gøre Ditlev så "plain" som muligt, og jeg tror af en eller anden grund ikke på Sonny som mafiaspiller. Der er for lidt don Corleone over Sunny til at Søvis kan se det for sig. Sascha er jo ond og ubehagelig uanset, om hun er bybo- eller mafia-spiller, så det er ikke til at sige.. og.. og ..hey, jeg ved egentligt ikke ,hvem der er med? Sendt fra Herodes til Pilatus med Tapatalk Disse spillere er med. Hvem der gemmer sig bag kan jeg ikke afsløre. Deltagende spillere i Kampen om Magten: - Dengrimmeprins - drno - duncan - flskgrd - kratluskeren - stubbe - thorkildfogde - tobias - tsb - vic - whomeverassist
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 16:07:42 GMT 1
Godaften alle sammen. Lad os komme i gang. Nogen der føler sig skyldige, så vi kan få revet om halsen på dem med det samme, og call it a Day 😁🙊🙉🙈 Du startede i offensiv Dengrimmepris, så har du af de 11 menneske en kandidat til din halsvridning? Jeg har ikke en kandidat ligefrem, specielt fordi jeg var den første der skrev noget. Det vi skal diskutere er, om vi overhovedet skal hænge nogen idag? På den ene side, så er der overhængende stor fare for at vi hænger en byboer, men på den anden side, hvis vi ikke hænger nogen, så har vi ikke meget at gå efter i næste dag. Hvis vi prøver at hænge nogen, så er der jo en mulighed for, at personen forsvare sig, og så kan man jo se på det svar, og se om man kan udlede noget af det. I forhold til roller og mængden af mafia, så tror jeg der er to mafia, men jeg er ikke sikker. Personligt tror jeg faktisk han har givet rollerne så random så muligt, men jeg er heller ikke sikker på det.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 16:10:32 GMT 1
Jeg tror, at Søvis som har castet os. Han er dramatiker af hjerte, trods alt. Ditlev tror jeg overvejende sandsynligt er bybo - jeg kan godt se ham gøre Ditlev så "plain" som muligt, og jeg tror af en eller anden grund ikke på Sonny som mafiaspiller. Der er for lidt don Corleone over Sunny til at Søvis kan se det for sig. Sascha er jo ond og ubehagelig uanset, om hun er bybo- eller mafia-spiller, så det er ikke til at sige.. og.. og ..hey, jeg ved egentligt ikke ,hvem der er med? Sendt fra Herodes til Pilatus med Tapatalk Lige nu er jeg faktisk på at hænge den meget hemmelige person, som kalder sig selv Tobias. Synes der er noget i den måde han clearer folk på, også selvom han har sagt at jeg er god. Så moderator, du har din første stemme: Jeg stemmer på at hænge Tobias.
|
|
|
Post by kratluskeren on May 2, 2020 16:11:14 GMT 1
Enig i at det måske er lidt risky at hænge nogen pt, fordi det nok er en af de gode. Og der kan vel godt ske sager og løjer om natten alligevel, som måske vil kunne bruges imorgen?
Sendt fra et Golden Delicius æble
|
|
|
Post by tobias on May 2, 2020 16:18:13 GMT 1
Du startede i offensiv Dengrimmepris, så har du af de 11 menneske en kandidat til din halsvridning? Jeg har ikke en kandidat ligefrem, specielt fordi jeg var den første der skrev noget. Det vi skal diskutere er, om vi overhovedet skal hænge nogen idag? På den ene side, så er der overhængende stor fare for at vi hænger en byboer, men på den anden side, hvis vi ikke hænger nogen, så har vi ikke meget at gå efter i næste dag. Hvis vi prøver at hænge nogen, så er der jo en mulighed for, at personen forsvare sig, og så kan man jo se på det svar, og se om man kan udlede noget af det. I forhold til roller og mængden af mafia, så tror jeg der er to mafia, men jeg er ikke sikker. Personligt tror jeg faktisk han har givet rollerne så random så muligt, men jeg er heller ikke sikker på det. Jeg tror ikke at reglerne giver plads til IKKE at hænge nogen. Er dit gæt på forholdet baseret på en typisk fordeling werewolf?
|
|
|
Post by tobias on May 2, 2020 16:21:49 GMT 1
Jeg tror, at Søvis som har castet os. Han er dramatiker af hjerte, trods alt. Ditlev tror jeg overvejende sandsynligt er bybo - jeg kan godt se ham gøre Ditlev så "plain" som muligt, og jeg tror af en eller anden grund ikke på Sonny som mafiaspiller. Der er for lidt don Corleone over Sunny til at Søvis kan se det for sig. Sascha er jo ond og ubehagelig uanset, om hun er bybo- eller mafia-spiller, så det er ikke til at sige.. og.. og ..hey, jeg ved egentligt ikke ,hvem der er med? Sendt fra Herodes til Pilatus med Tapatalk Lige nu er jeg faktisk på at hænge den meget hemmelige person, som kalder sig selv Tobias. Synes der er noget i den måde han clearer folk på, også selvom han har sagt at jeg er god. Så moderator, du har din første stemme: Jeg stemmer på at hænge Tobias. Ja, jeg ved, at mistanke var en risiko ved at skrive, men vi skal jo starte diskussionen et sted, og så er Søvis næsten det bedste udgangspunkt - han er den eneste, der FAKTISK har taget et valg, som vi kan forsøge at forholde os til.
|
|
|
Post by kratluskeren on May 2, 2020 16:28:42 GMT 1
Det er selvfølgelig rigtig nok, der står ikke i reglerne at man må undlade at hænge nogen. Og så har vi kun rollerne at vælge imellem. Ville han vælge en pro-werewolf spiller til mafia-holdet mon?
|
|
|
Post by drno on May 2, 2020 16:32:32 GMT 1
Enig i at det måske er lidt risky at hænge nogen pt, fordi det nok er en af de gode. Og der kan vel godt ske sager og løjer om natten alligevel, som måske vil kunne bruges imorgen? Sendt fra et Golden Delicius æble Men eftersom der lige er en der har afgivet en stemme, så er det ikke længere muligt ikke at hænge nogen!
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 16:36:53 GMT 1
Man må godt tage sin stemme tilbage, hvilket jeg jo altid kan gøre, hvis flertallet ikke taler for at hænge nogen. Hvis der ikke er nogen stemmer kl.22, så er der ingen der bliver hængt, da det så står "lige" Og ja, jeg basere antallet af mafiaer på tidligere werewolf spil.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 16:38:22 GMT 1
Det er selvfølgelig rigtig nok, der står ikke i reglerne at man må undlade at hænge nogen. Og så har vi kun rollerne at vælge imellem. Ville han vælge en pro-werewolf spiller til mafia-holdet mon? Jeg tror ikke Søvis anser nogen af os som pro-werewolf spillere. I det hele taget tror jeg mest han ser os som børn der leger
|
|
|
Post by tobias on May 2, 2020 16:38:32 GMT 1
Enig i at det måske er lidt risky at hænge nogen pt, fordi det nok er en af de gode. Og der kan vel godt ske sager og løjer om natten alligevel, som måske vil kunne bruges imorgen? Sendt fra et Golden Delicius æble Men eftersom der lige er en der har afgivet en stemme, så er det ikke længere muligt ikke at hænge nogen! True. Så må jeg jo se, om jeg kan få flyttet en stemme Er der krav om, at man skal have været aktiv heri tråden i løbet af dagen, for at undgå, at spilholderen erklærer, at men ved et uheld er kommet til hænge sig selv i stedet for en anden? Sendt fra Eng-e-land til Skotland med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 2, 2020 16:40:53 GMT 1
Jeg tror, at Søvis som har castet os. Han er dramatiker af hjerte, trods alt. Ditlev tror jeg overvejende sandsynligt er bybo - jeg kan godt se ham gøre Ditlev så "plain" som muligt, og jeg tror af en eller anden grund ikke på Sonny som mafiaspiller. Der er for lidt don Corleone over Sunny til at Søvis kan se det for sig. Sascha er jo ond og ubehagelig uanset, om hun er bybo- eller mafia-spiller, så det er ikke til at sige.. og.. og ..hey, jeg ved egentligt ikke ,hvem der er med? Sendt fra Herodes til Pilatus med Tapatalk Lige nu er jeg faktisk på at hænge den meget hemmelige person, som kalder sig selv Tobias. Synes der er noget i den måde han clearer folk på, også selvom han har sagt at jeg er god. Så moderator, du har din første stemme: Jeg stemmer på at hænge Tobias. Moderator gør opmærksom på, at hvis stemmen skal tælle, så skal der skrives Vote *indsæt navn*Og gerne tydeligt i beskeden for at gøre spillet overskueligt.
|
|
|
Post by kratluskeren on May 2, 2020 16:42:14 GMT 1
Det er selvfølgelig rigtig nok, der står ikke i reglerne at man må undlade at hænge nogen. Og så har vi kun rollerne at vælge imellem. Ville han vælge en pro-werewolf spiller til mafia-holdet mon? Jeg tror ikke Søvis anser nogen af os som pro-werewolf spillere. I det hele taget tror jeg mest han ser os som børn der leger Nej men nogle er mere trænede i legen end andre, og én trænet ville sikkert være god som mafia, bare for at sikre lidt spilteknik
|
|