|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 17:45:00 GMT 1
"Brug dagen på at få så mange oplysninger ud af folk, som muligt. Spørg dem, hvilken rolle, de har. Hvis det er tematisk setup, så spørg ind til det. (Tematisk setup handler om, at alle f.eks er Pokemoner. Så hvis nogen siger, at de er Koffing, så kunne der måske være en forbindelse til Team Rocket) Der er masser, man kan lære af hinanden den første dag." Kan alle hitte ud af/finde frem til en pokemon-version af deres roller? Eller har folk et bud på en bedre populærkultur-reference? Måske superhelte? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 2, 2020 17:56:06 GMT 1
"Brug dagen på at få så mange oplysninger ud af folk, som muligt. Spørg dem, hvilken rolle, de har. Hvis det er tematisk setup, så spørg ind til det. (Tematisk setup handler om, at alle f.eks er Pokemoner. Så hvis nogen siger, at de er Koffing, så kunne der måske være en forbindelse til Team Rocket) Der er masser, man kan lære af hinanden den første dag." Kan alle hitte ud af/finde frem til en pokemon-version af deres roller? Eller har folk et bud på en bedre populærkultur-reference? Jeg klarificerer lige her: Det tematiske ved dette setup er, at I har navne fra Godfather-filmen eller andre gangsternavne. Det er 'Pokémon'-delen.
|
|
|
Post by drno on May 2, 2020 19:10:35 GMT 1
"Brug dagen på at få så mange oplysninger ud af folk, som muligt. Spørg dem, hvilken rolle, de har. Hvis det er tematisk setup, så spørg ind til det. (Tematisk setup handler om, at alle f.eks er Pokemoner. Så hvis nogen siger, at de er Koffing, så kunne der måske være en forbindelse til Team Rocket) Der er masser, man kan lære af hinanden den første dag." Kan alle hitte ud af/finde frem til en pokemon-version af deres roller? Eller har folk et bud på en bedre populærkultur-reference? Du ved vel godt, at en afgørende regel er, at man ikke må kopiere noget at det moderator har skrevet - grund for diskvalifikation...?
|
|
|
Post by tobias on May 2, 2020 19:17:21 GMT 1
"Brug dagen på at få så mange oplysninger ud af folk, som muligt. Spørg dem, hvilken rolle, de har. Hvis det er tematisk setup, så spørg ind til det. (Tematisk setup handler om, at alle f.eks er Pokemoner. Så hvis nogen siger, at de er Koffing, så kunne der måske være en forbindelse til Team Rocket) Der er masser, man kan lære af hinanden den første dag." Kan alle hitte ud af/finde frem til en pokemon-version af deres roller? Eller har folk et bud på en bedre populærkultur-reference? Du ved vel godt, at en afgørende regel er, at man ikke må kopiere noget at det moderator har skrevet - grund for diskvalifikation...? Jeg tror ikke helt det gælder det moderator skriver offentligt her på boardet?
|
|
|
Post by duncan on May 2, 2020 19:23:33 GMT 1
"Brug dagen på at få så mange oplysninger ud af folk, som muligt. Spørg dem, hvilken rolle, de har. Hvis det er tematisk setup, så spørg ind til det. (Tematisk setup handler om, at alle f.eks er Pokemoner. Så hvis nogen siger, at de er Koffing, så kunne der måske være en forbindelse til Team Rocket) Der er masser, man kan lære af hinanden den første dag." Kan alle hitte ud af/finde frem til en pokemon-version af deres roller? Eller har folk et bud på en bedre populærkultur-reference? Du ved vel godt, at en afgørende regel er, at man ikke må kopiere noget at det moderator har skrevet - grund for diskvalifikation...? No no dr no 😂 For så tænker jeg, at jeg var blevet irettesat frem for hjulpet på vej. Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by duncan on May 2, 2020 19:36:34 GMT 1
Klokken er mange, og jeg skal desværre tidligt op. Så min stemme ender (i mangel på bedre grund) på et muligt forsøg på at afspore opklaringssnakken - det kan tolkes som mafiametode ifølge vores fælles gameguide 😁
VOTE: drno
Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 2, 2020 19:41:47 GMT 1
Klokken er mange, og jeg skal desværre tidligt op. Så min stemme ender (i mangel på bedre grund) på et muligt forsøg på at afspore opklaringssnakken - det kan tolkes som mafiametode ifølge vores fælles gameguide 😁 VOTE: drno Sendt fra min H9436 med Tapatalk Så stemmer jeg på dig som selvforsvar.. vote: duncan
|
|
|
Post by Admin on May 2, 2020 19:42:41 GMT 1
Stemmeopdatering: Drno: 1 Duncan: 1
|
|
|
Post by drno on May 2, 2020 20:03:05 GMT 1
Der er mange, der lusker rundt uden at sige noget... Det gør mig seriøst utryg!
|
|
|
Post by drno on May 2, 2020 20:07:36 GMT 1
Stemmeopdatering: Drno: 1 Duncan: 1 Hvad sker der i tilfælde af stemmelighed?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 20:08:54 GMT 1
Skal vi lade dem to råbe af hinanden, eller skal vi hænge en af dem? Hvis vi hænger er jeg mest på Duncan, for han stemte først på drno, og jeg tror mafiaen ville få mest ud af at myrde nogle på førstedagen.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 2, 2020 20:11:18 GMT 1
Der er mange der er stille....
|
|
|
Post by drno on May 2, 2020 20:16:44 GMT 1
Der er mange der er stille.... Er det så fordi de har tænkt sig at nakke nogen om natten?
|
|
|
Post by kratluskeren on May 2, 2020 20:17:30 GMT 1
Jeg føler ikke jeg har nok gode grunde til at stemme på nogen af dem pt
|
|
|
Post by drno on May 2, 2020 20:19:34 GMT 1
Der er mange der er stille.... Er det så fordi de har tænkt sig at nakke nogen om natten? Det er vel Mafiaen der har mest ud af at holde lav profil i starten.. ik?
|
|