|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 16:42:52 GMT 1
Lige nu er jeg faktisk på at hænge den meget hemmelige person, som kalder sig selv Tobias. Synes der er noget i den måde han clearer folk på, også selvom han har sagt at jeg er god. Så moderator, du har din første stemme: Jeg stemmer på at hænge Tobias. Ja, jeg ved, at mistanke var en risiko ved at skrive, men vi skal jo starte diskussionen et sted, og så er Søvis næsten det bedste udgangspunkt - han er den eneste, der FAKTISK har taget et valg, som vi kan forsøge at forholde os til. Det kan jeg sagtens følge dig i. Jeg ser bare en mulighed i din måde at argumentere på, for at kontrollere spillet fra starten. Man kan selvfølgelig sige noget af det samme om mig.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 16:44:22 GMT 1
Lige nu er jeg faktisk på at hænge den meget hemmelige person, som kalder sig selv Tobias. Synes der er noget i den måde han clearer folk på, også selvom han har sagt at jeg er god. Så moderator, du har din første stemme: Jeg stemmer på at hænge Tobias. Moderator gør opmærksom på, at hvis stemmen skal tælle, så skal der skrives Vote *indsæt navn*Og gerne tydeligt i beskeden for at gøre spillet overskueligt. Så vil jeg vente med at gøre min stemme offieciel. Så er der endnu ikke stemt på nogen.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 16:46:10 GMT 1
Lige nu er jeg faktisk på at hænge den meget hemmelige person, som kalder sig selv Tobias. Synes der er noget i den måde han clearer folk på, også selvom han har sagt at jeg er god. Så moderator, du har din første stemme: Jeg stemmer på at hænge Tobias. Moderator gør opmærksom på, at hvis stemmen skal tælle, så skal der skrives Vote *indsæt navn*Og gerne tydeligt i beskeden for at gøre spillet overskueligt. Jeg overvejer om alle har 1. fattet vi er i gang, 2. fundet ud af systemet herinde.
|
|
|
Post by Admin on May 2, 2020 16:49:11 GMT 1
Moderator gør opmærksom på, at hvis stemmen skal tælle, så skal der skrives Vote *indsæt navn*Og gerne tydeligt i beskeden for at gøre spillet overskueligt. Jeg overvejer om alle har 1. fattet vi er i gang, 2. fundet ud af systemet herinde. I så fald er folk velkomne til at stille spørgsmål enten herinde eller privat til mig på Messenger.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 16:50:13 GMT 1
Jeg overvejer om alle har 1. fattet vi er i gang, 2. fundet ud af systemet herinde. I så fald er folk velkomne til at stille spørgsmål enten herinde eller privat til mig på Messenger. Det kan selvfølgelig også meget vil være, at der bare er nogle luskede personer der sidder og er skumle og stille i hjørnerne, mens vi andre snakker os varme. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 2, 2020 16:51:10 GMT 1
Jeg tror ikke Søvis anser nogen af os som pro-werewolf spillere. I det hele taget tror jeg mest han ser os som børn der leger Nej men nogle er mere trænede i legen end andre, og én trænet ville sikkert være god som mafia, bare for at sikre lidt spilteknik MEn skal man være spilteknisk bedre for at være mafia? Hvis det holder med en 9:2-fordeling, så kræver det langt mere at være bybo, fordi rent statistisk er der en overvældende risiko for, at det vil være en uskyldig, der bliver hængt/som skal forsvare sig. I alle fald i starten. Sendt supercali-fra-gilisticexpialidocious med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 16:54:20 GMT 1
Nej men nogle er mere trænede i legen end andre, og én trænet ville sikkert være god som mafia, bare for at sikre lidt spilteknik MEn skal man være spilteknisk bedre for at være mafia? Hvis det holder med en 9:2-fordeling, så kræver det langt mere at være bybo, fordi rent statistisk er der en overvældende risiko for, at det vil være en uskyldig, der bliver hængt/som skal forsvare sig. I alle fald i starten. Sendt supercali-fra-gilisticexpialidocious med Tapatalk Jeg kunne faktisk mere forstille. Mig at han har ville gøre sit yderste for at vi ikke skulle kunne regne det ud, eller at han simpelt har taget vores navne, og så gjort det random. Men jeg tror stadig, at det er sværest at være mafia umiddelbart. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 2, 2020 16:54:34 GMT 1
I så fald er folk velkomne til at stille spørgsmål enten herinde eller privat til mig på Messenger. Det kan selvfølgelig også meget vil være, at der bare er nogle luskede personer der sidder og er skumle og stille i hjørnerne, mens vi andre snakker os varme. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Hver sin stil vel. - jeg synes, at det er sjovere at risikere lidt og så skrive aktivt (og potenielt have indflydelse).
|
|
|
Spil-tråd
May 2, 2020 17:04:19 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 2, 2020 17:04:19 GMT 1
Moderator gør opmærksom på, at hvis stemmen skal tælle, så skal der skrives Vote *indsæt navn*Og gerne tydeligt i beskeden for at gøre spillet overskueligt. Jeg overvejer om alle har 1. fattet vi er i gang, 2. fundet ud af systemet herinde. 3. Ærgrer sig over ikke at have valgt et LOL username... 😉
|
|
|
Post by whomeverassist on May 2, 2020 17:04:54 GMT 1
Det kan selvfølgelig også meget vil være, at der bare er nogle luskede personer der sidder og er skumle og stille i hjørnerne, mens vi andre snakker os varme. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Hver sin stil vel. - jeg synes, at det er sjovere at risikere lidt og så skrive aktivt (og potenielt have indflydelse). Det er svært når mange ikke har givet lyd fra sig endnu. Så stemmer vi lidt enten på en der har risikerer noget ved at sige noget, eller en der ikke har gjort noget mistænkeligt.
|
|
|
Spil-tråd
May 2, 2020 17:15:09 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 2, 2020 17:15:09 GMT 1
Hej alle sammen 😃
|
|
|
Post by tobias on May 2, 2020 17:17:36 GMT 1
Hver sin stil vel. - jeg synes, at det er sjovere at risikere lidt og så skrive aktivt (og potenielt have indflydelse). Det er svært når mange ikke har givet lyd fra sig endnu. Så stemmer vi lidt enten på en der har risikerer noget ved at sige noget, eller en der ikke har gjort noget mistænkeligt. Hvordan plejer første runde i werewolf at forløbe? Er det et helt random valg? Sendt fra København for 14 dage siden med PostNord
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 2, 2020 17:20:12 GMT 1
Moderator gør opmærksom på, at hvis stemmen skal tælle, så skal der skrives Vote *indsæt navn*Og gerne tydeligt i beskeden for at gøre spillet overskueligt. Jeg overvejer om alle har 1. fattet vi er i gang, 2. fundet ud af systemet herinde. Man kan se, at alle har været online i dag under members. Men det betyder selvfølgelig ikke, at de har fundet tråden
|
|
|
Spil-tråd
May 2, 2020 17:26:21 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 2, 2020 17:26:21 GMT 1
"Brug dagen på at få så mange oplysninger ud af folk, som muligt. Spørg dem, hvilken rolle, de har. Hvis det er tematisk setup, så spørg ind til det. (Tematisk setup handler om, at alle f.eks er Pokemoner. Så hvis nogen siger, at de er Koffing, så kunne der måske være en forbindelse til Team Rocket) Der er masser, man kan lære af hinanden den første dag."
Kan alle hitte ud af/finde frem til en pokemon-version af deres roller? Eller har folk et bud på en bedre populærkultur-reference?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 17:27:05 GMT 1
Det er svært når mange ikke har givet lyd fra sig endnu. Så stemmer vi lidt enten på en der har risikerer noget ved at sige noget, eller en der ikke har gjort noget mistænkeligt. Hvordan plejer første runde i werewolf at forløbe? Er det et helt random valg? Sendt fra København for 14 dage siden med PostNord Jeg husker det som, at werewolf giver det nogen gange lidt bedre mening, fordi folk afsløre sig selv med deres memik, men der har været en del spil, hvor der ikke er blevet hængt nogen første dag. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|