|
Spil-tråd
May 5, 2020 10:31:56 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 5, 2020 10:31:56 GMT 1
det virker lidt shady at en af dem der stemte på ham er død nu. Men igen det kunne være en taktik at få Stubbe til at se mistænksom ud., kom gerne med ideer hvis jeg overser noget Har vi fået oplyst, hvor mange illoyale, der er i spillet? Ellers er mit gæt, at der er tre tilbage. I går blev afstemning 4-4, hvor to valgte ikke at stemme. Jeg undrer mig over, at de illoyale ikke har påvirket udfaldet, så en loyal blev hængt (endnu). Det ville selvfølgelig sætte spotlyset på dem, der stemte en loyal ud. Men den gruppe vil formentlig også have en eller flere loyale. Måske der faktisk kun er to illoyale tilbage? Eller har pilen peget på to illoyale, så de har været interesserede i en uafgjort? Giver regnestykket mening for andre? 🤔
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 10:33:13 GMT 1
Mon Lie detector har været igang i nat og har noget at rapportere?? hvis vi da har sådan en rolle med.. og at det selvfølgelig ville være safe at åbne op for infoen..Who knows Hmm.. Den eneste måde jeg kan se det kan være safe for en Lie detector at give info uden at blive dræbt efterfølgende er hvis vi har en doctorrolle eller en bus driver på holdet, der kan "beskytte" vedkomne samme nat. Umiddelbart vil jeg foreslå at disse rolleindhavere ikke afslører sig selv af åbenlyse mafiatargetgrunde? Hvis vi bliver ved med ikke at "afsløre" os selv, så har vi heller ingen grund til at stole på hinanden, og så vinder mafiaen. Vi kan kun regne det her ud som gode, hvis vi har mere info. Mafiaen ved hvem der er onde og gode, og har sikkert også mere indsigt i hvad der er sket om natten end vi har, da de kan være blevet påvirket, men der tilgengæld ikke er nogen gode, som har. Givet ordentlig info om natten. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 10:40:09 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 10:40:09 GMT 1
Hmm.. Den eneste måde jeg kan se det kan være safe for en Lie detector at give info uden at blive dræbt efterfølgende er hvis vi har en doctorrolle eller en bus driver på holdet, der kan "beskytte" vedkomne samme nat. Umiddelbart vil jeg foreslå at disse rolleindhavere ikke afslører sig selv af åbenlyse mafiatargetgrunde? Hvis vi bliver ved med ikke at "afsløre" os selv, så har vi heller ingen grund til at stole på hinanden, og så vinder mafiaen. Vi kan kun regne det her ud som gode, hvis vi har mere info. Mafiaen ved hvem der er onde og gode, og har sikkert også mere indsigt i hvad der er sket om natten end vi har, da de kan være blevet påvirket, men der tilgengæld ikke er nogen gode, som har. Givet ordentlig info om natten. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Og man kan sige at hvis Lie detector kom frem, så kan Dengrimmeprins beskytte ham med hans rolle
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 10:41:36 GMT 1
Hvis vi bliver ved med ikke at "afsløre" os selv, så har vi heller ingen grund til at stole på hinanden, og så vinder mafiaen. Vi kan kun regne det her ud som gode, hvis vi har mere info. Mafiaen ved hvem der er onde og gode, og har sikkert også mere indsigt i hvad der er sket om natten end vi har, da de kan være blevet påvirket, men der tilgengæld ikke er nogen gode, som har. Givet ordentlig info om natten. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Og man kan sige at hvis Lie detector kom frem, så kan Dengrimmeprins beskytte ham med hans rolle Præcis! Eller en anden brugbar rolle. Please læs min lange besked, og hvis der er en paranoid Gun owner, så træd frem. Ellers må jeg regne med at du ikke findes. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 10:46:13 GMT 1
det virker lidt shady at en af dem der stemte på ham er død nu. Men igen det kunne være en taktik at få Stubbe til at se mistænksom ud., kom gerne med ideer hvis jeg overser noget Har vi fået oplyst, hvor mange illoyale, der er i spillet? Ellers er mit gæt, at der er tre tilbage. I går blev afstemning 4-4, hvor to valgte ikke at stemme. Jeg undrer mig over, at de illoyale ikke har påvirket udfaldet, så en loyal blev hængt (endnu). Det ville selvfølgelig sætte spotlyset på dem, der stemte en loyal ud. Men den gruppe vil formentlig også have en eller flere loyale. Måske der faktisk kun er to illoyale tilbage? Eller har pilen peget på to illoyale, så de har været interesserede i en uafgjort? Giver regnestykket mening for andre? 🤔 Det giver næsten ikke mening, at der skulle være 3 illoyale tilbage - i så fald ville der være 4 illoyale fra start (en illoyal er allerede død) og en fordeling med 4 illoyale og 7 loyale fra start, forekommer efter min mening excessive.
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 10:48:24 GMT 1
Og jeg mener selvfølgelig tsb og ikke det andet navn jeg sagde. Det var da noget vrøvl fra min side. Man bliver sku træt, når folk går rundt i ens hus og myrder hinanden. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk 😂 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 10:48:32 GMT 1
Hmm.. Den eneste måde jeg kan se det kan være safe for en Lie detector at give info uden at blive dræbt efterfølgende er hvis vi har en doctorrolle eller en bus driver på holdet, der kan "beskytte" vedkomne samme nat. Umiddelbart vil jeg foreslå at disse rolleindhavere ikke afslører sig selv af åbenlyse mafiatargetgrunde? Hvis vi bliver ved med ikke at "afsløre" os selv, så har vi heller ingen grund til at stole på hinanden, og så vinder mafiaen. Vi kan kun regne det her ud som gode, hvis vi har mere info. Mafiaen ved hvem der er onde og gode, og har sikkert også mere indsigt i hvad der er sket om natten end vi har, da de kan være blevet påvirket, men der tilgengæld ikke er nogen gode, som har. Givet ordentlig info om natten. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Siger du, at vi skal ofre en god??
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 10:51:20 GMT 1
Vi skal ikke nødvendigvis ofre nogen, udover mig selv, som vel og mærke har ofre sig selv rollen, men vi vinder og taber sammen, og lige nu er de gode meget dårlige til at spille som et hold, da vi ikke stoler på hinanden. Vi har ikke nogen grund til at stole på hinanden, da der er ingen der kommer med noget info, og alle kommer med beskyldninger.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 10:58:45 GMT 1
Hej alle. Ej hvor spændende altså. Jeg har lige en lille tale, så håber i gider læse med. 1. Jeg var i sidste ende den afgørende stemme igår, ikke whomeverassist så vidt jeg ved. 2. Jeg tror vitterligt også bare Toke var en nød. Han havde svært ved at finde ud af tråden. Det havde jeg også selv, så den vælger jeg sku at tro på. 3. Jeg vil meget gerne komme tilbage til paranoid Gun owner. Nu har jeg nemlig selv læst op på den og de andre, samt spurgt moderator. Der er i mit hoved ingen grund til at en paranoid Gun owner ikke skal gå frem fordi: 1. Der er ingen roller med som kan dræbe paranoid Gun owner (har tjekket og spurgt) Det vil sige personen er sikker om natten. 2. Så kunne vi forhåbentligt få clearet nogen. 3. Paranoid Gun owner dræber Aller der besøger dem, ikke bare de onde. Så hvis man er doctor eller watcher eller lignende og besøger paranoid Gun owner, så bliver man også skudt. Derfor beder jeg nu paranoid Gun owneren om at træde frem i lyset, hvis der skulle findes sådan en rolle. En hver der ikke kan se dette nu får min stemme i dag. Jeg er forresten selv bodyguard, så hvis nogen har en brugbar rolle i nat, så sig det, og så vil jeg overveje at beskytte dem. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg er enig, i at det giver mening at begynde med at åbne op hvem der er hvad på et tidspunkt. Men er det ikke lige tidligt nok? Vi har 'kun' to døde, hvoraf den ene succesfuldt var illoyal. Det er mere chance betonet selvfølgelig, men som også nævnt har vi ikke meget info fra nætterne endnu. Hvad hvis vi holder hesten, bare en enkelt nat endnu, og ser hvad vi kan få ud af denne? Der kræver så selvfølgelig at vi, i hvert fald nogle stykker kan blive enige om at udjævne nomineringer. Vote: none (Jeg er stadig mega mistænksom dog, på whomeverassist 😉) Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 5, 2020 11:32:47 GMT 1
Endnu en nat er overstået i det store Corleone-palæ. Alle vågner atter ved lyden af et brag, og folk skynder sig ud for at se hvem og hvordan! I den store hall ligger der til alles forfærdelse Don Vito Corleone død på det smukke marmorgulv importeret fra Sicilien. Overhovedet er faldet. Ved siden af ham ligger hans personlige pistol - uaffyret. Hvem end der fik ram på Donnen himself fik sneget sig ind på ham.
Vito Corleone - Kratluskeren - loyal - 1-shot Vigilante
Dagen er startet og slutter i morgen klokken 22.00. Jeg gentager i morgen d. 6/5 klokken 22.00.Moderator vil gerne gøre opmærksom på, at der er opdateringer i rollelisten, så der er blevet specificeret. Der er blevet læst op på flere af rollerne og der er blevet rettet i dem accordingly. We all make mistakes! Er der opstået en ny rolle, eller har den højtærede moderator haft lidt travlt? Under paranoid gun owner kan man nu også læse om en paranoid cop owner, og det lyder som en vild karakter - men jeg går ud fra, at det bare er en smutter?
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 11:40:51 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 11:40:51 GMT 1
Hej alle. Ej hvor spændende altså. Jeg har lige en lille tale, så håber i gider læse med. 1. Jeg var i sidste ende den afgørende stemme igår, ikke whomeverassist så vidt jeg ved. 2. Jeg tror vitterligt også bare Toke var en nød. Han havde svært ved at finde ud af tråden. Det havde jeg også selv, så den vælger jeg sku at tro på. 3. Jeg vil meget gerne komme tilbage til paranoid Gun owner. Nu har jeg nemlig selv læst op på den og de andre, samt spurgt moderator. Der er i mit hoved ingen grund til at en paranoid Gun owner ikke skal gå frem fordi: 1. Der er ingen roller med som kan dræbe paranoid Gun owner (har tjekket og spurgt) Det vil sige personen er sikker om natten. 2. Så kunne vi forhåbentligt få clearet nogen. 3. Paranoid Gun owner dræber Aller der besøger dem, ikke bare de onde. Så hvis man er doctor eller watcher eller lignende og besøger paranoid Gun owner, så bliver man også skudt. Derfor beder jeg nu paranoid Gun owneren om at træde frem i lyset, hvis der skulle findes sådan en rolle. En hver der ikke kan se dette nu får min stemme i dag. Jeg er forresten selv bodyguard, så hvis nogen har en brugbar rolle i nat, så sig det, og så vil jeg overveje at beskytte dem. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg er enig, i at det giver mening at begynde med at åbne op hvem der er hvad på et tidspunkt. Men er det ikke lige tidligt nok? Vi har 'kun' to døde, hvoraf den ene succesfuldt var illoyal. Det er mere chance betonet selvfølgelig, men som også nævnt har vi ikke meget info fra nætterne endnu. Hvad hvis vi holder hesten, bare en enkelt nat endnu, og ser hvad vi kan få ud af denne? Der kræver så selvfølgelig at vi, i hvert fald nogle stykker kan blive enige om at udjævne nomineringer. Vote: none (Jeg er stadig mega mistænksom dog, på whomeverassist 😉) Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg synes ligesom Dengrimmeprins at vi skal igang med at åbne op for vores roller, uden selvfølgelig at alle skal sige hvilken rolle de har, men i hvert fald sige et eller andet; måske har man info fra natten (jeg har i hvert fald desværre ikke noget info fra denne nat) eller man kan komme frem og sige hvis man er paranoid gun owner eller Lie detector (hvis man er Lie detector så kan Dengrimmeprins fx beskytte dig, som vi har noteret herinde). Jeg ved godt at nogle måske vil lyve, men vi må have et eller andet på banen for ellers vinder de onde. Og vi må være nogle flere der støtter op om Dengrimmeprins, fordi ellers er han for udsat hvis han er alene om at åbne op
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 11:42:36 GMT 1
Jeg er enig, i at det giver mening at begynde med at åbne op hvem der er hvad på et tidspunkt. Men er det ikke lige tidligt nok? Vi har 'kun' to døde, hvoraf den ene succesfuldt var illoyal. Det er mere chance betonet selvfølgelig, men som også nævnt har vi ikke meget info fra nætterne endnu. Hvad hvis vi holder hesten, bare en enkelt nat endnu, og ser hvad vi kan få ud af denne? Der kræver så selvfølgelig at vi, i hvert fald nogle stykker kan blive enige om at udjævne nomineringer. Vote: none (Jeg er stadig mega mistænksom dog, på whomeverassist 😉) Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg synes ligesom Dengrimmeprins at vi skal igang med at åbne op for vores roller, uden selvfølgelig at alle skal sige hvilken rolle de har, men i hvert fald sige et eller andet; måske har man info fra natten (jeg har i hvert fald desværre ikke noget info fra denne nat) eller man kan komme frem og sige hvis man er paranoid gun owner eller Lie detector (hvis man er Lie detector så kan Dengrimmeprins fx beskytte dig, som vi har noteret herinde). Jeg ved godt at nogle måske vil lyve, men vi må have et eller andet på banen for ellers vinder de onde. Og vi må være nogle flere der støtter op om Dengrimmeprins, fordi ellers er han for udsat hvis han er alene om at åbne op Hørt hørt! Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 11:43:19 GMT 1
Endnu en nat er overstået i det store Corleone-palæ. Alle vågner atter ved lyden af et brag, og folk skynder sig ud for at se hvem og hvordan! I den store hall ligger der til alles forfærdelse Don Vito Corleone død på det smukke marmorgulv importeret fra Sicilien. Overhovedet er faldet. Ved siden af ham ligger hans personlige pistol - uaffyret. Hvem end der fik ram på Donnen himself fik sneget sig ind på ham.
Vito Corleone - Kratluskeren - loyal - 1-shot Vigilante
Dagen er startet og slutter i morgen klokken 22.00. Jeg gentager i morgen d. 6/5 klokken 22.00.Moderator vil gerne gøre opmærksom på, at der er opdateringer i rollelisten, så der er blevet specificeret. Der er blevet læst op på flere af rollerne og der er blevet rettet i dem accordingly. We all make mistakes! Er der opstået en ny rolle, eller har den højtærede moderator haft lidt travlt? Under paranoid gun owner kan man nu også læse om en paranoid cop owner, og det lyder som en vild karakter - men jeg går ud fra, at det bare er en smutter? Jeg kan ikke se at der er lavet om på rollen. Enten læser vi to noget forskelligt, eller også tror jeg du har misforstået den. Men prøv at spørge admin. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk thorkildfoged har helt ret, men det er rettet nu
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 11:51:01 GMT 1
Jeg er enig, i at det giver mening at begynde med at åbne op hvem der er hvad på et tidspunkt. Men er det ikke lige tidligt nok? Vi har 'kun' to døde, hvoraf den ene succesfuldt var illoyal. Det er mere chance betonet selvfølgelig, men som også nævnt har vi ikke meget info fra nætterne endnu. Hvad hvis vi holder hesten, bare en enkelt nat endnu, og ser hvad vi kan få ud af denne? Der kræver så selvfølgelig at vi, i hvert fald nogle stykker kan blive enige om at udjævne nomineringer. Vote: none (Jeg er stadig mega mistænksom dog, på whomeverassist 😉) Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg synes ligesom Dengrimmeprins at vi skal igang med at åbne op for vores roller, uden selvfølgelig at alle skal sige hvilken rolle de har, men i hvert fald sige et eller andet; måske har man info fra natten (jeg har i hvert fald desværre ikke noget info fra denne nat) eller man kan komme frem og sige hvis man er paranoid gun owner eller Lie detector (hvis man er Lie detector så kan Dengrimmeprins fx beskytte dig, som vi har noteret herinde). Jeg ved godt at nogle måske vil lyve, men vi må have et eller andet på banen for ellers vinder de onde. Og vi må være nogle flere der støtter op om Dengrimmeprins, fordi ellers er han for udsat hvis han er alene om at åbne op Jeg tror ikke det giver mening at bodyguard beskytter en paranoid gun owner. Fordi vedkommende jo kan beskytte sig selv om natten, skyder jo alle der er på besøg god eller ond
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 11:58:43 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 11:58:43 GMT 1
Jeg synes ligesom Dengrimmeprins at vi skal igang med at åbne op for vores roller, uden selvfølgelig at alle skal sige hvilken rolle de har, men i hvert fald sige et eller andet; måske har man info fra natten (jeg har i hvert fald desværre ikke noget info fra denne nat) eller man kan komme frem og sige hvis man er paranoid gun owner eller Lie detector (hvis man er Lie detector så kan Dengrimmeprins fx beskytte dig, som vi har noteret herinde). Jeg ved godt at nogle måske vil lyve, men vi må have et eller andet på banen for ellers vinder de onde. Og vi må være nogle flere der støtter op om Dengrimmeprins, fordi ellers er han for udsat hvis han er alene om at åbne op Jeg tror ikke det giver mening at bodyguard beskytter en paranoid gun owner. Fordi vedkommende jo kan beskytte sig selv om natten, skyder jo alle der er på besøg god eller ond Jeg mente kun at Lie Detector skal beskyttes, fordi vi havde skrevet om det et par beskeder før - undskyld hvis det var uklart, for ja man kan slet ikke beskytte paranoid gun owner, det kan ikke lade sig gøre
|
|