|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 11:59:15 GMT 1
Jeg synes ligesom Dengrimmeprins at vi skal igang med at åbne op for vores roller, uden selvfølgelig at alle skal sige hvilken rolle de har, men i hvert fald sige et eller andet; måske har man info fra natten (jeg har i hvert fald desværre ikke noget info fra denne nat) eller man kan komme frem og sige hvis man er paranoid gun owner eller Lie detector (hvis man er Lie detector så kan Dengrimmeprins fx beskytte dig, som vi har noteret herinde). Jeg ved godt at nogle måske vil lyve, men vi må have et eller andet på banen for ellers vinder de onde. Og vi må være nogle flere der støtter op om Dengrimmeprins, fordi ellers er han for udsat hvis han er alene om at åbne op Jeg tror ikke det giver mening at bodyguard beskytter en paranoid gun owner. Fordi vedkommende jo kan beskytte sig selv om natten, skyder jo alle der er på besøg god eller ond Jep, og jeg ville decideret blive skudt af personen, da det gælder som at jeg besøger dem. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 12:00:18 GMT 1
Jeg tror ikke det giver mening at bodyguard beskytter en paranoid gun owner. Fordi vedkommende jo kan beskytte sig selv om natten, skyder jo alle der er på besøg god eller ond Jep, og jeg ville decideret blive skudt af personen, da det gælder som at jeg besøger dem. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Præcis
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 12:07:07 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 12:07:07 GMT 1
Jep, og jeg ville decideret blive skudt af personen, da det gælder som at jeg besøger dem. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Præcis Jeg foreslog det nu heller ikke, skrev nu bare: (hvis man er Lie detector så kan Dengrimmeprins fx beskytte dig, som vi har noteret herinde).
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 12:08:27 GMT 1
Jeg tror ikke det giver mening at bodyguard beskytter en paranoid gun owner. Fordi vedkommende jo kan beskytte sig selv om natten, skyder jo alle der er på besøg god eller ond Jep, og jeg ville decideret blive skudt af personen, da det gælder som at jeg besøger dem. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Ses det også som et besøg, hvis en bus driver bytter rundt på paranoid gun owner og en anden og bus driveren derfor vil dø?
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 12:15:16 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 5, 2020 12:15:16 GMT 1
Nu har jeg været en tur i reglerne og har et par betragtninger med fra turen.
Ift. antal lyder fire illoyale fra start ganske rigtigt (som nogen påpegede) noget voldsomt. De var formentlig tre - og nu kun to.
Vi skal have mere info ud - men dog passe på med at vise hele vores setup.
Vi skal nemlig være OBS på, at der kan være en Rolestopper blandt de to illoyale, som vil kunne sætte beskytteres evner ud af spil. Derved kan fx en Bodyguard ikke beskytte en Lie Detector, der står frem (hvis Rolestopper altså er del af et koordineret angreb).
Der er måske vigtige ledetråd i detaljerne. I nat 'sneg' nogen sig ind på kratluskeren. Kan det ikke tolkes som om en beskytter blev sat ud af spillet?
Jeg har en nataktiv rolle til gavn for de loyale - men kan alle jo komme og påstå 😁
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 12:47:05 GMT 1
Endnu en nat er overstået i det store Corleone-palæ. Alle vågner atter ved lyden af et brag, og folk skynder sig ud for at se hvem og hvordan! I den store hall ligger der til alles forfærdelse Don Vito Corleone død på det smukke marmorgulv importeret fra Sicilien. Overhovedet er faldet. Ved siden af ham ligger hans personlige pistol - uaffyret. Hvem end der fik ram på Donnen himself fik sneget sig ind på ham.
Vito Corleone - Kratluskeren - loyal - 1-shot Vigilante
Dagen er startet og slutter i morgen klokken 22.00. Jeg gentager i morgen d. 6/5 klokken 22.00.Moderator vil gerne gøre opmærksom på, at der er opdateringer i rollelisten, så der er blevet specificeret. Der er blevet læst op på flere af rollerne og der er blevet rettet i dem accordingly. We all make mistakes! Hvis man ikke har fået en besked fra dig betyder det så at man stadig er det samme? Har du mulighed for at forklare det her spørgsmål? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 12:47:42 GMT 1
Hvis man ikke har fået en besked fra dig betyder det så at man stadig er det samme? Har du mulighed for at forklare det her spørgsmål? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk stubbeHar du mulighed for at forklare det her spørgsmål. Bare så du ikke missede det. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 12:48:44 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 12:48:44 GMT 1
Nu har jeg været en tur i reglerne og har et par betragtninger med fra turen. Ift. antal lyder fire illoyale fra start ganske rigtigt (som nogen påpegede) noget voldsomt. De var formentlig tre - og nu kun to. Vi skal have mere info ud - men dog passe på med at vise hele vores setup. Vi skal nemlig være OBS på, at der kan være en Rolestopper blandt de to illoyale, som vil kunne sætte beskytteres evner ud af spil. Derved kan fx en Bodyguard ikke beskytte en Lie Detector, der står frem (hvis Rolestopper altså er del af et koordineret angreb). Der er måske vigtige ledetråd i detaljerne. I nat 'sneg' nogen sig ind på kratluskeren. Kan det ikke tolkes som om en beskytter blev sat ud af spillet? Jeg har en nataktiv rolle til gavn for de loyale - men kan alle jo komme og påstå 😁 Ah god pointe.. hmm what to do
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 12:50:37 GMT 1
Jeg foreslog det nu heller ikke, skrev nu bare: (hvis man er Lie detector så kan Dengrimmeprins fx beskytte dig, som vi har noteret herinde). Jeg er måske lidt paranoid... men.. hvis dengrimmeprins' er illoyal mafia, så har han en klar interesse i at få evt. en Lie detector frem i lyset, hvilket hans selv-proclamering om at være Bodyguard er en ret snedig måde at gøre på ("du kan trygt stole på mig rødhætte"). Desuden hvis flertallet i går rent faktisk havde ret i at Stubbe er ond, så var det lige netop dengrimmeprins, der lige på faldrebbet fik redet ham - tilfældigt eller aftalt spil???
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 12:52:00 GMT 1
Hvis man ikke har fået en besked fra dig betyder det så at man stadig er det samme? Har du mulighed for at forklare det her spørgsmål? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Spørgsmålet er besvaret i privat besked til Stubbe. Så må det være op til ham at fortælle hvad det svar er.
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 12:57:20 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 12:57:20 GMT 1
Jeg foreslog det nu heller ikke, skrev nu bare: (hvis man er Lie detector så kan Dengrimmeprins fx beskytte dig, som vi har noteret herinde). Jeg er måske lidt paranoid... men.. hvis dengrimmeprins' er illoyal mafia, så har han en klar interesse i at få evt. en Lie detector frem i lyset, hvilket hans selv-proclamering om at være Bodyguard er en ret snedig måde at gøre på ("du kan trygt stole på mig rødhætte"). Desuden hvis flertallet i går rent faktisk havde ret i at Stubbe er ond, så var det lige netop dengrimmeprins, der lige på faldrebbet fik redet ham - tilfældigt eller aftalt spil??? VIRKELIG interessant! Man kan være bange for at det kunne være sådan noget, det er meget gennemtænkt. Men selvom jeg også kan tænke den tanke, har jeg lige p.t. stadig mere en fornemmelse af at Dengrimmeprins er loyal, men ja..
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 13:00:06 GMT 1
Jeg er stadig noget i tvivl om det er klogt allerede nu at offentliggøre vores roller. Er det ikke for usikkert, i forhold til at vi må regne med at nogen herinde formentligt er fulde af usandheder?
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 5, 2020 13:12:43 GMT 1
Jeg er stadig noget i tvivl om det er klogt allerede nu at offentliggøre vores roller. Er det ikke for usikkert, i forhold til at vi må regne med at nogen herinde formentligt er fulde af usandheder? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Enig
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 13:14:05 GMT 1
Jeg kan sagtens forstå mistanken på mig, jeg havde hundrede procent selv hængt mig hvis jeg var jer. Min rolle er heller ikke super vigtig, så hvis jeg dør går det nok. Jeg holder dog stadig fast i, at vi skal have noget info frem. Ellers famler vi i blinde, imens de onde kan se klart. Jeg er egentlig også begyndt at fortryde at jeg reddede Stubbe i går, da jeg i nat fandt ud af, at han var den der talte mest for, at paranoid Gun owner ikke skulle gå frem. Det synes jeg, som tidligere skrevet ikke giver mening. På det grundlag, vil jeg gerne åbne op for at det er Stubbe. Vote:stubbe
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 13:20:19 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 13:20:19 GMT 1
Jeg er stadig noget i tvivl om det er klogt allerede nu at offentliggøre vores roller. Er det ikke for usikkert, i forhold til at vi må regne med at nogen herinde formentligt er fulde af usandheder? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Okay men gør vi så som by for at vinde hvis vi ikke får info den slags info på bordet? Altså selvfølgelig vil illoyale-mafiaen lyve, men så må dem med evner, tjekke folk de mistænker om natten og så dermed give en melding om det næste dag. Det kan man selvfølgelig også gøre uden at afsløre roller inden man næste dag giver vigtig info om natten, men indtil videre er der bare ingen som kan give noget info om hvad der er sket de sidste par nætter. Og det kan selvfølgelig være fordi ingen ved noget, men ja.. ofte ønsker mafiaen ikke at der kommer info rundt i byen, fordi det stiller byen stærkere. Fx hvordan er Kratluskeren død? Hvor var kratluskeren henne for at skyde nogen, men blev i stedet “fanget” af en rolle(fx paranoid gun owner) og døde selv i stedet? Er der nogen der ved hvor Kratluskeren var henne? Var der i stedet en ond mafia som besøgte kratluskeren i nat og skød fordi de tænkte personen var loyal?
|
|