|
Post by whomeverassist on May 5, 2020 13:27:06 GMT 1
Jeg er stadig noget i tvivl om det er klogt allerede nu at offentliggøre vores roller. Er det ikke for usikkert, i forhold til at vi må regne med at nogen herinde formentligt er fulde af usandheder? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Okay men gør vi så som by for at vinde hvis vi ikke får info den slags info på bordet? Altså selvfølgelig vil illoyale-mafiaen lyve, men så må dem med evner, tjekke folk de mistænker om natten og så dermed give en melding om det næste dag. Det kan man selvfølgelig også gøre uden at afsløre roller inden man næste dag giver vigtig info om natten, men indtil videre er der bare ingen som kan give noget info om hvad der er sket de sidste par nætter. Og det kan selvfølgelig være fordi ingen ved noget, men ja.. ofte ønsker mafiaen ikke at der kommer info rundt i byen, fordi det stiller byen stærkere. Fx hvordan er Kratluskeren død? Hvor var kratluskeren henne for at skyde nogen, men blev i stedet “fanget” af en rolle(fx paranoid gun owner) og døde selv i stedet? Er der nogen der ved hvor Kratluskeren var henne? Var der i stedet en ond mafia som besøgte kratluskeren i nat og skød fordi de tænkte personen var loyal? Ja man må da regne med at de af os der har natroller, siger til hvis de finder ud af et eller andet. Så hvis folk ikke siger noget, er et vel fordi det er i byens interesse at de informationer ikke er offentlige endnu. Men enig. Vi ved at flere har roller, så tænker også at nogen må vide noget
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 13:28:00 GMT 1
Jeg er stadig noget i tvivl om det er klogt allerede nu at offentliggøre vores roller. Er det ikke for usikkert, i forhold til at vi må regne med at nogen herinde formentligt er fulde af usandheder? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Okay men gør vi så som by for at vinde hvis vi ikke får info den slags info på bordet? Altså selvfølgelig vil illoyale-mafiaen lyve, men så må dem med evner, tjekke folk de mistænker om natten og så dermed give en melding om det næste dag. Det kan man selvfølgelig også gøre uden at afsløre roller inden man næste dag giver vigtig info om natten, men indtil videre er der bare ingen som kan give noget info om hvad der er sket de sidste par nætter. Og det kan selvfølgelig være fordi ingen ved noget, men ja.. ofte ønsker mafiaen ikke at der kommer info rundt i byen, fordi det stiller byen stærkere. Fx hvordan er Kratluskeren død? Hvor var kratluskeren henne for at skyde nogen, men blev i stedet “fanget” af en rolle(fx paranoid gun owner) og døde selv i stedet? Er der nogen der ved hvor Kratluskeren var henne? Var der i stedet en ond mafia som besøgte kratluskeren i nat og skød fordi de tænkte personen var loyal? Godt tænkt. Måske skal man spørge admin, om det at kratluskeren blev fundet uden for et værelse, så skal tydes som, at ham selv var ude at lede. Og hvem ville kratluskeren i såfald dræbe? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 13:34:20 GMT 1
Okay men gør vi så som by for at vinde hvis vi ikke får info den slags info på bordet? Altså selvfølgelig vil illoyale-mafiaen lyve, men så må dem med evner, tjekke folk de mistænker om natten og så dermed give en melding om det næste dag. Det kan man selvfølgelig også gøre uden at afsløre roller inden man næste dag giver vigtig info om natten, men indtil videre er der bare ingen som kan give noget info om hvad der er sket de sidste par nætter. Og det kan selvfølgelig være fordi ingen ved noget, men ja.. ofte ønsker mafiaen ikke at der kommer info rundt i byen, fordi det stiller byen stærkere. Fx hvordan er Kratluskeren død? Hvor var kratluskeren henne for at skyde nogen, men blev i stedet “fanget” af en rolle(fx paranoid gun owner) og døde selv i stedet? Er der nogen der ved hvor Kratluskeren var henne? Var der i stedet en ond mafia som besøgte kratluskeren i nat og skød fordi de tænkte personen var loyal? Godt tænkt. Måske skal man spørge admin, om det at kratluskeren blev fundet uden for et værelse, så skal tydes som, at ham selv var ude at lede. Og hvem ville kratluskeren i såfald dræbe? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Al form for flavour er blot for at gøre det mere spændende for jer. Der skal IKKE tolkes andet ind i det end at Kratluskeren er død-død-død.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 13:34:59 GMT 1
Godt tænkt. Måske skal man spørge admin, om det at kratluskeren blev fundet uden for et værelse, så skal tydes som, at ham selv var ude at lede. Og hvem ville kratluskeren i såfald dræbe? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Al form for flavour er blot for at gøre det mere spændende for jer. Der skal IKKE tolkes andet ind i det end at Kratluskeren er død-død-død. Ok. Tak for info 😁 Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 13:37:24 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 13:37:24 GMT 1
Godt tænkt. Måske skal man spørge admin, om det at kratluskeren blev fundet uden for et værelse, så skal tydes som, at ham selv var ude at lede. Og hvem ville kratluskeren i såfald dræbe? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Al form for flavour er blot for at gøre det mere spændende for jer. Der skal IKKE tolkes andet ind i det end at Kratluskeren er død-død-død. Tak for info! Men udelukker det at vi kan få at vide om Kratluskeren døde hjemme eller ude ved en anden?? (Skal bare lige tjekke!)
|
|
|
Post by Admin on May 5, 2020 13:42:28 GMT 1
Al form for flavour er blot for at gøre det mere spændende for jer. Der skal IKKE tolkes andet ind i det end at Kratluskeren er død-død-død. Tak for info! Men udelukker det at vi kan få at vide om Kratluskeren døde hjemme eller ude ved en anden?? (Skal bare lige tjekke!) Den eneste reelle information I har er at Kratluskeren er død.
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 14:27:00 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 5, 2020 14:27:00 GMT 1
Hvis man ikke har fået en besked fra dig betyder det så at man stadig er det samme? Har du mulighed for at forklare det her spørgsmål? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Øh ja det kan jeg da godt... Moderator siger: der er nogen roller der er ændret på. Stubbe spørger: hvis moderator ikke har sendt en privat besked i samme tråd som man fik sin rolle i til at starte med, betyder det så at der ikke er nogen ændringer i ens rolle(jeg havde ikke fået en besked og ville vide om min rolle havde ændret sig) Moderatår skriver så i en PB til stubbe at det er rigtigt at hvis man ikle har fået en besked så er man stadig den samme som før.
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 14:27:42 GMT 1
Ok. Lad os åbne lidt op. Jeg er 60 % sikker på at Kratluskeren døde ude for eget hjem, og 40% sikkert på at det var ved eget initiativ. Men det er usikker information det her, baseret dels på et brudstykke af nat-information jeg har, samt hvad der bliver talt om her i tråden.
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 14:28:07 GMT 1
via mobile
vic likes this
Post by duncan on May 5, 2020 14:28:07 GMT 1
Mulige forløb for de foreløbige drab (tilføj/ret endelig, hvis jeg har overset noget):
A: flskgrd 1) han har angrebet Paranoid Gun Owner direkte 2) Buschaufføren har byttet om på PGO og målet 3) Buschaufføren har byttet om på flskgrd og målet 4) De illoyale har ramt en Nexus, som sendte drabet tilfældigt videre til flskgrd
Langt ude teori: 5) han var selv en Lightning Rod (og ingen Bodyguard eller læge var aktiveret (eller vedkommende blev blocket).
B: Kratluskeren 1) Er blevet ramt direkte uden beskyttelse 2) Blev beskyttet, men denne blev sat ud af kraft af Jailkeeper eller Role Stopper 3) Har selv opsøgt PGO 4) Opsøgte en andet mål, der blev byttet af Buschaufføren 5) De illoyale angreb Nexus direkte (igen?) - numerisk meget stor sandsynlighed for at ramme en loyal
Delkonklusioner: Det er usandsynligt, at nogen er Lightning Rod. Men da Doctor, PGO og Nexus er opdateret, kan de tre meget vel være del af spillet pt.
Bliver vi klogere, eller skal jeg flette næbet med (konspirations)teorierne? 🤓
|
|
|
Post by stubbe on May 5, 2020 14:40:56 GMT 1
Hvis kratluskeren blev slået ihjel fordi at han var ude og besøge nogen så ville de illoyale jo stadig have slået en anden ihjel i løbet af natten. Med mindre at den de gik efter var beskyttet af en læge, men detmest sansynlige statistisk set er vel at at blev slået ihjel af de illoyale?
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 14:48:46 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 14:48:46 GMT 1
Ok. Lad os åbne lidt op. Jeg er 60 % sikker på at Kratluskeren døde ude for eget hjem, og 40% sikkert på at det var ved eget initiativ. Men det er usikker information det her, baseret dels på et brudstykke af nat-information jeg har, samt hvad der bliver talt om her i tråden. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Uh spændende!!!
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 14:51:12 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 14:51:12 GMT 1
Mulige forløb for de foreløbige drab (tilføj/ret endelig, hvis jeg har overset noget): A: flskgrd 1) han har angrebet Paranoid Gun Owner direkte 2) Buschaufføren har byttet om på PGO og målet 3) Buschaufføren har byttet om på flskgrd og målet 4) De illoyale har ramt en Nexus, som sendte drabet tilfældigt videre til flskgrd Langt ude teori: 5) han var selv en Lightning Rod (og ingen Bodyguard eller læge var aktiveret (eller vedkommende blev blocket). B: Kratluskeren 1) Er blevet ramt direkte uden beskyttelse 2) Blev beskyttet, men denne blev sat ud af kraft af Jailkeeper eller Role Stopper 3) Har selv opsøgt PGO 4) Opsøgte en andet mål, der blev byttet af Buschaufføren 5) De illoyale angreb Nexus direkte (igen?) - numerisk meget stor sandsynlighed for at ramme en loyal Delkonklusioner: Det er usandsynligt, at nogen er Lightning Rod. Men da Doctor, PGO og Nexus er opdateret, kan de tre meget vel være del af spillet pt. Bliver vi klogere, eller skal jeg flette næbet med (konspirations)teorierne? 🤓 Fedt, brugbar ideer hvor vi af nogle af dem kan begynde at udelukke. Jeg tror også Doctor, PGO og Nexus er med i spillet
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 15:00:44 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 5, 2020 15:00:44 GMT 1
Mulige forløb for de foreløbige drab (tilføj/ret endelig, hvis jeg har overset noget): A: flskgrd 1) han har angrebet Paranoid Gun Owner direkte 2) Buschaufføren har byttet om på PGO og målet 3) Buschaufføren har byttet om på flskgrd og målet 4) De illoyale har ramt en Nexus, som sendte drabet tilfældigt videre til flskgrd Langt ude teori: 5) han var selv en Lightning Rod (og ingen Bodyguard eller læge var aktiveret (eller vedkommende blev blocket). B: Kratluskeren 1) Er blevet ramt direkte uden beskyttelse 2) Blev beskyttet, men denne blev sat ud af kraft af Jailkeeper eller Role Stopper 3) Har selv opsøgt PGO 4) Opsøgte en andet mål, der blev byttet af Buschaufføren 5) De illoyale angreb Nexus direkte (igen?) - numerisk meget stor sandsynlighed for at ramme en loyal Delkonklusioner: Det er usandsynligt, at nogen er Lightning Rod. Men da Doctor, PGO og Nexus er opdateret, kan de tre meget vel være del af spillet pt. Bliver vi klogere, eller skal jeg flette næbet med (konspirations)teorierne? 🤓 Jeg tror at nexus er i spil, men ikke nødvendigvis at vedkommende har været involveret i de 2 mord indtil videre, der står jo i beskrivelsen at det er powers der bliver redirected, så hvis de illoyale prøver at slå vedkpmmende ihjel om natten er det vel ikke en power som sådan? Måske kan moderator svare? Jeg tror at det mest sansynlige er at første nat var busdriver i spil og de illoyale endte derfor med at dræbe en af deres egne. I nat lykkedes det så for dem at få ram på deres egentlige mål.
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 15:08:56 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 5, 2020 15:08:56 GMT 1
Mulige forløb for de foreløbige drab (tilføj/ret endelig, hvis jeg har overset noget): A: flskgrd 1) han har angrebet Paranoid Gun Owner direkte 2) Buschaufføren har byttet om på PGO og målet 3) Buschaufføren har byttet om på flskgrd og målet 4) De illoyale har ramt en Nexus, som sendte drabet tilfældigt videre til flskgrd Langt ude teori: 5) han var selv en Lightning Rod (og ingen Bodyguard eller læge var aktiveret (eller vedkommende blev blocket). B: Kratluskeren 1) Er blevet ramt direkte uden beskyttelse 2) Blev beskyttet, men denne blev sat ud af kraft af Jailkeeper eller Role Stopper 3) Har selv opsøgt PGO 4) Opsøgte en andet mål, der blev byttet af Buschaufføren 5) De illoyale angreb Nexus direkte (igen?) - numerisk meget stor sandsynlighed for at ramme en loyal Delkonklusioner: Det er usandsynligt, at nogen er Lightning Rod. Men da Doctor, PGO og Nexus er opdateret, kan de tre meget vel være del af spillet pt. Bliver vi klogere, eller skal jeg flette næbet med (konspirations)teorierne? 🤓 Jeg tror at nexus er i spil, men ikke nødvendigvis at vedkommende har været involveret i de 2 mord indtil videre, der står jo i beskrivelsen at det er powers der bliver redirected, så hvis de illoyale prøver at slå vedkpmmende ihjel om natten er det vel ikke en power som sådan? Måske kan moderator svare? Jeg tror at det mest sansynlige er at første nat var busdriver i spil og de illoyale endte derfor med at dræbe en af deres egne. I nat lykkedes det så for dem at få ram på deres egentlige mål. Som jeg læser Lightning Rod-beskrivelsen (som Nexus er en modsætning til) indbefatter det også angreb.
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 15:12:55 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 5, 2020 15:12:55 GMT 1
Jeg tror at nexus er i spil, men ikke nødvendigvis at vedkommende har været involveret i de 2 mord indtil videre, der står jo i beskrivelsen at det er powers der bliver redirected, så hvis de illoyale prøver at slå vedkpmmende ihjel om natten er det vel ikke en power som sådan? Måske kan moderator svare? Jeg tror at det mest sansynlige er at første nat var busdriver i spil og de illoyale endte derfor med at dræbe en af deres egne. I nat lykkedes det så for dem at få ram på deres egentlige mål. Som jeg læser Lightning Rod-beskrivelsen (som Nexus er en modsætning til) indbefatter det også angreb. Ah ja det kan jeg godt se, i så fald disregard min tidligere melding
|
|