|
Post by tsb on May 5, 2020 15:14:56 GMT 1
Ok. Lad os åbne lidt op. Jeg er 60 % sikker på at Kratluskeren døde ude for eget hjem, og 40% sikkert på at det var ved eget initiativ. Men det er usikker information det her, baseret dels på et brudstykke af nat-information jeg har, samt hvad der bliver talt om her i tråden. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Det er rigtig Stubbe. Hvis mine 40% er korrekte, burde der have været to døde. Hmm... Det kan jeg ikke lige gennemskue. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 15:19:19 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 5, 2020 15:19:19 GMT 1
Den sjoveste forklaring på flskgrd ville faktisk være, at han er blevet omdirigeret til at angribe en illoyal PGO 😂
Jeg har i øvrigt fået bekræftet prinsens udlægning af PGO's evner. Wiki-reglerne åbner op for, at PGO kan blive dræbt, mens han/hun forsvarer sig, men i dette spil er vedkommende altså bulletproof (hvis vedkommende er med).
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 5, 2020 15:20:41 GMT 1
Mulige forløb for de foreløbige drab (tilføj/ret endelig, hvis jeg har overset noget): A: flskgrd 1) han har angrebet Paranoid Gun Owner direkte 2) Buschaufføren har byttet om på PGO og målet 3) Buschaufføren har byttet om på flskgrd og målet 4) De illoyale har ramt en Nexus, som sendte drabet tilfældigt videre til flskgrd Langt ude teori: 5) han var selv en Lightning Rod (og ingen Bodyguard eller læge var aktiveret (eller vedkommende blev blocket). B: Kratluskeren 1) Er blevet ramt direkte uden beskyttelse 2) Blev beskyttet, men denne blev sat ud af kraft af Jailkeeper eller Role Stopper 3) Har selv opsøgt PGO 4) Opsøgte en andet mål, der blev byttet af Buschaufføren 5) De illoyale angreb Nexus direkte (igen?) - numerisk meget stor sandsynlighed for at ramme en loyal Delkonklusioner: Det er usandsynligt, at nogen er Lightning Rod. Men da Doctor, PGO og Nexus er opdateret, kan de tre meget vel være del af spillet pt. Bliver vi klogere, eller skal jeg flette næbet med (konspirations)teorierne? 🤓 Virkelig god opsamling! Jeg tror dog ikke at B: 3-5 kan passe, da der så ville være mere end én død i nat, fordi de illoyale også har dræbt en - som Stubbe også skriver.
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 15:22:15 GMT 1
Vil det være en idé at få en cop på banen, som vi derefter beskytter. Der må være 2 afklarede for ham/ hende?
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 15:28:05 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 5, 2020 15:28:05 GMT 1
Mulige forløb for de foreløbige drab (tilføj/ret endelig, hvis jeg har overset noget): A: flskgrd 1) han har angrebet Paranoid Gun Owner direkte 2) Buschaufføren har byttet om på PGO og målet 3) Buschaufføren har byttet om på flskgrd og målet 4) De illoyale har ramt en Nexus, som sendte drabet tilfældigt videre til flskgrd Langt ude teori: 5) han var selv en Lightning Rod (og ingen Bodyguard eller læge var aktiveret (eller vedkommende blev blocket). B: Kratluskeren 1) Er blevet ramt direkte uden beskyttelse 2) Blev beskyttet, men denne blev sat ud af kraft af Jailkeeper eller Role Stopper 3) Har selv opsøgt PGO 4) Opsøgte en andet mål, der blev byttet af Buschaufføren 5) De illoyale angreb Nexus direkte (igen?) - numerisk meget stor sandsynlighed for at ramme en loyal Delkonklusioner: Det er usandsynligt, at nogen er Lightning Rod. Men da Doctor, PGO og Nexus er opdateret, kan de tre meget vel være del af spillet pt. Bliver vi klogere, eller skal jeg flette næbet med (konspirations)teorierne? 🤓 Virkelig god opsamling! Jeg tror dog ikke at B: 3-5 kan passe, da der så ville være mere end én død i nat, fordi de illoyale også har dræbt en - som Stubbe også skriver. Den udelukkelse kan jeg godt tilslutte mig 👍 Som Stubbe påpegede, virker det usandsynligt, at en loyal Doctor har valgt samme mål, som de illoyale angreb. Ikke umuligt, men usandsynligt.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 15:28:06 GMT 1
Busdriveren kan ikke have byttet om på pgo, da busdriveren så ville være død. Når busdriveren bytter om på nogen, gælder det som, at han besøger dem. Ingen kan besøge pgo uden at dø.
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 15:30:11 GMT 1
via mobile
vic likes this
Post by duncan on May 5, 2020 15:30:11 GMT 1
Virkelig god opsamling! Jeg tror dog ikke at B: 3-5 kan passe, da der så ville være mere end én død i nat, fordi de illoyale også har dræbt en - som Stubbe også skriver. Den udelukkelse kan jeg godt tilslutte mig 👍 Som Stubbe påpegede, virker det usandsynligt, at en loyal Doctor har valgt samme mål, som de illoyale angreb. Ikke umuligt, men usandsynligt. Vigtig viden fra admin: Bus driver kan ikke håndtere PGO. Det fjerner en stribe scenarier 😁
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 15:31:33 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 5, 2020 15:31:33 GMT 1
Busdriveren kan ikke have byttet om på pgo, da busdriveren så ville være død. Når busdriveren bytter om på nogen, gælder det som, at han besøger dem. Ingen kan besøge pgo uden at dø. Argh, der var jeg et minut for sent ude - men det er hermed dobbeltbekræftet 😊
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 15:35:33 GMT 1
via mobile
vic likes this
Post by duncan on May 5, 2020 15:35:33 GMT 1
Ny opsamling:
A: flskgrd 1) han har angrebet Paranoid Gun Owner direkte 2) - 3) Buschaufføren har byttet om på flskgrd og målet 4) De illoyale har ramt en Nexus, som sendte drabet tilfældigt videre til flskgrd
B: Kratluskeren 1) Er blevet ramt direkte uden beskyttelse 2) Blev beskyttet, men denne blev sat ud af kraft af Jailkeeper eller Role Stopper - eller en ombytning af buschaufføren 3) Har selv opsøgt PGO (usandsynlig) 4) - 5) De illoyale angreb Nexus direkte (igen?) - numerisk meget stor sandsynlighed for at ramme en loyal
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 16:09:48 GMT 1
Hvor usandsynligt at vigilante har opsøgt pgo, kommer vel an på om hvem pgo er, hvis nogen. Hvis den person har opført sig skummelt, så giver det da fin mening at prøve at slå ham ihjel som vigilante. Jeg tror nu mest bare, at de onde har dræbt ham.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 16:19:38 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 5, 2020 16:19:38 GMT 1
Ok. Lad os åbne lidt op. Jeg er 60 % sikker på at Kratluskeren døde ude for eget hjem, og 40% sikkert på at det var ved eget initiativ. Men det er usikker information det her, baseret dels på et brudstykke af nat-information jeg har, samt hvad der bliver talt om her i tråden. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Det er rigtig Stubbe. Hvis mine 40% er korrekte, burde der have været to døde. Hmm... Det kan jeg ikke lige gennemskue. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Har du gjort nogle lignende observationer fra den første nat? 🙂
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 18:34:11 GMT 1
Jeg synes stadig det er lidt mærkeligt at der ikke er mere info fra natten. Tænker at der må være nogen ud over tsb der har set noget. Et eller andet.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 5, 2020 19:39:52 GMT 1
Jeg synes stadig det er lidt mærkeligt at der ikke er mere info fra natten. Tænker at der må være nogen ud over tsb der har set noget. Et eller andet. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Enig. duncan, min observation er baseret på begge nætters begivenheder. Lige nu tror jeg at jeg tager standpunkt at vente en nat mere, og se hvad der sker, fordi det er så stor forsigtighed i tråden, måske også fra de illoyale. Samt at min udmelding ikke fødte flere med sig, det havde jeg nok regnet med... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 20:09:22 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 20:09:22 GMT 1
Jeg synes stadig det er lidt mærkeligt at der ikke er mere info fra natten. Tænker at der må være nogen ud over tsb der har set noget. Et eller andet. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Enig. duncan, min observation er baseret på begge nætters begivenheder. Lige nu tror jeg at jeg tager standpunkt at vente en nat mere, og se hvad der sker, fordi det er så stor forsigtighed i tråden, måske også fra de illoyale. Samt at min udmelding ikke fødte flere med sig, det havde jeg nok regnet med... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Ja, vi er stadig kun 3 som har meldt lidt men konkret ud om vores roller, det er lidt ærgerligt.. Hvis jeg havde noget at rapportere gjorde jeg det, men jeg var ikke det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Vi må se hvad der sker i morgen
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 5, 2020 20:49:24 GMT 1
Enig. duncan, min observation er baseret på begge nætters begivenheder. Lige nu tror jeg at jeg tager standpunkt at vente en nat mere, og se hvad der sker, fordi det er så stor forsigtighed i tråden, måske også fra de illoyale. Samt at min udmelding ikke fødte flere med sig, det havde jeg nok regnet med... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Ja, vi er stadig kun 3 som har meldt lidt men konkret ud om vores roller, det er lidt ærgerligt.. Hvis jeg havde noget at rapportere gjorde jeg det, men jeg var ikke det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Vi må se hvad der sker i morgen Når du siger du ikke var på det rigtige sted, så lyder det jo lidt som om du var et eller andet sted. Så du noget? Hvis du så nogen der ikke lavede noget, så kunne det jo pege på, at de var loyale. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|