|
Spil-tråd
May 5, 2020 21:05:04 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 21:05:04 GMT 1
Ja, vi er stadig kun 3 som har meldt lidt men konkret ud om vores roller, det er lidt ærgerligt.. Hvis jeg havde noget at rapportere gjorde jeg det, men jeg var ikke det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Vi må se hvad der sker i morgen Når du siger du ikke var på det rigtige sted, så lyder det jo lidt som om du var et eller andet sted. Så du noget? Hvis du så nogen der ikke lavede noget, så kunne det jo pege på, at de var loyale. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Ja jeg var et sted - men ulempen er at jeg ikke kan se hvad folk laver..så kan ikke engang svare på om de er hjemme eller ej, så kan ikke rigtig vide om nogle er loyale p.t. Så er desværre ikke til meget hjælp lige nu
|
|
|
Spil-tråd
May 5, 2020 21:09:56 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 5, 2020 21:09:56 GMT 1
Når du siger du ikke var på det rigtige sted, så lyder det jo lidt som om du var et eller andet sted. Så du noget? Hvis du så nogen der ikke lavede noget, så kunne det jo pege på, at de var loyale. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Ja jeg var et sted - men ulempen er at jeg ikke kan se hvad folk laver..så kan ikke engang svare på om de er hjemme eller ej, så kan ikke rigtig vide om nogle er loyale p.t. Så er desværre ikke til meget hjælp lige nu Omformulering: har ikke set eller hørt nogen lave noget, da jeg ikke har kunnet da muligheden ikke har været det, det er kun nogle ting jeg kan bruge min rolle til, sorry det er så forvirrende
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 0:56:57 GMT 1
Jeg kom lige til at tænke på noget. Hvis nu vi siger at der er en der har en informativ rolle, som har været bange for at sige noget endnu, i frygt for at blive myrdet, så kunne de komme frem med den rolle nu, og så beskytter jeg dem i nat. Hvis vi så siger, at I ikke tror på mig, så vil der jo så ske det, at den person bliver myrdet. Men i det at jeg overlever, så vil i så vide at jeg var ond, og kunne så hænge mig næste dag. Der er selvfølgelig muligheden for, at mafiaen så ikke vil target den person overhovedet, men så kan vi i det mindste få information ud fra den nat. Jeg tænker mest, at hvis der er en cop rolle, eller en tracker, og en af de har set ting de forhenværende to nætter, og også havde en nat til til at se noget, så havde vi en mulighed for at clearer helt op til tre loyale. Jeg håber det her giver nogenlunde mening, omen det er meget muligt at jeg har misset noget i min logik.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 6, 2020 7:43:51 GMT 1
Jeg kom lige til at tænke på noget. Hvis nu vi siger at der er en der har en informativ rolle, som har været bange for at sige noget endnu, i frygt for at blive myrdet, så kunne de komme frem med den rolle nu, og så beskytter jeg dem i nat. Hvis vi så siger, at I ikke tror på mig, så vil der jo så ske det, at den person bliver myrdet. Men i det at jeg overlever, så vil i så vide at jeg var ond, og kunne så hænge mig næste dag. Der er selvfølgelig muligheden for, at mafiaen så ikke vil target den person overhovedet, men så kan vi i det mindste få information ud fra den nat. Jeg tænker mest, at hvis der er en cop rolle, eller en tracker, og en af de har set ting de forhenværende to nætter, og også havde en nat til til at se noget, så havde vi en mulighed for at clearer helt op til tre loyale. Jeg håber det her giver nogenlunde mening, omen det er meget muligt at jeg har misset noget i min logik. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg synes det giver rigtig god mening, og en måde at komme videre på, inden det bliver nat, snart... 😱 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 7:54:20 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 6, 2020 7:54:20 GMT 1
Jeg kom lige til at tænke på noget. Hvis nu vi siger at der er en der har en informativ rolle, som har været bange for at sige noget endnu, i frygt for at blive myrdet, så kunne de komme frem med den rolle nu, og så beskytter jeg dem i nat. Hvis vi så siger, at I ikke tror på mig, så vil der jo så ske det, at den person bliver myrdet. Men i det at jeg overlever, så vil i så vide at jeg var ond, og kunne så hænge mig næste dag. Der er selvfølgelig muligheden for, at mafiaen så ikke vil target den person overhovedet, men så kan vi i det mindste få information ud fra den nat. Jeg tænker mest, at hvis der er en cop rolle, eller en tracker, og en af de har set ting de forhenværende to nætter, og også havde en nat til til at se noget, så havde vi en mulighed for at clearer helt op til tre loyale. Jeg håber det her giver nogenlunde mening, omen det er meget muligt at jeg har misset noget i min logik. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg synes det giver rigtig god mening, og en måde at komme videre på, inden det bliver nat, snart... 😱 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg er enig, rigtig god idé!
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 8:03:59 GMT 1
via mobile
Post by duncan on May 6, 2020 8:03:59 GMT 1
Jeg synes det giver rigtig god mening, og en måde at komme videre på, inden det bliver nat, snart... 😱 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg er enig, rigtig god idé! Jeg tilslutter mig koret - forhåbentlig bliver vi klogere, måske bliver vi bare mere forvirrede. Men hellere prøve nogle ting af, end at satse på endnu et heldigt illoyal-fejlskud. Spørgsmålet er bare, om folk overhoved har brugbar info endnu (det har jeg fx ikke) - og om vi tør spille med åbne kort, når de illoyale kigger med.
|
|
|
Post by tsb on May 6, 2020 8:18:25 GMT 1
Jeg er enig, rigtig god idé! Jeg tilslutter mig koret - forhåbentlig bliver vi klogere, måske bliver vi bare mere forvirrede. Men hellere prøve nogle ting af, end at satse på endnu et heldigt illoyal-fejlskud. Spørgsmålet er bare, om folk overhoved har brugbar info endnu (det har jeg fx ikke) - og om vi tør spille med åbne kort, når de illoyale kigger med. Også enig i det, men vi kan også starte let. Hvis een vil stå frem og sige at vedkommende har en informationsrolle, og gerne vil beskyttes i nat. Så efter nattens begivenheder kan vedkommende give mere info, der forhåbentlig håber mening. Vi er dog stadig videre i spillet... Jeg har IKKE en Informations rolle. Det er jo også en form for information. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 6, 2020 8:20:04 GMT 1
Jeg synes dengrimmeprins forslag var mega lækkert, fordi han har skabt fremdrift i spillet med sit forslag. Håber at bare en, vil følge trop, og bede om beskyttelse til gengæld for information. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 12:52:36 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 6, 2020 12:52:36 GMT 1
Jeg har heller ikke en informations rolle, vi skal huske at være opmærksomme på at der er en sansynlighed for at illoyale vil fake information for at mislede os, det er vel heller ikke udelukket at hvis nogen finder et stykke inkriminerende info om en person, så er der en mulighed for inflydelse både fra busdriver, lightningrod og nexus... TLDR: husk at være skeptisk over for information fra andre spillere, og fra egne powers.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 12:55:52 GMT 1
Jeg kan sige med sikkerhed, at der ikke er en lightning rod. Så havde Sunny ikke været død, medmindre at en mafia var blevet lightningrod, hvilket havde været unfair for mafiaen. Jeg regner heller ikke længere med, at der er en pgo, da jeg ikke længere kan se en grund til, at den person ikke skulle træde frem.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 12:57:52 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 6, 2020 12:57:52 GMT 1
Skal vi stemme på at lynche nogen i aften eller føler folk at vi ikke ved nok? Jeg er blevet mindre skeptisk over for duncan end jeg var i går(men du er stadig ikke uden for mistanke😉)
Hvis stemningen er til en lille aftenlynching så skal jeg nok fortælle hvem jeg tænker og hvorfor, men jeg føler ikke at der er nogen grund til at lufte det endnu, vi kan jo trods alt alle læse det samme posts i dette forum, og med min rolle er der ingen mulighed for at jeg får info fra andre kilder.
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 13:08:40 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 6, 2020 13:08:40 GMT 1
Jeg kan sige med sikkerhed, at der ikke er en lightning rod. Så havde Sunny ikke været død, medmindre at en mafia var blevet lightningrod, hvilket havde været unfair for mafiaen. Jeg regner heller ikke længere med, at der er en pgo, da jeg ikke længere kan se en grund til, at den person ikke skulle træde frem. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Fair point med det første. Men jeg mener stadig at der er god grund til at pgo ikke skal identificere sig selv. Eksempel: mafia angriber nexus første aften, og deres kill bliver redirected til sunny(pgo stadig unknown for illoyale) eller redirected til pgo(pgo stadig unknown for illoyale) Så længe der stadig er en mulighed for at pgo er en anden end de illoyale besøgte den første aften synes jeg at vedkommende skal forblive anonym. (PS. Jeg undrer mig dog over at en af de illoyale ikke har prøvet at tage æren for det for at forsøge at give sig selv helle) (PPS. Hvis nogen står frem og kalder sig pgo nu stemmer jeg at vi hænger vedkommende)
|
|
|
Post by tsb on May 6, 2020 13:51:59 GMT 1
Jeg stemmer for ikke at hænge nogle i dag, men jeg synes det ville være fedt at beskytte en cop eller anden hvis nogle tør stå frem fx, for at se hvad der skete. Og på baggrund af det, beslutte hvem vi gerne vil hænge næste nat.
Det må give nogle clues næsten uanset hvad.
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 14:36:02 GMT 1
Jeg kan sige med sikkerhed, at der ikke er en lightning rod. Så havde Sunny ikke været død, medmindre at en mafia var blevet lightningrod, hvilket havde været unfair for mafiaen. Jeg regner heller ikke længere med, at der er en pgo, da jeg ikke længere kan se en grund til, at den person ikke skulle træde frem. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Fair point med det første. Men jeg mener stadig at der er god grund til at pgo ikke skal identificere sig selv. Eksempel: mafia angriber nexus første aften, og deres kill bliver redirected til sunny(pgo stadig unknown for illoyale) eller redirected til pgo(pgo stadig unknown for illoyale) Så længe der stadig er en mulighed for at pgo er en anden end de illoyale besøgte den første aften synes jeg at vedkommende skal forblive anonym. (PS. Jeg undrer mig dog over at en af de illoyale ikke har prøvet at tage æren for det for at forsøge at give sig selv helle) (PPS. Hvis nogen står frem og kalder sig pgo nu stemmer jeg at vi hænger vedkommende) Problemet er, at hvis pgo ikke står frem, så er der ligeså stor sandsynlighed for at en bybo som en mafia besøger dem, og dør om natten. Faktisk højst sandsynligt større risiko for det, da der nok er flere gode end onde ude om natten. Så derfor risikerer vi hver nat, hvis der er en pgo, at miste to byboere. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 14:37:45 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 6, 2020 14:37:45 GMT 1
Jeg kan sige med sikkerhed, at der ikke er en lightning rod. Så havde Sunny ikke været død, medmindre at en mafia var blevet lightningrod, hvilket havde været unfair for mafiaen. Jeg regner heller ikke længere med, at der er en pgo, da jeg ikke længere kan se en grund til, at den person ikke skulle træde frem. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Fair point med det første. Men jeg mener stadig at der er god grund til at pgo ikke skal identificere sig selv. Eksempel: mafia angriber nexus første aften, og deres kill bliver redirected til sunny(pgo stadig unknown for illoyale) eller redirected til pgo(pgo stadig unknown for illoyale) Så længe der stadig er en mulighed for at pgo er en anden end de illoyale besøgte den første aften synes jeg at vedkommende skal forblive anonym. (PS. Jeg undrer mig dog over at en af de illoyale ikke har prøvet at tage æren for det for at forsøge at give sig selv helle) (PPS. Hvis nogen står frem og kalder sig pgo nu stemmer jeg at vi hænger vedkommende) Ja det er egentlig lidt mærkeligt at en illoyal ikke er stået frem og Claimet at være PGO... det havde været en mega god idé og fået fokus væk fra sig selv som illoyal
|
|