|
Spil-tråd
May 6, 2020 14:39:22 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 6, 2020 14:39:22 GMT 1
Fair point med det første. Men jeg mener stadig at der er god grund til at pgo ikke skal identificere sig selv. Eksempel: mafia angriber nexus første aften, og deres kill bliver redirected til sunny(pgo stadig unknown for illoyale) eller redirected til pgo(pgo stadig unknown for illoyale) Så længe der stadig er en mulighed for at pgo er en anden end de illoyale besøgte den første aften synes jeg at vedkommende skal forblive anonym. (PS. Jeg undrer mig dog over at en af de illoyale ikke har prøvet at tage æren for det for at forsøge at give sig selv helle) (PPS. Hvis nogen står frem og kalder sig pgo nu stemmer jeg at vi hænger vedkommende) Problemet er, at hvis pgo ikke står frem, så er der ligeså stor sandsynlighed for at en bybo som en mafia besøger dem, og dør om natten. Faktisk højst sandsynligt større risiko for det, da der nok er flere gode end onde ude om natten. Så derfor risikerer vi hver nat, hvis der er en pgo, at miste to byboere. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Rigtig god pointe, det er ret farligt for os loyale at det stadig er unknown hvem PGO er.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 14:39:35 GMT 1
Muligvis havde de, ligesom mange af os, misforstået rollen. Jeg ved ikke om folk i forvejen husker det, men alle er klar over at dagen varer 36 timer, og natten 12 ik? Spørger kun fordi jeg synes jeg har set nogle beskeder, der lød som om nogen havde glemt det.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 14:47:31 GMT 1
Jeg kom lige til at tænke på noget. Hvis nu vi siger at der er en der har en informativ rolle, som har været bange for at sige noget endnu, i frygt for at blive myrdet, så kunne de komme frem med den rolle nu, og så beskytter jeg dem i nat. Hvis vi så siger, at I ikke tror på mig, så vil der jo så ske det, at den person bliver myrdet. Men i det at jeg overlever, så vil i så vide at jeg var ond, og kunne så hænge mig næste dag. Der er selvfølgelig muligheden for, at mafiaen så ikke vil target den person overhovedet, men så kan vi i det mindste få information ud fra den nat. Jeg tænker mest, at hvis der er en cop rolle, eller en tracker, og en af de har set ting de forhenværende to nætter, og også havde en nat til til at se noget, så havde vi en mulighed for at clearer helt op til tre loyale. Jeg håber det her giver nogenlunde mening, omen det er meget muligt at jeg har misset noget i min logik. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg synes det giver rigtig god mening, og en måde at komme videre på, inden det bliver nat, snart... 😱 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Det gør det også langt hen af vejen.. Problemet er bare, at der kan være en rolle i spillet, hvor en hemmeligholdelse kan være afgørende for, at byen kan vinde. Eks. Enabler el. lynchee.. For meget generel rolleinfo dermed kunne give de illoyale nok info nok viden til at kunne udelukke og regne ud hvem der er hvad. Vi skal jo tænke på, at det nok er de illoyale der har det største overblik over hvad der er sket om natten.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 14:53:05 GMT 1
Jeg synes det giver rigtig god mening, og en måde at komme videre på, inden det bliver nat, snart... 😱 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Det gør det også langt hen af vejen.. Problemet er bare, at der kan være en rolle i spillet, hvor en hemmeligholdelse kan være afgørende for, at byen kan vinde. Eks. Enabler el. lynchee.. For meget generel rolleinfo dermed kunne give de illoyale nok info nok viden til at kunne udelukke og regne ud hvem der er hvad. Vi skal jo tænke på, at det nok er de illoyale der har det største overblik over hvad der er sket om natten. Du har lige præcis ret. De illoyale har meget info. Lige nu har vi intet. Vi var heldige at en af dem døde første nat, og vi ved at der ikke er en lightningrod, men det er også det. Lige nu kan jeg beskytte en. Hvis jeg ikke får den mulighed, så er det letteste for de onde bare at dræbe mig i nat. Hvis der så ikke er en doctor i spil, så er der, så vidt jeg husker, ikke længere nogle beskyttende roller, og så har de onde frit løb om natten. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 14:56:53 GMT 1
Der er forresten en del stille mennesker herinde igen. Har de noget de kunne tænke sig at sige? Har blandt andet ikke hørt fra tobias længe. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 6, 2020 14:57:59 GMT 1
Problemet er, at hvis pgo ikke står frem, så er der ligeså stor sandsynlighed for at en bybo som en mafia besøger dem, og dør om natten. Faktisk højst sandsynligt større risiko for det, da der nok er flere gode end onde ude om natten. Så derfor risikerer vi hver nat, hvis der er en pgo, at miste to byboere. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Rigtig god pointe, det er ret farligt for os loyale at det stadig er unknown hvem PGO er. Det kan vel egentligt også tænkes, at PGO'eren er illoyal - i så fald har de illoyale ingen interesse i at fortælle, hvem de er.. Hvis nu en cop, en tracker eller en anden loyal powerrolle fandt på at besøge vedkomne, så ville de illoyale få ramt på en ekstra loyal den nat!
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 15:03:01 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 6, 2020 15:03:01 GMT 1
Rigtig god pointe, det er ret farligt for os loyale at det stadig er unknown hvem PGO er. Det kan vel egentligt også tænkes, at PGO'eren er illoyal - i så fald har de illoyale ingen interesse i at fortælle, hvem de er.. Hvis nu en cop, en tracker eller en anden loyal powerrolle fandt på at besøge vedkomne, så ville de illoyale få ramt på en ekstra loyal den nat! Ja jeg har også spekuleret på om det var muligt at de illoyale kunne have en PGO. Men det er det så?? Altså hvilke roller kan de illoyale have? Det undrer mig
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 15:03:58 GMT 1
Rigtig god pointe, det er ret farligt for os loyale at det stadig er unknown hvem PGO er. Det kan vel egentligt også tænkes, at PGO'eren er illoyal - i så fald har de illoyale ingen interesse i at fortælle, hvem de er.. Hvis nu en cop, en tracker eller en anden loyal powerrolle fandt på at besøge vedkomne, så ville de illoyale få ramt på en ekstra loyal den nat! Tror ikke at pgo'en er illoyal, da det ville gøre det umiligt at tjekke personen om natten, men det kan da godt være. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 6, 2020 15:04:51 GMT 1
Det kan vel egentligt også tænkes, at PGO'eren er illoyal - i så fald har de illoyale ingen interesse i at fortælle, hvem de er.. Hvis nu en cop, en tracker eller en anden loyal powerrolle fandt på at besøge vedkomne, så ville de illoyale få ramt på en ekstra loyal den nat! Ja jeg har også spekuleret på om det var muligt at de illoyale kunne have en PGO. Men det er det så?? Altså hvilke roller kan de illoyale have? Det undrer mig Moderator ønsker lige at svare på det spiltekniske her: Mafiaen kan som udgangspunkt have alle rollerne.
|
|
|
Post by Admin on May 6, 2020 15:09:44 GMT 1
Stemmeopdatering:
Stubbe: 1 (dengrimmeprins)
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 15:13:11 GMT 1
Den stemme er fra meget tidligere i dag, men jeg holder fast i den. Mistanke ligger først og fremmest i, at stubbe gerne vil have pgo'en ikke afslører sig selv. Ud over det har han flere gange talt for, at rollerne skulle holde sig hemmelige, hvilket jeg stadig tror kun er til fordel for de onde. Ud over det har der generelt været mistanke mod Stubbe, men nu føler jeg at den rent faktisk er begrundet. Jeg sagde at jeg ville stemme på den der sagde at pgo'en ikke skulle stå frem. Som skrevet, så gjort. Og min mistanke til ham, er kun blevet større i løbet af dagen. Det er bare ærgerligt at jeg ikke kunne se det igår.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 6, 2020 15:31:39 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 6, 2020 15:31:39 GMT 1
Den stemme er fra meget tidligere i dag, men jeg holder fast i den. Mistanke ligger først og fremmest i, at stubbe gerne vil have pgo'en ikke afslører sig selv. Ud over det har han flere gange talt for, at rollerne skulle holde sig hemmelige, hvilket jeg stadig tror kun er til fordel for de onde. Ud over det har der generelt været mistanke mod Stubbe, men nu føler jeg at den rent faktisk er begrundet. Jeg sagde at jeg ville stemme på den der sagde at pgo'en ikke skulle stå frem. Som skrevet, så gjort. Og min mistanke til ham, er kun blevet større i løbet af dagen. Det er bare ærgerligt at jeg ikke kunne se det igår. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Og så var det der med at Kratluskeren døde efter at have stemt på Stubbe... den kan jeg ikke shake
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 6, 2020 15:33:13 GMT 1
Den stemme er fra meget tidligere i dag, men jeg holder fast i den. Mistanke ligger først og fremmest i, at stubbe gerne vil have pgo'en ikke afslører sig selv. Ud over det har han flere gange talt for, at rollerne skulle holde sig hemmelige, hvilket jeg stadig tror kun er til fordel for de onde. Ud over det har der generelt været mistanke mod Stubbe, men nu føler jeg at den rent faktisk er begrundet. Jeg sagde at jeg ville stemme på den der sagde at pgo'en ikke skulle stå frem. Som skrevet, så gjort. Og min mistanke til ham, er kun blevet større i løbet af dagen. Det er bare ærgerligt at jeg ikke kunne se det igår. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Og så var det der med at Kratluskeren døde efter at have stemt på Stubbe... den kan jeg ikke shake Der i det hele taget lidt for mange forskellige ting der har peget på ham. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 6, 2020 15:58:05 GMT 1
Ifølge mine informationer er duncan og stubbe loyale
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 6, 2020 16:02:40 GMT 1
... og beklager inaktivitet. Men jeg har holdt lidt tænkepause. Har ikke selv kunnet analysere mig frem til, hvem der så er relevante at mistænke som illoyale af den grund. Kom med jeres teorier, venner!
|
|