|
Post by stubbe on May 7, 2020 10:52:34 GMT 1
hvis det information som er kommet frem i dag passer, så betyder det sansynligvis at hvis tsb er pgo og er ansvarlig for at vi mistede en loyal på nat 2, at mafiaen har forsøgt at slå nogen ihjel og duncan har beskyttet dem?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 7, 2020 10:54:37 GMT 1
Ja, men vi havde så til gengæld ikke mistet kratluskeren. Anyway, fordi du også nævner at have dræbt anden nat, selvom det virker lidt usansynligt, men også netop derfor, vælger jeg at tro på dig. Dog skal det siges, at det er et super stærkt claim for en mafia, da der ikke er nogen der tør at tjekke dig nu.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 7, 2020 10:55:44 GMT 1
hvis det information som er kommet frem i dag passer, så betyder det sansynligvis at hvis tsb er pgo og er ansvarlig for at vi mistede en loyal på nat 2, at mafiaen har forsøgt at slå nogen ihjel og duncan har beskyttet dem? Lyder korrekt.
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 11:01:26 GMT 1
Ja, men vi havde så til gengæld ikke mistet kratluskeren. Anyway, fordi du også nævner at have dræbt anden nat, selvom det virker lidt usansynligt, men også netop derfor, vælger jeg at tro på dig. Dog skal det siges, at det er et super stærkt claim for en mafia, da der ikke er nogen der tør at tjekke dig nu. Jeg ved det, men modsat præcist også derfor jeg står frem. Lad være med at tjekke mig. Hvis stemmen i går aftes var faldet på at tjekke mig ud, ville jeg selvfølgelig have meldt ud der. Det skete heldigvis ikke... Altså at jeg blev tjekket. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by stubbe on May 7, 2020 11:10:24 GMT 1
Ja, men vi havde så til gengæld ikke mistet kratluskeren. Anyway, fordi du også nævner at have dræbt anden nat, selvom det virker lidt usansynligt, men også netop derfor, vælger jeg at tro på dig. Dog skal det siges, at det er et super stærkt claim for en mafia, da der ikke er nogen der tør at tjekke dig nu. Jeg ved det, men modsat præcist også derfor jeg står frem. Lad være med at tjekke mig. Hvis stemmen i går aftes var faldet på at tjekke mig ud, ville jeg selvfølgelig have meldt ud der. Det skete heldigvis ikke... Altså at jeg blev tjekket. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk nu da det er for sent vil jeg gerne stå frem med hvorfor jeg argumenterede så stærkt for at pgo IKKE skulle stå frem. i denne situation har pgo(hvis tsb taler sant) fuldkomment udtjent sin rolle og er nu kun en vanilla stemme til aftnens lynchninger, før du stod frem var der stadig en mulighed for at de illoyale kunne have troet at der var en nexus eller en busdriver involveret den første nat(hvilket jeg prøvede at overbevise dem om) yderligere kan vi loyale jo ikke være sikker på om det i virkeligheden er sandt at du er pgo og at det ikke er et spil fra en illoyal, der er kun 2 måder vi kan være sikre, og begge måder involverer at vi enten: risikerer at ofre en af vores stadig nyttige roller eller ofrer dig da den eneste nytteværdi der er tilbage nu er en stemme om aftenen
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 7, 2020 11:11:48 GMT 1
Ja, men vi havde så til gengæld ikke mistet kratluskeren. Anyway, fordi du også nævner at have dræbt anden nat, selvom det virker lidt usansynligt, men også netop derfor, vælger jeg at tro på dig. Dog skal det siges, at det er et super stærkt claim for en mafia, da der ikke er nogen der tør at tjekke dig nu. Jeg ved det, men modsat præcist også derfor jeg står frem. Lad være med at tjekke mig. Hvis stemmen i går aftes var faldet på at tjekke mig ud, ville jeg selvfølgelig have meldt ud der. Det skete heldigvis ikke... Altså at jeg blev tjekket. Hvordan ved du forresten at du har dræbt Sunny og Kratluskeren? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 7, 2020 11:13:32 GMT 1
tsbHvordan ved du, at du dræbte Sunny og Kratluskeren?
|
|
|
Post by stubbe on May 7, 2020 11:17:50 GMT 1
Ok. Lad os åbne lidt op. Jeg er 60 % sikker på at Kratluskeren døde ude for eget hjem, og 40% sikkert på at det var ved eget initiativ. Men det er usikker information det her, baseret dels på et brudstykke af nat-information jeg har, samt hvad der bliver talt om her i tråden. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Det er rigtig Stubbe. Hvis mine 40% er korrekte, burde der have været to døde. Hmm... Det kan jeg ikke lige gennemskue. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk jeg kunne rigtig godt tænke mig at du uddyber dette en lille smule, hvis du er pgo, hvordan så kun 60/40?
|
|
|
Post by stubbe on May 7, 2020 11:19:46 GMT 1
tsb Hvordan ved du, at du dræbte Sunny og Kratluskeren? en pgo ville modtage en besked om at man har haft affyret sin pistol i løbet af natten, men intet andet.
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 12:05:52 GMT 1
tsb Hvordan ved du, at du dræbte Sunny og Kratluskeren? en pgo ville modtage en besked om at man har haft affyret sin pistol i løbet af natten, men intet andet. Præcist, og da der kun var een død. Jeg står kun frem nu, fordi jeg som tidligere nævnt føler mig rimelig sikker på at de illoyale har styr på mig. Ellers er jeg enig, i at det ikke ville være klogt. Og ja, jeg er ren vanilje nu, i praksis. Procenterne var for at skubbe lidt til spillet, men uden at afsløre at jeg var pgo. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by stubbe on May 7, 2020 12:20:01 GMT 1
en pgo ville modtage en besked om at man har haft affyret sin pistol i løbet af natten, men intet andet. Præcist, og da der kun var een død. Jeg står kun frem nu, fordi jeg som tidligere nævnt føler mig rimelig sikker på at de illoyale har styr på mig. Ellers er jeg enig, i at det ikke ville være klogt. Og ja, jeg er ren vanilje nu, i praksis. Procenterne var for at skubbe lidt til spillet, men uden at afsløre at jeg var pgo. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk men hvorfor siger du at du er rimelig sikker? der er jo stadig muligheden for at de kunne tro at det var enten nexus eller busdriver der var skyld i den første aften.
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 12:38:12 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 12:38:12 GMT 1
Jeg har noget rigtig interessant at byde ind med! Afslører næsten min rolle nu men fuck det. Tsb kan IKKE være PGO da jeg besøgte ham sidste nat (ikke denne nat, men sidste) og jeg er ikke død endnu. Så skulle en roleblocker Block for Tsb men I doubt it? Vil I vide hvem jeg ellers har besøgt?
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 12:41:16 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 12:41:16 GMT 1
PS: har tidligere fået bekræftet af moderator at hvis jeg besøgte en PGO, så ville jeg dø.
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 12:46:30 GMT 1
PS: har tidligere fået bekræftet af moderator at hvis jeg besøgte en PGO, så ville jeg dø. Det er to muligheder. Enten er du blevet redirected, det kan en anden herinde be eller afkræfte... Eller også er du illoyal der nu forsøger at fucke up. Hvis ingen vil holde hånden over Vic og sige at de har viden om at der har været redirect på spil, må Vic være illoyal. Jeg er PGO. Eftersom jeg er til pynt nu, kan det selvfølgelig også være et play at lynche mig, så er det bekræftet, men I mister een loyal spiller som konsekvens selvfølgelig. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 12:48:01 GMT 1
Jeg undrer mig stadig over at det ikke bliver stillet spørgsmålstegn ved dengrimmeprins. Kan vi ikke få nogle ord om det? Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|