|
Post by stubbe on May 7, 2020 12:48:16 GMT 1
OK jeg har et forslag vi stemmer for at hænge tsb i dag, hvis tsb viser sig at være loyal så må vic jo være illoyal.
på den måde risikerer vi at komme til at hænge en loyal(men som dog nu i praksis kun er vanilla loyal) men samtidig får vi ram på en illoyal, statistisk set skulle det jo kunne betale sig at ofre en loyal for en illoyal hele spillet igennem og i sidste ende vinde.
|
|
|
Post by stubbe on May 7, 2020 12:50:44 GMT 1
PS: har tidligere fået bekræftet af moderator at hvis jeg besøgte en PGO, så ville jeg dø. Det er to muligheder. Enten er du blevet redirected, det kan en anden herinde be eller afkræfte... Eller også er du illoyal der nu forsøger at fucke up. Hvis ingen vil holde hånden over Vic og sige at de har viden om at der har været redirect på spil, må Vic være illoyal. Jeg er PGO. Eftersom jeg er til pynt nu, kan det selvfølgelig også være et play at lynche mig, så er det bekræftet, men I mister een loyal spiller som konsekvens selvfølgelig. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk en busdriver ville ikke kunne redicte pgo det fik vi afkræftet i går, så ville den der redirecter selv dø.
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 12:52:35 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 12:52:35 GMT 1
PS: har tidligere fået bekræftet af moderator at hvis jeg besøgte en PGO, så ville jeg dø. Det er to muligheder. Enten er du blevet redirected, det kan en anden herinde be eller afkræfte... Eller også er du illoyal der nu forsøger at fucke up. Hvis ingen vil holde hånden over Vic og sige at de har viden om at der har været redirect på spil, må Vic være illoyal. Jeg er PGO. Eftersom jeg er til pynt nu, kan det selvfølgelig også være et play at lynche mig, så er det bekræftet, men I mister een loyal spiller som konsekvens selvfølgelig. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Så må der være en blocker eller en redirector på spil, fordi jeg har besøgt dig og du havde ingen besøg den nat heller. Min mistanke er på det stærkeste på tsb nu, sorry. Håber der er nogle andre der kan af- eller bekræfte.
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 12:54:36 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 12:54:36 GMT 1
OK jeg har et forslag vi stemmer for at hænge tsb i dag, hvis tsb viser sig at være loyal så må vic jo være illoyal. på den måde risikerer vi at komme til at hænge en loyal(men som dog nu i praksis kun er vanilla loyal) men samtidig får vi ram på en illoyal, statistisk set skulle det jo kunne betale sig at ofre en loyal for en illoyal hele spillet igennem og i sidste ende vinde. God idé.
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 12:55:33 GMT 1
OK jeg har et forslag vi stemmer for at hænge tsb i dag, hvis tsb viser sig at være loyal så må vic jo være illoyal. på den måde risikerer vi at komme til at hænge en loyal(men som dog nu i praksis kun er vanilla loyal) men samtidig får vi ram på en illoyal, statistisk set skulle det jo kunne betale sig at ofre en loyal for en illoyal hele spillet igennem og i sidste ende vinde. Så længe andre ikke kan melde mere konkret ind, synes jeg faktisk det er en god idé. Lige ærgerligt det er mig der er ude, men ok, jeg er vanilje. Alternativet er i hvert fald, at de loyale der er tilbage, allesammen stoler på mig, og koncentrerer sig om at finde en illoyal i stedet for at diskutere mig yderligere. Sidst, ved jeg ikke om oplysningen kan bruges på en sådan måde, at en buschauffør kører en mulig illoyale hen til mig om natten? Det ville være smart, hvis det er muligt (Kan ikke lige overskue det), og når en illoyal mere dør, så er min rolle bekræftet, og kan forsøges gentaget. Op til jer nu. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 13:13:06 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 7, 2020 13:13:06 GMT 1
OK jeg har et forslag vi stemmer for at hænge tsb i dag, hvis tsb viser sig at være loyal så må vic jo være illoyal. på den måde risikerer vi at komme til at hænge en loyal(men som dog nu i praksis kun er vanilla loyal) men samtidig får vi ram på en illoyal, statistisk set skulle det jo kunne betale sig at ofre en loyal for en illoyal hele spillet igennem og i sidste ende vinde. Så længe andre ikke kan melde mere konkret ind, synes jeg faktisk det er en god idé. Lige ærgerligt det er mig der er ude, men ok, jeg er vanilje. Alternativet er i hvert fald, at de loyale der er tilbage, allesammen stoler på mig, og koncentrerer sig om at finde en illoyal i stedet for at diskutere mig yderligere. Sidst, ved jeg ikke om oplysningen kan bruges på en sådan måde, at en buschauffør kører en mulig illoyale hen til mig om natten? Det ville være smart, hvis det er muligt (Kan ikke lige overskue det), og når en illoyal mere dør, så er min rolle bekræftet, og kan forsøges gentaget. Op til jer nu. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Det tror jeg ikke er muligt på nogen måde, hvis en busdriver prøver at bytte om på pgo og en anden så vil busdriver dø. Men jeg synes at min tidligere ide er den bedste vej frem, så jeg vil starte: Vote: tsb Hvis andre har bedre ideer så fjerne jeg stemmen igen.
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 13:21:15 GMT 1
Så længe andre ikke kan melde mere konkret ind, synes jeg faktisk det er en god idé. Lige ærgerligt det er mig der er ude, men ok, jeg er vanilje. Alternativet er i hvert fald, at de loyale der er tilbage, allesammen stoler på mig, og koncentrerer sig om at finde en illoyal i stedet for at diskutere mig yderligere. Sidst, ved jeg ikke om oplysningen kan bruges på en sådan måde, at en buschauffør kører en mulig illoyale hen til mig om natten? Det ville være smart, hvis det er muligt (Kan ikke lige overskue det), og når en illoyal mere dør, så er min rolle bekræftet, og kan forsøges gentaget. Op til jer nu. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Det tror jeg ikke er muligt på nogen måde, hvis en busdriver prøver at bytte om på pgo og en anden så vil busdriver dø. Men jeg synes at min tidligere ide er den bedste vej frem, så jeg vil starte: Vote: tsb Hvis andre har bedre ideer så fjerne jeg stemmen igen. 😪. Men har ikke noget bedre play selv, og andre plays virker som sagt bedst, tror jeg, hvis de resterende loyale tror på mig. Alright. Mit og formentligt sidste play, som jeg har haft mistanke til længe. Vote: whomeverassist Største mistanke her ud over, for mig lige nu, er faktisk den grimme prins, da der bliver stille, synes jeg, hver gang jeg nævner ham, og han ikke endnu rigtig har skulle forsvare sig overhovedet... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 14:00:26 GMT 1
Det tror jeg ikke er muligt på nogen måde, hvis en busdriver prøver at bytte om på pgo og en anden så vil busdriver dø. Men jeg synes at min tidligere ide er den bedste vej frem, så jeg vil starte: Vote: tsb Hvis andre har bedre ideer så fjerne jeg stemmen igen. 😪. Men har ikke noget bedre play selv, og andre plays virker som sagt bedst, tror jeg, hvis de resterende loyale tror på mig. Alright. Mit og formentligt sidste play, som jeg har haft mistanke til længe. Vote: whomeverassist Største mistanke her ud over, for mig lige nu, er faktisk den grimme prins, da der bliver stille, synes jeg, hver gang jeg nævner ham, og han ikke endnu rigtig har skulle forsvare sig overhovedet... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg syntes tsb havde en tynd forklaring, og selvforsvar kommer dermed Vote: tsb
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 14:10:32 GMT 1
😪. Men har ikke noget bedre play selv, og andre plays virker som sagt bedst, tror jeg, hvis de resterende loyale tror på mig. Alright. Mit og formentligt sidste play, som jeg har haft mistanke til længe. Vote: whomeverassist Største mistanke her ud over, for mig lige nu, er faktisk den grimme prins, da der bliver stille, synes jeg, hver gang jeg nævner ham, og han ikke endnu rigtig har skulle forsvare sig overhovedet... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Jeg syntes tsb havde en tynd forklaring, og selvforsvar kommer dermed Vote: tsb Noooo.... quelle surprise... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 14:11:26 GMT 1
Jeg syntes tsb havde en tynd forklaring, og selvforsvar kommer dermed Vote: tsb Noooo.... quelle surprise... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 7, 2020 14:27:26 GMT 1
Vote:tsb Så må vi se hvad der sker.
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 14:41:41 GMT 1
Noooo vores doctor er død Har han mon reddet nogen i nat?? Hvis jeg forstår rollen korrekt, så dør doktoren ikke når han beskytter. Det er bodyguarden der gør det. Heraf min konklusion om at mafiaen er gået direkte efter Duncan. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Det vil jeg også formode!
|
|
|
Post by Admin on May 7, 2020 14:59:07 GMT 1
Stemmeopdatering: tsb: 3 (Whomeverassist, dengrimmeprins, stubbe) Whomeverassist 1 (tsb)
Hammervote = 5
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 15:28:33 GMT 1
Hurtig aftrykkerfinger der dengrimmeprins 😉 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 15:40:47 GMT 1
en pgo ville modtage en besked om at man har haft affyret sin pistol i løbet af natten, men intet andet. Præcist, og da der kun var een død. Jeg står kun frem nu, fordi jeg som tidligere nævnt føler mig rimelig sikker på at de illoyale har styr på mig. Ellers er jeg enig, i at det ikke ville være klogt. Og ja, jeg er ren vanilje nu, i praksis. Procenterne var for at skubbe lidt til spillet, men uden at afsløre at jeg var pgo. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Den forklaring tsb lyder bare dum..! Det ville have været en bedre forklaring, hvis det var fordi du ikke ville risikere en lynching. En PGO'er kan som bekendt kun slås ihjel ved lynching. Og som der står i spille rådene, så kan lige netop den rolle bruges som et effektivt "værn" mod at blive tjekket af de loyale... Jeg tror, at det er mere sandsynligt, at du har ventet med at sige det, fordi du ville være sikker på, at der ikke var andre, der claimede den rolle før du gjorde.
|
|