|
Spil-tråd
May 7, 2020 15:43:25 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 15:43:25 GMT 1
Som sagt, ud fra min egen informationsindsamling, så lyver du, Tsb. Kan ikke se hvorfor du skulle gøre det hvis du var loyal, og kan ikke se hvordan nogen skulle have sørget for at jeg ikke døde den nat jeg besøgte dig, og de andre siger ikke noget om at de har beskyttet mig eller noget, så skal lige til at sende min stemme på dig. Vi ved selvfølgelig ikke om Duncan har beskyttet mig den nat, men ville han så ikke selv dø den nat? Eller hvordan fungerer det?
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 15:45:35 GMT 1
Rip mig. Men sådan er det.
Jeg lyver ikke btw. 🙂
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 15:55:22 GMT 1
OK jeg har et forslag vi stemmer for at hænge tsb i dag, hvis tsb viser sig at være loyal så må vic jo være illoyal. på den måde risikerer vi at komme til at hænge en loyal(men som dog nu i praksis kun er vanilla loyal) men samtidig får vi ram på en illoyal, statistisk set skulle det jo kunne betale sig at ofre en loyal for en illoyal hele spillet igennem og i sidste ende vinde. Du må indrømme, stubbe, at det lyder en smule som noget en illoyal finde på at sige! Men jeg er nok også en del farvet af gårsdagens hændelser...
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 16:01:37 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 16:01:37 GMT 1
Jeg tror stadig whomeverassist er under mistanke, med mindre jeg har misset noget. Er der nogen særlig grund til at dengrimmeprins ikke er under mistanke? Kan i andre sige noget om det? Det ville være hårdt for os loyale hvis en illoyal ukritisk fik så stor en stemme blandt os loyale. Baseret på de sidste nætter, og i nat, tror jeg at min rolle er udspillet nu, og jeg træder derfor frem som nervøs pistol ejer. Det har selvfølgelig kun værdi, hvis I andre tror på mig. De første to nætter var dødsfaldene for min regning. Loyalt som illoyalt. I nat har jeg ikke været besøgt. Jeg træder frem, fordi jeg nu tror, var meget usikker i går, at de illoyale har fundet ud af hvem jeg er, da en af deres egne med god sandsynlighed er død ved mine hænder, og jeg derfor ikke har nogen reel spilværdi længere. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Tsb siger også her at han er skyld i begge drab, men da jeg besøgte ham var den nat som Kratluskeren døde, så jeg skulle have fået info at Kratluskeren var på besøg OG jeg skulle selv have været død. Ingen af de ting skete, så han må lyve for vildt
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 16:22:50 GMT 1
Præcist, og da der kun var een død. Jeg står kun frem nu, fordi jeg som tidligere nævnt føler mig rimelig sikker på at de illoyale har styr på mig. Ellers er jeg enig, i at det ikke ville være klogt. Og ja, jeg er ren vanilje nu, i praksis. Procenterne var for at skubbe lidt til spillet, men uden at afsløre at jeg var pgo. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Den forklaring tsb lyder bare dum..! Det ville have været en bedre forklaring, hvis det var fordi du ikke ville risikere en lynching. En PGO'er kan som bekendt kun slås ihjel ved lynching. Og som der står i spille rådene, så kan lige netop den rolle bruges som et effektivt "værn" mod at blive tjekket af de loyale... Jeg tror, at det er mere sandsynligt, at du har ventet med at sige det, fordi du ville være sikker på, at der ikke var andre, der claimede den rolle før du gjorde. Sorry. Siger bare tingene som jeg ser dem. 🙃 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 7, 2020 17:44:16 GMT 1
Men det ville også kræve, at kratluskeren have opsøgt tsb, den nat kratluskeren døde. Kratluskeren var 1-shot vigilante, som altså skulle have haft til formål at dræbe tsb, som stort set ikke havde været aktiv i tråden dengang. Der var ikke rejst mistanke om tsb, så vidt jeg husker. Og hvis vigilanten kun havde én chance for at dræbe, ville det så ikke være underligt at gå efter en der næsten ikke har været fremlagt mistanke imod så tidligt i spillet? Chancen for at ramme en loyal på det nat ville jo være enorm, fordi vi var 10 personer i spillet og sandsynligvis kun 1-2 illoyale. Jeg synes altså også, at tsb's forklaring falder fra hinanden nu.
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 17:50:22 GMT 1
Præcist, og da der kun var een død. Jeg står kun frem nu, fordi jeg som tidligere nævnt føler mig rimelig sikker på at de illoyale har styr på mig. Ellers er jeg enig, i at det ikke ville være klogt. Og ja, jeg er ren vanilje nu, i praksis. Procenterne var for at skubbe lidt til spillet, men uden at afsløre at jeg var pgo. Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Den forklaring tsb lyder bare dum..! Det ville have været en bedre forklaring, hvis det var fordi du ikke ville risikere en lynching. En PGO'er kan som bekendt kun slås ihjel ved lynching. Og som der står i spille rådene, så kan lige netop den rolle bruges som et effektivt "værn" mod at blive tjekket af de loyale... Jeg tror, at det er mere sandsynligt, at du har ventet med at sige det, fordi du ville være sikker på, at der ikke var andre, der claimede den rolle før du gjorde. Hmm.. jeg synes virkeligt det er svært at regne folk ud! Efter det der skete i går, er jeg blevet mere sikker på, at stubbe ikke har rent mel i posen... dog er der i dag blevet pustet en del ild i mine mistro til tsb... Min største mistanke omkring tsb lige nu er, at han ved at påstå han er Paranoid gun owner forsøger at dække over en anden rolle, som han ikke ønsker at afsløre... Sandsynligheden for at han er enten illoyal eller evt. lyncher gør, at jeg mener det er bedst for byen at give følgende stemme: Vote: tsb (Håber i den grad jeg har ret i mine antagelser)
|
|
|
Post by Admin on May 7, 2020 17:53:00 GMT 1
Stemmeopdatering: tsb: 4 (Whomeverassist, dengrimmeprins, stubbe, drno) Whomeverassist 1 (tsb)
Hammervote = 5
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 17:57:31 GMT 1
Men det ville også kræve, at kratluskeren have opsøgt tsb, den nat kratluskeren døde. Kratluskeren var 1-shot vigilante, som altså skulle have haft til formål at dræbe tsb, som stort set ikke havde været aktiv i tråden dengang. Der var ikke rejst mistanke om tsb, så vidt jeg husker. Og hvis vigilanten kun havde én chance for at dræbe, ville det så ikke være underligt at gå efter en der næsten ikke har været fremlagt mistanke imod så tidligt i spillet? Chancen for at ramme en loyal på det nat ville jo være enorm, fordi vi var 10 personer i spillet og sandsynligvis kun 1-2 illoyale. Jeg synes altså også, at tsb's forklaring falder fra hinanden nu. Kratluskeren havde et ret godt øje til mig, hvis jeg ikke husker forkert. Men der er een mere, jeg har glemt hvem, og er alligevel død om lidt, der hævder at have besøgt mig samme nat, uden at der skete noget. Jeg er vild med at jeg, nok en af de ret få der taler sandt lige nu, har en forklaring der falder fra hinanden. 😄 Glæder mig mega meget til at se hvem de sidste illoyale bastards er, på den anden side. 😃 Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 7, 2020 18:29:13 GMT 1
Skifter tilgengæld min over på kratluskeren. Jeg synes du har været meget på yderkanten af alle diskussioner, pustet til ilden, men uden rigtig at være med, hvilket næsten altid er en god taktik for de onde. Vote:kratluskeren Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg har da bare været spørgende til folks motiver for at finde ud af hvorfor de stemmer som de gør. Og så lige fucket up i hvorfor det var smart at holde gun owner hemmelig, den tager jeg gerne på mig og undskylder gevaldigt. Til gengæld tror jeg på tsb, så jeg skifter også min stemme. Jeg tror måske duncan har været så offensiv fordi han rent faktisk er loyal og bliver irriteret over at blive mistænkt så meget, det tror jeg er ret naturligt. Til gengæld så kunne en stemme på stubbe fra en illoyal fra starten af fjerne mistanken fra ham i lang tid. Og jeg synes den stemme fra flksgrd kom ret hurtigt og ud af det blå. Vote: Stubbe (Indtil videre, jeg synes det er svært og der er nogle gode for og imod) Kratluskeren har kun nævnt dig få gange og troede også på dig, så snart du dukkede op..
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 18:55:22 GMT 1
...og undskyld jeg har været en nød til at komme på. Har totalt misforstået hvordan det her fungerer, troet at her ikke skete en fis. Super! Intet problem...udover at du står til at skulle hænges pt Sådan da... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 19:12:58 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 19:12:58 GMT 1
Kan ikke lige se at der er noget der taler for ikke at stemme på Tsb (sorry), er der nogle last minute forklaringer der kan frikende ham, inden jeg stemmer?
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 19:13:59 GMT 1
Super! Intet problem...udover at du står til at skulle hænges pt Sådan da... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Men tsb.. Det indlæg vil jeg mene er en konstatering af, at det på daværende tidspunkt var det der var ved at ske... du havde 4 stemmer på dig, da du først gav lyd fra dig! Derudover er det rimelig koldt, som loyal 1-shot vigilante, at tage ud for at dræbe nogen så tidligt i spillet... Ikke umuligt nej, men noget urealistisk!
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 7, 2020 19:16:00 GMT 1
Kan ikke lige se at der er noget der taler for ikke at stemme på Tsb (sorry), er der nogle last minute forklaringer der kan frikende ham, inden jeg stemmer? Jeg kan ikke finde nogle. Skal vi gøre det sammen?
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 19:17:32 GMT 1
Sådan da... Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk Men tsb.. Det indlæg vil jeg mene er en konstatering af, at det på daværende tidspunkt var det der var ved at ske... du havde 4 stemmer på dig, da du først gav lyd fra dig! Derudover er det rimelig koldt, som loyal 1-shot vigilante, at tage ud for at dræbe nogen så tidligt i spillet... Ikke umuligt nej, men noget urealistisk! Godt spørgsmål. Men igen. En anden claimede at have besøgt mig samme nat uden at dø. Noget er der i hvert fald sket. Min fornemmelse var ikke at Kratluskeren frikendte mig, men fandt noget han styres var mere sandsynligt. Men altså... 🤷♂️ Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|