|
Post by tsb on May 7, 2020 19:18:45 GMT 1
Det var hyggeligt! Vi ses på den anden side. 😃
Håber i får dem, de illoyale murdering bastards...
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 19:24:05 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 19:24:05 GMT 1
Kan ikke lige se at der er noget der taler for ikke at stemme på Tsb (sorry), er der nogle last minute forklaringer der kan frikende ham, inden jeg stemmer? Jeg kan ikke finde nogle. Skal vi gøre det sammen? Ja lad os det! Jeg skriver en ny post 😊
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 19:24:52 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 19:24:52 GMT 1
Vote: tsb
|
|
|
Post by Admin on May 7, 2020 19:25:18 GMT 1
HAMMERTIME! DAGEN ER SLUT! OPDATERING FØLGER!
|
|
|
Post by Admin on May 7, 2020 19:28:37 GMT 1
En effektiv dag i Corleone-palæet er ovre. Der var meget information, der blev slynget rundt, men en ting er sikkert - ingen troede på Tom Hagen. Han blev slæbt ud på gårdspladsen og klynget op i æbletræet. Desværre for de loyale.
Tom Hagen - Paranoid Gun Owner - tsb - loyal er død.
Tusmørke gør, at alle må snakke indtil klokken 22.00, hvor natten starter.
|
|
|
Post by tsb on May 7, 2020 19:30:19 GMT 1
Så, ka jeg lære det, ka jeg. 😄
Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 19:34:38 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 19:34:38 GMT 1
Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke er død når jeg har besøgt tsb OG har fået bekræftet af moderator at alle ville dø ved at besøge ham, selvom vi var 2 samme nat. Jeg ledte efter en mulig forklaring, men ingen af os kunne se den, så hvad gør vi nu? Helt ærligt, så kan jeg ikke lige se hvad der er sket.
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 19:43:14 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 19:43:14 GMT 1
Kan det være en lightning rod, eller et eller andet? Jeg ved godt i sikkert alle mistænker mig nu, hvilket er forståeligt. Men jeg er loyal og jeg besøgte tsb forleden nat - han havde ikke besøg og jeg døde ikke ved at besøge ham. Kan der være nogen der har beskyttet mig den nat så jeg ikke døde? En blocker-rolle af en art som jeg også foreslog tidligere på dagen? Det ville også gøre sådan at jeg ville få en besked fra moderator om at der ingen besøg var, hvis en role-blocker blokerede for at jeg døde eller noget i den stil. Det kan være en forklaring.
|
|
|
Post by tobias on May 7, 2020 19:46:45 GMT 1
Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke er død når jeg har besøgt tsb OG har fået bekræftet af moderator at alle ville dø ved at besøge ham, selvom vi var 2 samme nat. Jeg ledte efter en mulig forklaring, men ingen af os kunne se den, så hvad gør vi nu? Helt ærligt, så kan jeg ikke lige se hvad der er sket. Jeg er lige ved at opdatere mig (38 sider ..shit!) og starter bagfra for lige at se, hvor vi er nået til, så undskyld, hvsi det fremgår andet sted: ME nhvornår besøgte du tsb og hvad er din rolle? (det lyder på dit indlæg som om du har offentligt gjort den, det er derfor jeg spørger)
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 19:49:30 GMT 1
Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke er død når jeg har besøgt tsb OG har fået bekræftet af moderator at alle ville dø ved at besøge ham, selvom vi var 2 samme nat. Jeg ledte efter en mulig forklaring, men ingen af os kunne se den, så hvad gør vi nu? Helt ærligt, så kan jeg ikke lige se hvad der er sket. Jeg kan umiddelbart se to mulige forklaringer.. den ene er en bus driver den anden er at du er Illoyal.
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 19:52:26 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 19:52:26 GMT 1
Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke er død når jeg har besøgt tsb OG har fået bekræftet af moderator at alle ville dø ved at besøge ham, selvom vi var 2 samme nat. Jeg ledte efter en mulig forklaring, men ingen af os kunne se den, så hvad gør vi nu? Helt ærligt, så kan jeg ikke lige se hvad der er sket. Jeg er lige ved at opdatere mig (38 sider ..shit!) og starter bagfra for lige at se, hvor vi er nået til, så undskyld, hvsi det fremgår andet sted: ME nhvornår besøgte du tsb og hvad er din rolle? (det lyder på dit indlæg som om du har offentligt gjort den, det er derfor jeg spørger) Haha helt i orden 😄 Ja kan ligeså godt sige præcis hvilken rolle jeg har: er watcher. Så jeg kan kun observere hvilke folk der besøger den person jeg besøger. Jeg besøgte tsb nr.2 nat (den nat kratluskeren døde) og der fik jeg besked om at ingen besøgte ham. Sig endelig til hvis du har andre spørgsmål. Jeg kan også afsløre hvilke andre jeg besøgte, hvis jeg bliver dræbt i nat: Tobias den første nat og der var ingen besøg. Stubbe i nat, og der var heller ingen besøg. 😊
|
|
|
Post by tobias on May 7, 2020 20:07:52 GMT 1
Jeg er lige ved at opdatere mig (38 sider ..shit!) og starter bagfra for lige at se, hvor vi er nået til, så undskyld, hvsi det fremgår andet sted: ME nhvornår besøgte du tsb og hvad er din rolle? (det lyder på dit indlæg som om du har offentligt gjort den, det er derfor jeg spørger) Haha helt i orden 😄 Ja kan ligeså godt sige præcis hvilken rolle jeg har: er watcher. Så jeg kan kun observere hvilke folk der besøger den person jeg besøger. Jeg besøgte tsb nr.2 nat (den nat kratluskeren døde) og der fik jeg besked om at ingen besøgte ham. Sig endelig til hvis du har andre spørgsmål. Jeg kan også afsløre hvilke andre jeg besøgte, hvis jeg bliver dræbt i nat: Tobias den første nat og der var ingen besøg. Stubbe i nat, og der var heller ingen besøg. 😊 Ah, super- hvis jeg forstår spillets mekanik rigtigt, så er det mig, der lidt tilfældigt har holdt dig i live (og derfor mig der er ansvarlig for tsb's død ved ikke have været tilstede og redde trådene ud), men jeg skal liiige tænke det igennem. Stay tuned!
|
|
|
Post by tobias on May 7, 2020 20:19:24 GMT 1
Vic, ja, det er mig, der holdt dig i live - du har nemlig ikke besøgt tsb; det var kratluskeren, der gjorde det *letter på buschaufførhatten*
|
|
|
Post by tobias on May 7, 2020 20:22:07 GMT 1
Vic, du besøgte mig den første nat, en anden end tsb den anden nat (men jeg ved ikke hvem) og en anden end stubbe i nat (men jeg ved ikke hvem).
|
|
|
Spil-tråd
May 7, 2020 20:28:45 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 7, 2020 20:28:45 GMT 1
Vic, ja, det er mig, der holdt dig i live - du har nemlig ikke besøgt tsb; det var kratluskeren, der gjorde det *letter på buschaufførhatten* Arh okay nu giver det hele mening!
|
|