|
Post by drno on May 7, 2020 20:33:08 GMT 1
Vic, du besøgte mig den første nat, en anden end tsb den anden nat (men jeg ved ikke hvem) og en anden end stubbe i nat (men jeg ved ikke hvem). Så det du siger er, at den info Vic har, kan vi bruge til absolut ingenting?!?
|
|
|
Post by tobias on May 7, 2020 20:38:05 GMT 1
Nu smider jeg lige det her ud her, selvom det kun kan bruges til noget, hvis en lie detector er tilstede eller hvis jeg bliver dræbt, men så har vi det at se tilbage til:
Jeg er overbevist om, at vic er loyal, for fra hendes perspektiv så var hun vitterligt hos tsb - der derfor i hendes øjne løj.
Hvis der er en lie detector til stede, så ville det være fornuftigt at kontrollere mit tidligere statement om at jeg er loyal, for det vil lige nu fortælle 1) at jeg er loyal, 2) at jeg er buschauffør, 3) at vic vitterligt troede, at hun var hos tsb, der derfor ikke kunne være paranoid gun owner, og deraf følgende 4) at vics udtaleser IKKE tyder på illoyalitet.
Det ville være et lie detect værd, synes jeg.
|
|
|
Post by tobias on May 7, 2020 20:41:55 GMT 1
Vic, du besøgte mig den første nat, en anden end tsb den anden nat (men jeg ved ikke hvem) og en anden end stubbe i nat (men jeg ved ikke hvem). Så det du siger er, at den info Vic har, kan vi bruge til absolut ingenting?!? Det kommer an på, om andre har meldt sig på banen - jeg har endnu ikke læst igennem - med hvad de har lært, for jeg ved hvem vic blev byttet med.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 21:00:16 GMT 1
Vic, du besøgte mig den første nat, en anden end tsb den anden nat (men jeg ved ikke hvem) og en anden end stubbe i nat (men jeg ved ikke hvem). Det er mystisk... I rollelisten ser det ud som om at busdriver VED hvem de bytter om på, men det lyder som om du ikke ved det? Har jeg misforstået, og kan du opklare det ?
|
|
|
Post by Admin on May 7, 2020 21:00:35 GMT 1
Godnat alle sammen!
Natten er startet og slutter i morgen klokken 10.00
|
|
|
Post by tobias on May 7, 2020 21:09:07 GMT 1
Vic, du besøgte mig den første nat, en anden end tsb den anden nat (men jeg ved ikke hvem) og en anden end stubbe i nat (men jeg ved ikke hvem). Det er mystisk... I rollelisten ser det ud som om at busdriver VED hvem de bytter om på, men det lyder som om du ikke ved det? Har jeg misforstået, og kan du opklare det ? Jeg ved, hvilke to spillere, jeg bytter om på, men jeg ved ikke, hvem de hver især besøger. Vic røg hen hvor kratluskeren havde tænkt sig at være, og kratlyskeren røg hen hvor vic havde tænkt sig at være. Det betyder - dyb indåndning - at vi ved, at kratluskeren har været hos tsb (hvor vic havde tænkt sig at være), men vi vi ved ikke, hvor kratluskeren VILLE have været - og derfor ved vi ikke, hvor vic var.
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 9:00:40 GMT 1
En hektisk dag i Corleone-palæet kunne kun slutte med en opklyngning i bedstemors æbletræ. Natten lod til at forløbe stille og roligt og de håbede måske alle sammen, at de illoyale havde opgivet deres forehavende, men nej. Et brag fra en pistol flåede alle ud af deres nattesøvn.
Endnu et familiemedlem er død.
Carmella Corleone - Bodyguard - loyal - Dengrimmeprins er død.
Dagen er startet og slutter i morgen klokken 22.00.
Hammervote er stadig i spil. Hammervote = 4
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 8, 2020 9:10:49 GMT 1
Jeg har i nat fået information om, at whomeverassist er illoyal. Er der nogen, der har byttet rundt eller på andre måder har grunde til, at vi ikke skal skynde os at hænge vedkommende?
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 9:14:52 GMT 1
Jeg byttede om på mig selv og dengrimmeprins i nat - jeg tror ikke, at han døde som bodyguard, jeg tror, at han blev offer for et forsøg på at få ram på mig.
Dengrimmeprins, hvis du læser med - beklager, jeg havde ikke nogen føling med dig, så det var lidt tilfældigt, at det var dig, jeg byttede med. Jeg ville ikke bytte med en, jeg aktivt mente var loyal.
Jeg føler mig overbevist om,at drno er illoyal, og jeg tror, at hun forsøgte at få mig nakket.
Jeg har ikke noget konkret bevis, jeg synes bare, at hun har skrevet med en "negativ energi" gennem hele spillet, og har haft mange stemmer på loyale.
Prøv at søg hendes indlæg frem alene, og løb dem igennem..
Edit: Trækker min stemme på drno i land i lyset af, hvad thorkild skriver.
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 9:15:56 GMT 1
Jeg har i nat fået information om, at whomeverassist er illoyal. Er der nogen, der har byttet rundt eller på andre måder har grunde til, at vi ikke skal skynde os at hænge vedkommende? Jeg byttede mig selv og den grimmeprins, så nej.
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 9:19:18 GMT 1
God formiddag venner. Jeg tjekkede drno i nat. Tilsyneladende loyal. Så nu er mine hovedmistænkte whomeverassist, tobias og måske stubbe igen... Thorkild, jeg byttede rundt på drno og vic natten efter kratluskerens død. Var det der, du undersøgte drno? For så var det vic du så.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 8, 2020 9:21:59 GMT 1
Jeg byttede om på mig selv og dengrimmeprins i nat - jeg tror ikke, at han døde som bodyguard, jeg tror, at han blev offer for et forsøg på at få ram på mig. Dengrimmeprins, hvis du læser med - beklager, jeg havde ikke nogen føling med dig, så det var lidt tilfældigt, at det var dig, jeg byttede med. Jeg ville ikke bytte med en, jeg aktivt mente var loyal. Jeg føler mig overbevist om,at drno er illoyal, og jeg tror, at hun forsøgte at få mig nakket. Jeg har ikke noget konkret bevis, jeg synes bare, at hun har skrevet med en "negativ energi" gennem hele spillet, og har haft mange stemmer på loyale. Prøv at søg hendes indlæg frem alene, og løb dem igennem.. Edit: Trækker min stemme på drno i land i lyset af, hvad thorkild skriver. Jeg er ikke illoyal, så jeg tror tobias spiller os lige nu! Jeg tror du har byttet om på mig og dig selv, og så har du selv eller din medskyldige skudt dengrimmeprins. Jeg undersøget den grimmeprins i nat for at få bekræftet hans rolle og fik at vide hans rolle var bodyguard, det kan jeg jo ikke få at vide hvis du bytter jer to om. Jeg tror Tobias lyver
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 8, 2020 9:23:15 GMT 1
God formiddag venner. Jeg tjekkede drno i nat. Tilsyneladende loyal. Så nu er mine hovedmistænkte whomeverassist, tobias og måske stubbe igen... Thorkild, jeg byttede rundt på drno og vic natten efter kratluskerens død. Var det der, du undersøgte drno? For så var det vic du så. Ja, det var 3. nat jeg undersøgte drno.
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 9:27:18 GMT 1
Jeg byttede om på mig selv og dengrimmeprins i nat - jeg tror ikke, at han døde som bodyguard, jeg tror, at han blev offer for et forsøg på at få ram på mig. Dengrimmeprins, hvis du læser med - beklager, jeg havde ikke nogen føling med dig, så det var lidt tilfældigt, at det var dig, jeg byttede med. Jeg ville ikke bytte med en, jeg aktivt mente var loyal. Jeg føler mig overbevist om,at drno er illoyal, og jeg tror, at hun forsøgte at få mig nakket. Jeg har ikke noget konkret bevis, jeg synes bare, at hun har skrevet med en "negativ energi" gennem hele spillet, og har haft mange stemmer på loyale. Prøv at søg hendes indlæg frem alene, og løb dem igennem.. Edit: Trækker min stemme på drno i land i lyset af, hvad thorkild skriver. Jeg er ikke illoyal, så jeg tror tobias spiller os lige nu! Jeg tror du har byttet om på mig og dig selv, og så har du selv eller din medskyldige skudt dengrimmeprins . Jeg undersøget den grimmeprins i nat for at få bekræftet hans rolle og fik at vide hans rolle var bodyguard, det kan jeg jo ikke få at vide hvis du bytter jer to om. Jeg tror Tobias lyver Det giver kun HALVT mening - hvis jeg var illoyal så ville jeg da overhovedet ikke nævne, at jeg byttede om på nogen, hvis jeg kunne. Så ville jeg lyve om at bytte om på nogen, hvis jeg IKKE kunne.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 8, 2020 9:30:39 GMT 1
Jeg er ikke illoyal, så jeg tror tobias spiller os lige nu! Jeg tror du har byttet om på mig og dig selv, og så har du selv eller din medskyldige skudt dengrimmeprins . Jeg undersøget den grimmeprins i nat for at få bekræftet hans rolle og fik at vide hans rolle var bodyguard, det kan jeg jo ikke få at vide hvis du bytter jer to om. Jeg tror Tobias lyver Det giver kun HALVT mening - hvis jeg var illoyal så ville jeg da overhovedet ikke nævne, at jeg byttede om på nogen, hvis jeg kunne. Så ville jeg lyve om at bytte om på nogen, hvis jeg IKKE kunne. Hvad mener du? Det ville være for risky ikke at sige noget når Vic er med i spillet. Så bliver du da netop nød til at sige noget så historierne, kan stykke sammen. Du langer ud og peger denne morgen, på alt der bevæger sig
|
|