|
Post by tobias on May 8, 2020 9:31:03 GMT 1
Thorkild, jeg byttede rundt på drno og vic natten efter kratluskerens død. Var det der, du undersøgte drno? For så var det vic du så. Ja, det var 3. nat jeg undersøgte drno. Hvis du tror på mig, så skal du tænke på drno som illoyal. Jeg har så småt læst gennem tråden, og jeg tror, at der er mange ting, der falder på plads for jer med viden om at jeg er buschauffør og at jeg byttede om på først vic og kratuskeren og så vic og drno, og så altså her til sidst mig selv og dengrimmeprins. Jeg har ikke bedre argumenter end læs det igennem med den ny viden og se, hvad der giver mest mening.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 8, 2020 9:33:26 GMT 1
Ja, det var 3. nat jeg undersøgte drno. Hvis du tror på mig, så skal du tænke på drno som illoyal. Jeg har så småt læst gennem tråden, og jeg tror, at der er mange ting, der falder på plads for jer med viden om at jeg er buschauffør og at jeg byttede om på først vic og kratuskeren og så vic og drno, og så altså her til sidst mig selv og dengrimmeprins. Jeg har ikke bedre argumenter end læs det igennem med den ny viden og se, hvad der giver mest mening. Jeg tænker bare det er belejligt at du i går lod os hænge en loyal, og så først kommer på nu med dine historier
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 9:34:59 GMT 1
Det giver kun HALVT mening - hvis jeg var illoyal så ville jeg da overhovedet ikke nævne, at jeg byttede om på nogen, hvis jeg kunne. Så ville jeg lyve om at bytte om på nogen, hvis jeg IKKE kunne. Hvad mener du? Det ville være for risky ikke at sige noget når Vic er med i spillet. Så bliver du da netop nød til at sige noget så historierne, kan stykke sammen. Du langer ud og peger denne morgen, på alt der bevæger sig Jeg er som sagt overbevist om, at dengrimmerpins ikkedøde som bodyguard men i mit sted, hvilket betyder, at I har besluttet jer for at have mig som næste mål. Det gode er, at hvis det lykkes jer, så bliver det bekræftet, at jeg er loyal og at både du og drno er illoyale - så I ryger med ned!
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 9:36:59 GMT 1
vote whomeverassist
|
|
|
Post by whomeverassist on May 8, 2020 9:37:15 GMT 1
Jeg har det fint med at sige at hvis du er loyal, så er jeg det ikke, og omvendt. Så får vi jo nok snart et navn clearet
|
|
|
Post by whomeverassist on May 8, 2020 9:37:33 GMT 1
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 9:37:34 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 8, 2020 9:37:34 GMT 1
Hvad mener du? Det ville være for risky ikke at sige noget når Vic er med i spillet. Så bliver du da netop nød til at sige noget så historierne, kan stykke sammen. Du langer ud og peger denne morgen, på alt der bevæger sig Jeg er som sagt overbevist om, at dengrimmerpins ikkedøde som bodyguard men i mit sted, hvilket betyder, at I har besluttet jer for at have mig som næste mål. Det gode er, at hvis det lykkes jer, så bliver det bekræftet, at jeg er loyal og at både du og drno er illoyale - så I ryger med ned! Jeg tror altså på dig Tobias - fordi det forklarer den nat du byttede rundt på mig og kratluskeren. Må lige gå lidt tilbage og læse tråden, men er også ret sikker på at whomeverassist er illoyal
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 9:38:00 GMT 1
Stemmeopdatering: Whomeverassist 1 (tobias) Tobias 1 (Whomeverassist)
Hammervote = 4
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 9:39:07 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 8, 2020 9:39:07 GMT 1
Har desuden besøgt stubbe i nat og igen ingen resultat. Er der nogen der har blocket ham eller noget, og hvad kan vi bruge denne info til; altså at han ikke har fået besøg.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 8, 2020 9:41:27 GMT 1
Har desuden besøgt stubbe i nat og igen ingen resultat. Er der nogen der har blocket ham eller noget, og hvad kan vi bruge denne info til; altså at han ikke har fået besøg. Skulle den ikke bare være redirectet?
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 9:49:36 GMT 1
Jeg er som sagt overbevist om, at dengrimmerpins ikkedøde som bodyguard men i mit sted, hvilket betyder, at I har besluttet jer for at have mig som næste mål. Det gode er, at hvis det lykkes jer, så bliver det bekræftet, at jeg er loyal og at både du og drno er illoyale - så I ryger med ned! Jeg tror altså på dig Tobias - fordi det forklarer den nat du byttede rundt på mig og kratluskeren. Må lige gå lidt tilbage og læse tråden, men er også ret sikker på at whomeverassist er illoyal Husk, hvis du tror på mig, så giver det mening at tro på thorkild også.
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 9:55:35 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 8, 2020 9:55:35 GMT 1
Jeg tror også på både torkild og tobias, og synes at det derfor giver god mening at whomeverassist er illoyal, og jeg har også stadig et øje på drno som jeg jo famøst forsøgte at snipe i forgårs...
Vote: whomeverassist
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 9:56:51 GMT 1
Stemmeopdatering: Whomeverassist 2 (tobias, stubbe) Tobias 1 (Whomeverassist)
Hammervote = 4
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 9:59:40 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 8, 2020 9:59:40 GMT 1
Har desuden besøgt stubbe i nat og igen ingen resultat. Er der nogen der har blocket ham eller noget, og hvad kan vi bruge denne info til; altså at han ikke har fået besøg. Skulle den ikke bare være redirectet? Kun hvis jeg var en nexus, hvilket jeg ikke er, og ej heller kan bevise... Men efter som at både bodyguard og doc er døde så kan jeg ligeså godt sige det... Jeg er busdriver enabler. Jeg kan intet selv, men busdriver virker ikke længere hvis jeg dør
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 9:59:45 GMT 1
Jeg har i nat fået information om, at whomeverassist er illoyal. Er der nogen, der har byttet rundt eller på andre måder har grunde til, at vi ikke skal skynde os at hænge vedkommende? Argument for at det er korrekt at whomever er illoyal: Whomever går direkte til at skyde skylden på mig, selvom det virker oplagt at whomever som loyal ville tro, at du simpelthen løj og at DU var illoyal. Men whomever VED at du ikke lyver, og at det ikke ville nytte noget. Hvis whomever IKKE vidste det, ville det oplagte være som udgangspunkt at antage, at du løj. Just saying.
|
|