|
Post by tobias on May 2, 2020 20:19:54 GMT 1
Skal vi lade dem to råbe af hinanden, eller skal vi hænge en af dem? Hvis vi hænger er jeg mest på Duncan, for han stemte først på drno, og jeg tror mafiaen ville få mest ud af at myrde nogle på førstedagen. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Hehe .. altså ... logikken er god nok - men var det ikke dig, der både var den første til at foreslå, at vi skulle myrde nogen, at til rent faktisk at stemme på nogen?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 20:19:58 GMT 1
Ellers lad de to komme med argumenter. Hvad siger i to, hvorfor stemte i på hinanden?
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 2, 2020 20:20:31 GMT 1
Skal vi lade dem to råbe af hinanden, eller skal vi hænge en af dem? Hvis vi hænger er jeg mest på Duncan, for han stemte først på drno, og jeg tror mafiaen ville få mest ud af at myrde nogle på førstedagen. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Den kan jeg godt være med på. Hvis han var en af de gode, kunne han jo bare gå i seng uden at stemme. Men hallo, der står mafia på tobias' billede?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 20:21:01 GMT 1
Er det så fordi de har tænkt sig at nakke nogen om natten? Det er vel Mafiaen der har mest ud af at holde lav profil i starten.. ik? Jo, men det kunne også være en taktik bare at få nogen ud, uden de helt store konsekvenser i starten, og så sige at det bare var for at stemme på en eller anden. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 2, 2020 20:21:09 GMT 1
Ellers lad de to komme med argumenter. Hvad siger i to, hvorfor stemte i på hinanden? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg tror, at Duncan gik i seng og lod det være op til Guderne.
|
|
|
Post by drno on May 2, 2020 20:22:15 GMT 1
Ellers lad de to komme med argumenter. Hvad siger i to, hvorfor stemte i på hinanden? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg har har temmelig meget givet min grund allerede - det var duncan der startede!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 2, 2020 20:23:45 GMT 1
Jeg tror, at Søvis som har castet os. Han er dramatiker af hjerte, trods alt. Ditlev tror jeg overvejende sandsynligt er bybo - jeg kan godt se ham gøre Ditlev så "plain" som muligt, og jeg tror af en eller anden grund ikke på Sonny som mafiaspiller. Der er for lidt don Corleone over Sunny til at Søvis kan se det for sig. Sascha er jo ond og ubehagelig uanset, om hun er bybo- eller mafia-spiller, så det er ikke til at sige.. og.. og ..hey, jeg ved egentligt ikke ,hvem der er med? Sendt fra Herodes til Pilatus med Tapatalk Kan I alle huske denneher...
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 20:24:23 GMT 1
Skal vi lade dem to råbe af hinanden, eller skal vi hænge en af dem? Hvis vi hænger er jeg mest på Duncan, for han stemte først på drno, og jeg tror mafiaen ville få mest ud af at myrde nogle på førstedagen. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Hehe .. altså ... logikken er god nok - men var det ikke dig, der både var den første til at foreslå, at vi skulle myrde nogen, at til rent faktisk at stemme på nogen? Det er helt korrekt, og det tænkte jeg også at der var nogen der ville sige på et tidspunkt. Jeg kan ikke sige så meget andet, end at jeg synes dine beskuer virkede til, at du forsøgte at få kontrol over spillet. Men du har helt ret, jeg var den første til at stemme på nogen. Synes bare ikke Duncan havde et argument for sin stemme, så jeg tænkte lidt at han prøvede at få en let en ind. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 2, 2020 20:28:38 GMT 1
Hehe .. altså ... logikken er god nok - men var det ikke dig, der både var den første til at foreslå, at vi skulle myrde nogen, at til rent faktisk at stemme på nogen? Det er helt korrekt, og det tænkte jeg også at der var nogen der ville sige på et tidspunkt. Jeg kan ikke sige så meget andet, end at jeg synes dine beskuer virkede til, at du forsøgte at få kontrol over spillet. Men du har helt ret, jeg var den første til at stemme på nogen. Synes bare ikke Duncan havde et argument for sin stemme, så jeg tænkte lidt at han prøvede at få en let en ind. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Altså som i som bybo får man ikke noget ud af at stemme på en tilfældig (på grund af dårlige odds), og hvis man stemmer ud fra mistanke, så er det i fælleskabets interesse at forklare mistanken? Det har du lidt ret i - det er faktisk det bedste argument, jeg er stødt på indtil videre. Lige nu læner jeg mig mod at pege på duncan - hvad fik han ud af den stemme..?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 20:30:30 GMT 1
Det er helt korrekt, og det tænkte jeg også at der var nogen der ville sige på et tidspunkt. Jeg kan ikke sige så meget andet, end at jeg synes dine beskuer virkede til, at du forsøgte at få kontrol over spillet. Men du har helt ret, jeg var den første til at stemme på nogen. Synes bare ikke Duncan havde et argument for sin stemme, så jeg tænkte lidt at han prøvede at få en let en ind. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Altså som i som bybo får man ikke noget ud af at stemme på en tilfældig (på grund af dårlige oddds), og hvis man stemmer ud fra mistanke, så er det i fælleskabets interesse at forklare mistanken? Ja det tænker jeg, for ellers virker det nemlig som om du bare vil myrde nogen, og de eneste der kan være sikker på at myrde nogen som de ved de ville få noget ud af på første dagen er mafiaen. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by kratluskeren on May 2, 2020 20:31:22 GMT 1
Det er helt korrekt, og det tænkte jeg også at der var nogen der ville sige på et tidspunkt. Jeg kan ikke sige så meget andet, end at jeg synes dine beskuer virkede til, at du forsøgte at få kontrol over spillet. Men du har helt ret, jeg var den første til at stemme på nogen. Synes bare ikke Duncan havde et argument for sin stemme, så jeg tænkte lidt at han prøvede at få en let en ind. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Altså som i som bybo får man ikke noget ud af at stemme på en tilfældig (på grund af dårlige oddds), og hvis man stemmer ud fra mistanke, så er det i fælleskabets interesse at forklare mistanken? Så det er pt kun en mafia der ville nævne en bestemt så tidligt?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 20:33:38 GMT 1
Altså som i som bybo får man ikke noget ud af at stemme på en tilfældig (på grund af dårlige oddds), og hvis man stemmer ud fra mistanke, så er det i fælleskabets interesse at forklare mistanken? Så det er pt kun en mafia der ville nævne en bestemt så tidligt? Uden et argument, ja det tror jeg. Men samtidig kunne det også være en "det er første dag og der skal ske noget ting" Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 2, 2020 20:35:14 GMT 1
Altså som i som bybo får man ikke noget ud af at stemme på en tilfældig (på grund af dårlige oddds), og hvis man stemmer ud fra mistanke, så er det i fælleskabets interesse at forklare mistanken? Så det er pt kun en mafia der ville nævne en bestemt så tidligt? Nej bestemt ikke, men som bybo er en tilfældig stemme værre end ingen stemme, på grund af oddsene for at ramme en bybo. Hvis man som bybo har et mistanke om at en bestemt deltager er mafia, så er det mærkeligt ikke at forklare sine med-bybboere, hvorfor man har mistanken. I stedet for bare at give en stemme og så (belejligt) så godnat, så man ikke kan blive udspurgrt.
|
|
|
Spil-tråd
May 2, 2020 20:36:20 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 2, 2020 20:36:20 GMT 1
Men har der ikke været lidt tvivl om, om man overhovedet behøvede at pege på nogen første dag?
|
|
|
Spil-tråd
May 2, 2020 20:38:13 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 2, 2020 20:38:13 GMT 1
Så det er pt kun en mafia der ville nævne en bestemt så tidligt? Nej bestemt ikke, men som bybo er en tilfældig stemme værre end ingen stemme, på grund af oddsene for at ramme en bybo. Hvis man som bybo har et mistanke om at en bestemt deltager er mafia, så er det mærkeligt ikke at forklare sine med-bybboere, hvorfor man har mistanken. I stedet for bare at give en stemme og så (belejligt) så godnat, så man ikke kan blive udspurgrt. Har lige læst tråden igennem. Skrev han ikke at det var mistænkeligt at drno begyndte at snakke om diskvalifikation = og tog det som om drno lavede en afledningsmanøvre, og derfor pegede på ham?
|
|