|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 20:39:45 GMT 1
Men har der ikke været lidt tvivl om, om man overhovedet behøvede at pege på nogen første dag? Jeg giver dig egentlig ret. Synes vi har fået så meget information som vi kunne ud af denne første dag, uden at få dræbt en bybo, så lad os holde ved det. Jeg stemmer ikke på nogen i dag. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 2, 2020 20:40:28 GMT 1
Jeg har ikke set diskvalifikation. Eller var det pga. forkert måde at stemme på?
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 2, 2020 20:42:18 GMT 1
Nej bestemt ikke, men som bybo er en tilfældig stemme værre end ingen stemme, på grund af oddsene for at ramme en bybo. Hvis man som bybo har et mistanke om at en bestemt deltager er mafia, så er det mærkeligt ikke at forklare sine med-bybboere, hvorfor man har mistanken. I stedet for bare at give en stemme og så (belejligt) så godnat, så man ikke kan blive udspurgrt. Har lige læst tråden igennem. Skrev han ikke at det var mistænkeligt at drno begyndte at snakke om diskvalifikation = og tog det som om drno lavede en afledningsmanøvre, og derfor pegede på ham? Joh, men det synes jeg er en tynd begrundelse. Og et spinkelt grundlag at kaste en stemme ud på, når det som sagt er smartere ikke at stemme, hvis man er bybo.
|
|
|
Post by drno on May 2, 2020 20:42:40 GMT 1
Men har der ikke været lidt tvivl om, om man overhovedet behøvede at pege på nogen første dag? Præcis! Så hvorfor afgive en stemme på førstedagen som byboer??
|
|
|
Spil-tråd
May 2, 2020 20:43:24 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 2, 2020 20:43:24 GMT 1
Du ved vel godt, at en afgørende regel er, at man ikke må kopiere noget at det moderator har skrevet - grund for diskvalifikation...? Jeg tror ikke helt det gælder det moderator skriver offentligt her på boardet? Denne her
|
|
|
Post by flksgrd on May 2, 2020 20:44:51 GMT 1
Vote stubbe 😘
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 20:45:20 GMT 1
Jeg tror ikke helt det gælder det moderator skriver offentligt her på boardet? Denne her Det er dog ikke rigtig et argument for stemmen. Specielt da diskvalikations truslen fra drno tydeligt er en joke. Men som sagt tror jeg det er bedst ikke at stemme nogen ud i dag. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by drno on May 2, 2020 20:45:34 GMT 1
Vote stubbe 😘 Sent from my iPhone using Tapatalk Hvorfor Stubbe?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 20:45:44 GMT 1
Vote stubbe 😘 Sent from my iPhone using Tapatalk Hvorfor? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by flksgrd on May 2, 2020 20:47:50 GMT 1
Han har ikke sagt noget endnu og jeg tænker at der bliver stemt på nogen alligevel i aften da Duncan ikke kan trække hans stemme tilbage efter han er gået i seng 😅
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 2, 2020 20:47:52 GMT 1
Stemmeopdatering: Drno: 1 Duncan: 1 Stubbe: 1
|
|
|
Spil-tråd
May 2, 2020 20:48:28 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 2, 2020 20:48:28 GMT 1
Det er dog ikke rigtig et argument for stemmen. Specielt da diskvalikations truslen fra drno tydeligt er en joke. Men som sagt tror jeg det er bedst ikke at stemme nogen ud i dag. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Så hvis det står “lige mellem de to”/at det kun er dem som har peget på hinanden, altså 1-1 så er der ikke nogen der ryger ud så?
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 20:48:52 GMT 1
Stemmeopdatering: Drno: 1 Duncan: 1 Stubbe: 1 Vi er så enige om, at hvis stemmerne ikke ændre sig de næsten 12 min, så er der ikke nogen der bliver hængt vel? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 20:49:32 GMT 1
Det er dog ikke rigtig et argument for stemmen. Specielt da diskvalikations truslen fra drno tydeligt er en joke. Men som sagt tror jeg det er bedst ikke at stemme nogen ud i dag. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Så hvis det står “lige mellem de to”/at det kun er dem som har peget på hinanden, altså 1-1 så er der ikke nogen der ryger ud så? Det er sådan jeg forstår det ja. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 2, 2020 20:56:57 GMT 1
4 minutter
|
|